کد خبر : ۵۷,۵۶۱
محمد مایلی‌کهن پس از جلسه کانون مربیان لیگ اظهار داشت: جلسه کانون مربیان هر ماه برگزار می‌شود و در این جلسه در خصوص مسائل مختلفی از جمله بحث مالیات مربیان، کیفیت لیگ برتر و نیمکت‌هایی که تغییر می‌کنند صحبت کردیم.
وی در مورد اینکه آیا بیانیه‌ای مبنی بر تغییر نادرست علی دایی از سرمربیگری پرسپولیس صادر می‌شود، گفت: کانون مربیان اسمش رویش است ما از همه مربیان حمایت می‌کنیم نه شخص خاصی در گذشته هم مربیانی بودند که چنین برخوردهایی با آنها صورت گرفته به همین دلیل در نیم‌فصل بیانیه‌ای در خصوص رفتار با مربیان صادر خواهیم کرد.
عضو انجمن کانون مربیان فوتبال افزود: ما طبعا از تمام مربیان حمایت می‌کنیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم در پایان نیم‌فصل این کار را انجام دهیم.
مایلی‌کهن در مورد اینکه جلسه کانون مربیان در عدم حضور خبرنگاران برگزار شد و آیا تنش و بحث خاصی قرار بوده مطرح شود، گفت: به هر حال در برخی جلسات هم این اتفاق رخ می‌دهد. طبیعی است در کانون هم موارد مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد تا بر اساس آن اکثریت آراء نظر را رد می‌کنند یا می‌پذیرند.
وی در مورد قدرت اجرایی کانون تصریح کرد: کانون وظایف مختلفی دارد که یکی از آنها مشکلات مربیان است که با کمترین قرارداد کمترین دریافتی را دارند و در کنار آن مالیات هم بر گردنشان است. واقعا برخی مربیان برای زندگی عادی‌شان هم مانده‌اند که این وظیفه کانون است که بتواند شرایط خوبی را برای مربیان فراهم کند. کمیته انضباطی ما در مورد فوتبال تصمیم می‌گیرد اما تصمیمات اجرایی نبوده بیشتر کمیته انضباطی فوتبال است نه فدراسیون فوتبال در حالی که کمیته انضباطی باید در خصوص داوران و سایر مسائل هم بپردازد.
وی با اشاره به عملکرد تیم ملی والیبال و کشتی اظهار داشت: به مجموعه والیبال و کشتی تبریک می‌گویم این موفقیت به خاطر داشتن مدیر خوب است. شما ببینید رئیس فدراسیون کشتی اتاق خود را از شیرودی به خانه کشتی برده و خودش هم درون او جا نمی‌شود. این مسائل است که اهمیت دارد. والیبال ما کار بزرگی انجام داد البته من اعتقاد دارم فوتبال ما از همه رشته‌ها جلوتر است. معتقدم می‌توانیم جزو 10 تیم برتر دنیا به عنوان یک متخصص استعدادیاب هم این صحبت را مطرح می‌کنم اما باید پول‌ها را در جای خودش هزینه کنیم. شما ببینید اگر یک مربی ایرانی روز گذشته از ویتنام 4 گل دریافت می‌کرد چه بلایی سرش می‌آوردند.
مایلی‌کهن در خصوص اینکه میرشاد ماجدی اعلام کرده فوتبال پایه ما رو به ورشکستگی است و در رده‌های پایه و امکانات خوبی نداریم، گفت: البته آقای ماجدی شاگرد من بوده خودش هنوز جوان است و زود است در مورد این مسائل صحبت کند البته من جسارت نمی‌کنم اما در این باره باید من و امثال من صحبت کنیم. با وحود تمام مشکلاتی که وجود دارد هم اکنون ما می‌توانیم 3-4 تیم خوب داشته باشیم منتها نمی‌خواهیم می‌توانستیم در جام جهانی شگفتی‌ساز شویم. شما ببیند امید ابراهیمی، میلاد فخرالدینی، مهرداد جماعتی، مهدی شریفی، سیدمهدی رحمتی، هادی عقیلی، سروش رفیعی و .. مگر چه چیزشان بود که به جام جهانی نرفتند. کشور ما علاقمند به فوتبال زیاد دارد اما توجه و برنامه‌ریزی وجود ندارد.
وی در مورد اینکه کی‌روش در واکنش به شکست 4 بر یک تیم امید مقابل ویتنام اعلام کرده که مشکلی وجود ندارد، یادآور شد:‌ این موضوع طبیعی است من از کی‌روش نمی‌خواهم تیم‌های پایه را زیر نظر داشته باشد بلکه فقط می‌خواهم در یک بازی که به ورزشگاه می‌رود نخوابد و بازی را ببیند. تیم نوجوانان ما عالی کار کرد و سرمربی آنها نتیجه خوبی گرفت. بدون شکست و در زدن ضربات پنالتی از رقابت‌ها حذف شد. حالا چرا برای تیم امید مربی خارجی انتخاب شده. شما ببینید اکبر محمدی هم اکنون کجاست؟ ما نظارت و برنامه‌ریزی‌مان خوب نیست نه در رده بازیکنان بلکه در بحث داوران هم چنین اتفاقی رخ داده و نتوانستیم استعداد یابی خوبی داشته باشیم.
۲۶ شهریور ۱۳۹۳ ۰۸:۰۸

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید