کد خبر : ۵۲,۱۶۸
بختیار کاپیتان تیم ما است و قرارداد 3 ساله دارد. او شناسنامه فولاد است و از 12، 10 سالگی اینجا بوده است. من نه قرارداد او و نه هیچ بازیکن دیگری را افشا نکردم. من به او قول داده‌ام اگر تیم‌های خارجی خواهانش بودند زمینه لژیونر شدنش را فراهم کنم.
مدیر عامل فولاد خوزستان : مانع پیوستن بختیار رحمانی به استقلال نمی شوم
حسین فرکی به همراه تیم فولاد خوزستان، فصل درخشانی را پشت سر گذاشت و موفق شد جام را بالای سر ببرد. در فوتبال حرفه‌ای معمولاً وقتی یک مربی تیمش را قهرمان می‌کند، در ابتدای راه فتوحات بیشتر قرار می‌گیرد و چشم به هنرنمایی در مسابقات قاره‌ای و برون مرزی دارد. فولادی‌ها امسال هم تنها نماینده ایران بودند که در لیگ قهرمانان آسیا از گروه شان صعود کردند اما در مرحله بعد نتوانستند از پس السد برآیند. به نظر می‌رسید فرکی در فولاد بماند و با تقویت تیمش راه‌های رسیدن به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر بگذارد اما این اتفاق نیفتاد و او به دلیل انجام عمل جراحی روی زانوی آسیب دیده‌اش قید همکاری با تیم قهرمان را زد. البته موضوع مهم در این بین شایعه حضور فرکی در تیم ملی است آن هم در حالی که شواهد، قرائن و صحبت‌های کی روش و کفاشیان مؤید اتمام همکاری طرفین پس از جام جهانی است. گرچه فرکی و اهالی فدراسیون در مقابله با سؤال خبرنگاران در این خصوص تنها راه ساده یعنی تکذیب را برگزیده‌اند اما مدیرعامل فولاد خوزستان پرده از تصمیم فدراسیون نشین‌ها و در رأس آن‌ها علی کفاشیان برداشت. سیف‌الله دهکردی که مدیری کم مصاحبه و بی‌حاشیه است، در لابه لای حرف هایش به موضوعی اشاره کرد که شاه کلید تأیید شایعات اخیر است. بنابراین می‌توان با قاطعیت بیشتری گفت که فرکی پس از جام جهانی جانشین کی روش می‌شود.

 آقـای دهـکردی! در ابتـدا بفرمایید کـه چرا فرکی در فـولاد نماند؟
زانوهای فرکی مشکل داشت و حتی پارسال هم در کنار زمین این مسأله بارها او را اذیت کرد. با نظر پزشکان او باید زانویش را عمل کند. از طرفی تا آنجایی که می‌دانیم مشکل قلبی هم دارد و با این وضعیت به او حق دادیم که بخواهد یک فصل کامل یا نیم فصل از فوتبال دور باشد. ما حتی حاضر بودیم او روی ویلچر تیم را هدایت کند اما خودش قبول نکرد. ما غیر از خوبی چیزی از فرکی ندیدیم و همیشه با صداقت رفتار می‌کرد، برای همین تصمیم گرفتیم فشار نیاوریم.

 چطور از فرکی به یکباره به اسکوچیچ رسیدید؟ منظورم گزینه خارجی است!
اتفاقاً درخصوص انتخاب اسکوچیچ ما نظر فرکی را هم خواستیم. فردای روزی که رفتن فرکی قطعی شد با اسکوچیچ تماس برقرار کردیم تا مذاکره کنیم. او در کشور خودش بود و یکی، دو ساعت بعد حرکت کرد و از طریق ترکیه به ایران آمد. از 10 صبح تا 5 بعد از ظهر مذاکره کردیم و در نهایت به توافق رسیدیم.
 دلایل انتخاب اسکوچیچ چه بود؟
شاید یکی از دلایل این بود که باشگاه فولاد روی فوتبال پایه سرمایه‌گذاری زیادی می‌کند. اسکوچیچ نشان داد مربی است که به جوان‌ها اهمیت زیادی می‌دهد و این برای ما مهم بود. فصل گذشته فرکی چنین کاری کرد و چند جوان از رده‌های پایه فوتبال را به بزرگسالان برد و می‌خواهیم به استفاده از جوانان خودمان ادامه دهیم. الان تیم ملی با مشکل بالا بودن میانگین سنی بازیکنان مواجه است و به نظرم این وظیفه باشگاه‌هاست که پشتوانه‌سازی خوبی برای تیم ملی
داشته باشند.
 فرکی به دلیل جراحی زانواش قید تمدید قرارداد با فولاد را زد. اگر شایعات صحت داشته باشد و او در انتظار نیمکت تیم ملی مانده باشد ناراحت نمی‌شوید؟

اگر فرکی سرمربی تیم ملی شود اصلاً ناراحت نمی‌شوم، اتفاقاً حدود یک ماه پیش بود که در حاشیه یکی از جلسات اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال، کفاشیان نظر مرا درباره انتخاب فرکی برای تیم ملی پرسید. من هم گفتم موضوع را با خود فرکی در میان بگذارید چون اگر من حرفی بزنم شاید ذهنیت دیگری به وجود آید که درست نیست. فرکی مربی اخلاق مداری است و ما روزهای خوبی را در کنار هم داشتیم، خوشحال هم می‌شوم اگر سرمربی تیم ملی شود و هر کمکی از دستم برآید برای موفقیتش انجام می‌دهم.

 بختیار رحمانی کاپیتان فولاد است و در مصاحبه هایش تأکید می‌کند که از جمع شما جدا خواهد شد! به نظر می‌رسد از شما هم به دلیل افشا کردن مبلغ قراردادش ناراحت است.

من تعجب می‌کنم. بختیار کاپیتان تیم ما است و قرارداد 3 ساله دارد. او شناسنامه فولاد است و از 12، 10 سالگی اینجا بوده است. من نه قرارداد او و نه هیچ بازیکن دیگری را افشا نکردم. من به او قول داده‌ام اگر تیم‌های خارجی خواهانش بودند زمینه لژیونر شدنش را فراهم کنم.

 یعنی اگر استقلال بختیار را بخواهد و خودش هم تمایل به رفتن داشته باشد، مانعش می‌شوید؟

مانع نمی‌شوم اما باید بیاید بشینیم و در این باره صحبت کنیم.
۸ خرداد ۱۳۹۳ ۲۰:۲۵

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید