کد خبر : ۵۵,۰۶۱
در آخرین تمرین رئال، آنچلوتی یک بازی 8 در مقابل 8 ترتیب داد که ایسکو در این بازی در جناح راست بازی می کرد . یک پست نا آشنا برای این بازیکن
 رئال مادرید در شرایطی چهارمین تمرین خود در لس آنجلس را برگزار کرد که این روز ها با نزدیک تر شدن به بازی های تدارکاتی این تیم مقابل اینتر،رم و یونایتد، کارلو آنچلوتی با بحران در قسمت چپ زمین مواجه است.
جاییکه کوئنترائو از 17 ژوئن و بازی با آلمان در جام جهانی با مصدومیت روبروست و این روزها مشغول تمرینات اختصاصی است و مارسلو نیز تا 5 آگوست از تعطیلات باز نمی گردد.
در این 4 روز و در بازی های درون گروهی ،کارلتو از آربلوا،ناچو و کارواخال در این منطقه استفاده کرده است. البته آربلوا و ناچو نسبت به بازی در این منطقه غریبه نیستند.
اما به دلیل بازی های حساس رئال در ماه آگوست که شامل سوپرجام اروپا و اسپانیا خواهد شد ، آنچلوتی نمی تواند از بازیکنان تیم اصلی خود در این سه بازی دوستانه که به مدت 8 روز برگزار خواهد شد بصورت پیوسته استفاده کند. به همین دلیل دو بازیکن جوان به نام های یورنته و دریک که همراه رئال در این اردو حضور دارند نیز، در جناح چپ به بازی گرفته می شوند.
در آخرین تمرین رئال، آنچلوتی یک بازی 8 در مقابل 8 ترتیب داد که ایسکو در این بازی در جناح راست بازی می کرد . یک پست نا آشنا برای این بازیکن. گویا آنچلوتی در حال آزمایش ایسکو در پست های مختلف است چرا که می داند با آمدن خامس و کروس شاید کمتر از فصل گذشته به ایسکو در پست همیشگیش بازی برسد.
از دیروز کاسیاس ،راموس و مودریچ نیز به تمرینات اضافه شدند. با ورود این سه بازیکن تمرینات رئال مادرید شکل جدی تری نیز به خود گرفت.
مادرید روز 27 جولای در اولین بازی دوستانه خود به مصاف اینتر خواهد رفت.
۳ مرداد ۱۳۹۳ ۲۱:۲۰

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید