کد خبر : ۵۶,۸۳۸
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: برخی به من می گفتند استقلال و پرسپولیس حاشیه دارند و به این تیم نرو اما از انتخابم راضی هستم و خوشحالم که در استقلال بازی می کنم.
میلاد فخرالدینی : مشکلی با تغییر پست ندارم/ از استقلال لژیونر می‌شوم

میلاد فخرالدینی از خریدهای خوب استقلال در فصل اخیر بوده است. میلاد در سمت راست استقلال به خوبی با خسرو حیدری هماهنگ شده و جناح راست آبی ها را تبدیل به نقطه قوت این تیم کرده است.

او درخصوص شرایط استقلال گفت: خوشبختانه وضعیت بسیار خوبی داریم. صدرنشین هستیم و امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم. در هفته های اخیر امتیازات حساسی گرفته ایم و می خواهیم همین روند را ادامه دهیم.

میلاد درباره صدرنشینی استقلال گفت: رسیدن به صدر سخت است اما دشوارتر از آن حفظ کردن آن است. در حال حاضر خیلی از تیم ها به جایگاه فعلی ما چشم دارند و می خواهند آن را از ما بگیرند اما نباید این اجازه را به آنها بدهیم.

وی درخصوص برد استقلال مقابل گسترش ادامه داد: بازی خیلی خوبی بود، گسترش فولاد بسته بازی می کرد اما وقتی گل اول را زدیم دفاع آنها باز شد و توانستیم 2 گل دیگر بزنیم. امسال همه بازی ها سخت است و اگر با اختلاف یک گل هم حریفمان را ببریم باید خدا را شکر کنیم.

فخرالدینی درخصوص پست بازی اش در استقلال بیان کرد: در 10 دقیقه پایانی بازی به خاطر تغییر سیستم از 2ـ4ـ4 به 3ـ3ـ4 من یک خط جلوتر رفتم و خسرو حیدری در دفاع راست بازی کرد. مشکلی با تغییر پست ندارم و هر جا قلعه‌نویی تشخیص دهد بازی می کنم و تمام انرژی ام را می گذارم تا مثمرثمر باشم.

در جریان بازی استقلال و گسترش فولاد در یک صحنه احساس شد که فخرالدینی با قاضی درگیر شده اما فخرالدینی این شایعه را تکذیب می کند: درگیری من و قاضی صحت ندارد. زمانیکه قاضی گل زد او را گرفتم و گفتم به سمت کریمیان برویم تا تولدش را تبریک بگوییم. می خواستیم به سبک جنوبی شادی گل کنیم! متاسفانه عکس ها و تصاویر دوربین طور دیگری این صحنه را نشان دادند و سوء تفاهم ایجاد کردند ولی من با قاضی جر و بحث نداشتم و او دوست صمیمی ام است.

وی با ابراز رضایت از شرایطش در استقلال گفت: در استقلال خیلی راحت هستم و فکر نمی کردم به این زودی در تیم جا بیفتم. برخی به من می گفتند استقلال و پرسپولیس حاشیه دارند و به این تیم نرو اما از انتخابم راضی هستم و خوشحالم که در استقلال بازی می کنم.

مدافع راست استقلال تاکید می کند از پیوستن به استقلال هدف بزرگی دارد: من نه دنبال پول هستم و نه شهرت. مسیر لژیونر شدن من از استقلال می گذرد. آبی پوش شدم تا ضمن بازی برای تیمی که دوستش دارم، به تیم های اروپایی برسم و دوباره ملی پوش شوم. من به اروپا خواهم رسید چون به توانایی های خودم یقین دارم. رسیدن به اروپا سخت است اما من می توانم از عهده آن بربیایم.

فخرالدینی در پاسخ به این پرسش که چه نمره ای به خودش می دهد؟ گفت: اینکه من بخواهم به خودم نمره بدهم اصلا درست نیست. در این مورد باید سرمربی صحبت کند. من با امیرخان حرفی نزدم ولی فکر می کنم راضی باشد اما در این مدت او راضی بود و همین برای من کافی است.

البته تلاش می کنم روز به روز بهتر شوم و فکر می کنم تا اینجا بد نبودم. البته قطعا در آینده بهتر از این بازی خواهم کرد. نباید اینطور باشد که به خاطر اینکه کادر فنی از عملکردم رضایت دارند بی انگیزه شوم و افت کنم. اتفاقا باید تلاشم را بیشتر کنم تا یک مدافع تمام عیار برای استقلال باشم. خیلی خوشحالم که این فصل شاگرد قلعه نویی هستم و بازیکن استقلالم.


و نظر مدافع راست استقلال درباره بازی هفته آینده برابر نفت مسجدسلیمان: بازی سختی است و تقابل با نفت در زمین خودش آن هم یا تماشاگرانی که دارد سخت است. گرمای هوا و شرایط استادیوم مسجدسلیمانی ها نیز این دشواری را بیشتر می کند. آنها نتیجه نگرفتند و انگیزه زیادی دارند ولی با تمامی این حرف ها باید 3 امتیاز را بگیریم.

۱۱ شهریور ۱۳۹۳ ۱۱:۲۶

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید