کد خبر : ۵۷,۵۶۴
سفیدپوشان رئال مادرید در شبی که احتیاج حیاتی به برد داشتند بازلی ها را به توپ بستند و با نتیجه 5 - 1 به برتری دست یافتند. رئال مادرید با این تیجه از زیر فشار انتقادات شدید هواداران خود خارج شد و می تواند با آرامش بیشتری به کار خود ادامه بدهد. بازیکنانی مانند جیمز رودریگز و بنزما هم با زدن گل از زیر فشار سنگین رسانه ها خارج شدند.

همینطور کارلتو با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگر پسند در نیمه اول در نیمه دوم به آزمایش بازیکنانی مانند واران و ایارامندی پرداخت.

نحوه به ثمر رسیدن گل ها به این صورت بود.

دقیقه 14 (1-0): پاس پشت پای زیبای خامس با نفوذ ناچو از سمت راست همراه شد و سپس سانتر این بازیکن در میانه راه با مارک ساچی برخورد کرد و پس از تغییر مسیر درون دروازه بازل قرار گرفت.

دقیقه 30 (2-0): پاس پشت دفاع عالی از لوکا مودریچ با فرار گرث بیل همراه شد و سپس این ستاره ولزی توپ را از بالای سر دروازه بان رد کرد و در ادامه در دهانه دروازه خود را به توپ رساند و آن را وارد دروازه کرد.

دقیقه 31 (3-0): مودریچ با پاسی در عمق بیل را از سمت راست راه انداخت تا پاس این بازیکن به دهانه دروازه را کریستیانو رونالدو به راحتی به گل سوم تبدیل کرده و خود نیز 69 گلِ شود.

دقیقه 36 (4-0): رئال مادرید دست بردار نبود و این بار پس از یک همکاری خوب، کریستیانو، بنزما را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه آرام این بازیکن پس از برخورد با مدافع بازل و دفع ناقص دروازه بان، مقابل خامس قرار گرفت تا او کار را تمام کند.

دقیقه 38 (4-1): پاس در عمق لوکا زافی با غفلت دفاع رئال مادرید همراه شد تا گونزالس فرار کرده و با شوتی زمینی دروازه ایکر کاسیاس را فرو بریزد.

دقیقه 79 (5-1): همکاری عالی بنزما و رونالدو، پس از چند یک و دو، با شوت محکم پای چپ مهاجم فرانسوی همراه شد تا توپ به زیر طاق دروازه بازل راه پیدا کند.

۲۶ شهریور ۱۳۹۳ ۰۸:۴۰

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید