کد خبر : ۵۱,۰۶۶
سرمربی استقلال گفت: می‌خواهند فوتبال را از خانواده‌ها بیرون ببرند، اینها «دکان بازار» است و می‌خواهند استقلال و پرسپولیس را از بین ببرند. امیر قلعه نویی پس از برتری 3 بر یک تیمش مقابل الریان قطر گفت: در ابتدا به داور بحرینی و کنفدراسیون فوتبال آسیا صعود الشباب عربستان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را تبریک می‌گویم. متأسفم از اینکه قرار است این داور بحرینی به جام جهانی برود.
قلعه‌نویی: «دکان بازار» باز کرده‌اند و می‌خواهند استقلال و پرسپولیس را از بین ببرند

وی ادامه داد: تأسف من از این بابت است که چنین داورانی قرار است به جام جهانی بروند و داوران خوب فوتبال ما نباید فرصت قضاوت در این رقابت‌ها را پیدا کنند. من باز هم به ای اف سی و داور بحرینی تبریک می‌گویم.
قلعه‌نویی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل الریان گفت: بازیکنان و شاگردان من در این بازی تلاش زیادی کردند و پس از بازگشت از عربستان با انگیزه در تمرینات حاضر شدند که من ممنون‌دار آنها هستم. من در این بازی به یکسری بازیکن جوان فرصت دادم که خوشحالم آنها و دیگر بازیکنان تیم عملکرد خوبی داشتند.
سرمربی استقلال گفت:  می‌توانستیم به عنوان تیم اول گروهمان صعود کنیم اما متأسفانه اشتباهات داوری به ضررمان رقم خورد.درست است که داور چینی در بازی اول مقابل الشباب پنالتی ما را نگرفت اما به عقیده من داور بحرینی با قضاوت ضعیفش در دیدار مقابل الشباب باعث عدم صعود ما شد.حالا من هرچقدر بگویم و اعتراض کنم بی فایده است و صدای اعتراض ما به جایی نمی رسد.
قلعه نویی خود را شرمنده مردم خواند و گفت: با عدم قهرمانی در لیگ و ناکامی در راه یابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شرمنده مردم شدیم. در این نتایج برخی مشکلات، کم شانسی، اشتباهات داوری و ... تأثیرگذار بود فقط خوشحالم که مسابقات را با یک پیروزی پرگل تمام کردیم.
وی در واکنش به تشویق های هواداران استقلال و حمایت هایی که امشب از آبی پوشان داشتند گفت: من همیشه ممنون‌دار مردم بوده ام و اعتقاد دارم خدمت به اینها لیاقت می‌خواهد.
قلعه‌نویی با بیان این جملات در پاسخ به اینکه آیا فصل آینده در استقلال می‌مانید، گفت: پیش از این هم گفته‌ام که اگر در لیگ اول یا دوم می‌شدیم و تیم‌مان در لیگ قهرمانان صعود می‌کرد، می‌رفتم چون واقعا خسته‌ام و نیاز به استراحت دارم اما اگر در شرایط فعلی استقلال را رها کنم و این تیم را تنها بگذارم دور از معرفت است.
سرمربی استقلال با ابراز امیدواری از اینکه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این تیم همچنان به فعالیت خود در این باشگاه ادامه دهند گفت: امیدوارم با همراهی اعضای هیئت مدیره و آقای فتح الله زاده تیمی بهتر را برای فصل آینده ببندیم. من اعتقاد دارم امسال با اینکه نتایج چندان خوبی نگرفتیم اما می‌توانستیم در لیگ جایگاه بهتری کسب کرده و در آسیا صعود کنیم اما این طور نشد.
وی با اذعان به اینکه در فصلی که گذشت اشتباهاتی داشته است، گفت: من هم به اندازه خودم اشتباهاتی داشتم که اگر مرتکب آنها نمی‌شدم هم قهرمان ایران می شدیم و هم صعود می کردیم. شاید در بخش های دیگر باشگاه هم اشتباهاتی صورت گرفته باشد اما به عقیده من فصل دیگر تمام شده و نباید به آنها فکر کنیم و به جای توجه به گذشته بهتر است نگاهمان به آینده باشد.
قلعه‌نویی مجددا وعده ساختن تیمی قدرتمند داد و افزود: اگر در استقلال بمانم تیمی مانند تیم سال 83 را درست خواهم کرد که هم مردم نتایجش را دوست داشته باشند و هم نوع بازی اش را. مطمئن باشید اگر لیاقتش را داشته باشم و بمانم این تیم را خواهم ساخت.
خبرنگاری از قلعه نویی پرسشی مبنی بر اینکه اگر فتح الله از استقلال برود شما هم جدا می‌شوید که وی درپاسخ گفت: فتح الله زاده مدیری زحمت کش و خبره‌ است و از سرمایه‌های استقلال به شمار می‌رود. حیف است به راحتی از کنار این سرمایه ها بگذریم و امیدوارم او در استقلال بماند.
سرمربی استقلال درپاسخ به خبرنگاری که نظرش را پیرامون عملکرد بازیکنان جوان این تیم جویا شد، گفت: فقط برای یک چیز متأسفم. ما امروز بازیکنان 23 و 24 ساله را به زمین فرستادیم اما در جریان مسابقه پای آنها گرفت. در شرایطی که پای بازیکنان جوان گرفته بود بازیکن 38 ساله ما استارت می‌زد. ببینید فوتبال ما به کجا رفته است. برای من جای تعجب است چرا بازیکن جوان باید پایش بگیرد اما بازیکنی باتجربه چون نوری در طول مسابقه بارها استارت بزند. با این حال من از عملکرد بازیکنان تیم جوانم راضی هستم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتند.
قلعهنویی با اذعان دوباره به اینکه اشتباهاتی داشته است گفت: مهم این نیست که من اشتباه کردم یا شخص دیگری. آنچه اهمیت دارد این است که همه ما منافع استقلال و این مردم را مدنظر قرار دادیم و اگر هم مرتکب اشتباهی شدیم روی نیت سویی نبوده است و به دنبال تسویه حساب نبوده‌ایم.
وی در خصوص شفاف سازی وزارت ورزش در اعلام رقم قرارداد بازیکنان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: آقایان شفاف سازی کردند و خوشبختانه استقلال از این شفاف سازی سربلند بیرون آمد. همه فکر می کردند قرارداد من دو و نیم میلیارد تومان بوده چرا که من مربی تیم قهرمان لیگ بودم و تیمم را به جمع هشت تیم برتر آسیا رسانده بودم. در این شرایط قرارداد من یک میلیارد و 300 میلیون تومان بود و سال قبل از آن یک میلیارد و 200 میلیون تومان قرارداد بسته بودم؛ این یعنی رشد رقم قرارداد من کمتر از 10 درصد بوده و رقم خاصی به آن اضافه نشده است.
سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: شفاف سازی خوب است و باید انجام شود اما اگر برای استقلال و پرسپولیس باشد باید برای فولادِ قهرمان و مس کرمانی که در لیگ قعر نشین بود صورت بگیرد. یقینا اگر چنین کاری صورت نگیرد آقایان دنبال این هستند که استقلال و پرسپولیس را نابود کنند.
قلعه‌نویی یادآور شد: پیش از این گفته بودم می خواهند فوتبال را از خانواده ها بیرون ببرند و 80 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه را به حداقل برسانند. اینها «دکان بازار» است و می خواهند استقلال و پرسپولیس را از بین ببرند.
وی با طرح این موضوع که استقلال و پرسپولیس به جامعه سرویس داده و باید به آنها کمک شود گفت: چرا باید نمایندگان مجلس برای اعلام رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس و استقلال از وزارت ورزش تشکر کنند؟ مگر چه اتفاقی صورت گرفته است؟ تمام این رقم قراردادی که عنوان می شود به اندازه قرارداد گرث بیل بازیکن رئال مادرید نیست. همانطور که گفتم اینها همه دکان است. چه پولی خرج شده که این همه جار و جنجال به راه انداخته اند؟ این همه استقلال و پرسپولیس سرویس دادند و از آسیب های اجتماعی جلوگیری کردند و خواهند کرد، واقعا چه اشکالی دارد هر بازی استقلال و پرسپولیس 50 هزار تماشاگر به ورزشگاه بیاید. چرا 100 هزار تماشاگر را کردند را 10 هزارتا، 19 هزارتا را کردن هزارتا و امروز فوتبال به این روز افتاد.
قلعه‌نویی خطاب به امیررضا خادم نماینده تمام الاختیار وزیر ورزش در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: آقای خادم! شما آمدی و به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ورود کردی و باید به سراغ دیگر باشگاه ها هم بروی که اگر نروی خیانت کردی. آقای خادم تو باید بروی!
وی همچنین چگونگی درآمدزایی در فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: یکی از اصلی ترین راه های درآمدزایی در فوتبال دنیا حق پخش تلویزیونی است اما ما از آن برخوردار نیستم چرا که تلویزیون دولتی است. ما چطور از تلویزیون دولتی می‌توانیم درآمدزایی داشته باشیم.
قلعه‌نویی گفت: من سال‌ها در سپاهان مربیگری کردم و این باشگاه را بعنوان یک باشگاه به معنای واقعی می دانم اما آیا باشگاه سپاهان از دولت کمک نمی گیرد و بودجه اش از بیت المال نیست. من از نماینده ها تشکر می‌کنم که پیگیر وضعیت دو باشگاه اتقلال و پرسپولیس هستند اما خوب بود که در مورد مسائل اقتصادی پول نفت و ... هم شفاف سازی صورت می گرفت و خیلی چیزها مشخص می‌شد.
وی با طرح این مدعا که فوتبال از همه چیز پاک تر است، گفت: یک عده به فوتبال آمدند تا آن را از خانه های مردم به بیرون بکشند که در نهایت به هدف خود رسیدند و ماحصل آن چیزی است که می‌بینید.
قلعه نویی تصریح کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی رفته و با همه ستاره های خود در دیدار دوستانه مقابل گینه به میدان رفت، چرا برای تیم ملی سه هزار تماشاگر آمد؟ اگر برای لیگ بود که آقای اجنبی پرست می‌گفت لیگ کیفیت نداشته است. به قول آن نوکر اجنبی کیفیت لیگ پایین است که تماشاگران نمی‌آیند. این آقا در برنامه‌اش آمار استقلال را قبول ندارد و اگر یک خارجی آمار بدهد می‌پذیرد./ش

۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۰:۲۹

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید