کد خبر : ۵۵,۰۶۶
کرار که در دوره اول حضور در فوتبال ایران درخشان ظاهر شد، انتقال به استقلال برایش خوش یمن نبود و در آنجا پس از دعوای معروف با مجتبی جباری مجبور به ترک این تیم شد.
 حضور جاسم کرار هافبک عراقی در بازی دیروز استقلال مقابل تراکتورسازی امیدبخش بود. کرار با پاس های دقیق و بازی فانتزی هواداران را نسبت به حضور یک عنصر فانتری و پاسور در خط میانی استقلال امیدوار کرد.
 کرار بازیکنی است که با قرارداد رسمی رقم یک میلیارد تومان به استقلال پیوسته و به ادعای این باشگاه هم تراز با بازیکنانی مثل آندرانیک تیموریان و امیرحسین صادقی گرانترین خرید این فصل استقلال است.
کرار که در دوره اول حضور در فوتبال ایران درخشان ظاهر شد، انتقال به استقلال برایش خوش یمن نبود و در آنجا پس از دعوای معروف با مجتبی جباری مجبور به ترک این تیم شد.
کرار حالا پس از 3 سال غیبت حالا دوباره در حالی به استقلال برمی گردد که باتجربه تر و از قبل است و قاعدتا بداخلاقی های سابق را ندارد. او پس از جدایی از استقلال و حضور در شاهین بوشهر در تیم هایی بسیار معمولی مثل عجمان، نجف و الطلبه بازی کرده و چندان هم درخشان ظاهر نشده اگرچه همواره به تیم‌ملی‌ عراق دعوت شده است.
به جز کرار علا عبدالزهرا هم دیگر بازیکنی است که به ایران بازگشته است، او در سال 2006 ( 7 فصل پیش) به تیم مس کرمان پیوست و از آنجا به تیم های دیگری مثل الخور، الخریطیات و الورکه قطر رفت. آخرین تیم عبدالزهرا هم تیم معروف دهوک در عراق است که این هافبک ملی‌پوش در همه مسابقات فصل پیش این تیم به میدان رفته است.
جالب اینکه عبدالزهرا مثل جاسم کرار با رقم رند 300هزاردلار به لیگ ایران بازگشته است مبلغی که او را در جرگه بازیکنان گرانقیمت لیگ‌برتر قرار می‌دهد ... بدون پیش داوری در مورد این دو بازیکن عراقی و بدون توجه به پیشینه عراقی های شاغل در فوتبال ایران که عموما بازیکنان بی نظم و حاشیه سازی بوده اند باید امیدوار بود این دو بازیکن هزینه میلیاردی خود را به دو باشگاه آبی و قرمزشان بازگردانند؛ شما چه فکر می‌ کنید؟
۳ مرداد ۱۳۹۳ ۲۱:۴۰

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید