کد خبر : ۷,۳۲۴
پایگاه اطلاع رسانی ، خبری و تحلیلی استقلال تهران - WWW. ESTEGHLAL TEHRAN FC . COM  

غلامپور: کار بدى کردم براى آرام کردن مرفاوى به لب خط رفتم؟

«بهزادغلامپور» مربى دروازه بان هاى تیم فوتبال استقلال معتقد است شرایط آبى پوشان خوب است و این تیم مى تواند سپاهان را شکست دهد.
•گفته مى شود در رختکن استقلال بعد از بازى با پیکان با مرفاوى درگیرى لفظى داشتید، صحت دارد؟
- نه چه کسى گفته است؟ من بین ۲ نیمه مى خواستم ایشان را آرام کنم، البته مرفاوى هم رفته بود تا بازیکنان را آرام کند. به نظر شما من کار بدى کردم؟!
•حتى گفته مى شود مرفاوى به اعضاى کادر فنى اولتیماتوم داده تا دیگر کسى لب خط نیاید؟
- این هم از آن حرفهاست! خود من که تا به حال کنار زمین نمى آمدم. اینها کار حاشیه سازان است که مى خواهند به استقلال لطمه بزند.
•وضعیت مصدومیت محمدى چگونه است؟
- مشکل خاصى نیست. او با سایر نفرات تمرین مى کند.
•این روزها شایعه مصدومیت مهدى رحمتى به گوش مى رسد. شما در جریان آسیب دیدگى او هستید؟
- ما در جریان نیستیم. به نوبه خود دوست داریم رحمتى در بازى حضور داشته باشد بالاخره او دروازه بان اول تیم ملى مى باشد و با حضور او دیدار جذاب تر مى شود. شکست سپاهان با رحمتى مزه دیگرى دارد.
•شرایط استقلال را چطور مى بینید؟
- وضعیت خوب است. کارمان را ادامه مى دهیم. تا هفته آینده بتوانیم پیروز شویم. انسان باید همیشه استوار باشد تا بتواند بر مشکلات غلبه کند.



استقلال از افشاریان شکایت نمى کند

هر چند استقلالى ها و البته کارشناسان داورى بر این اعتقادند که آبى ها در بازى با پیکان از اشتباهات داورى لطمه خوردند اما با این حال باشگاه استقلال اصلا قصد شکایت از خداداد افشاریان و کمک هایش را ندارد. آن ها از کمیته داوران هم شکایت نمى کنند که البته براى خود دلیلى توجیهى هم دارند. یکى از مسئولان استقلال در این باره گفت وقتى که اعتراض هاى ما هیچ فایده اى ندارد و به مشکلات داورى رسیدگى نمى شود چرا شکایت کنیم! با این شکایت ها امتیاز از دست رفته ما برنمى گردد و کمیته داوران هم توجهى به اعتراضات ما نمى کند.

نفریه : کادر فنى استقلال مقصر نیست

محمد سعید نفریه عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران اعلام کرد که کادر فنى این تیم در کسب نتایج اخیر به هیچ وجه مقصر نیست.وى اظهار داشت: از نظر اعضاى هیات مدیره باشگاه استقلال کادر فنى و سرمربى تیم هیچ مشکل و ضعف خاصى ندارد و تنها ایجاد شرایط خاص که از دست مربیان هم خارج است، در کسب نتایج و شکست هاى اخیر تیم دخیل بوده است.او با تاکید بر اینکه کادر فنى استقلال دچار تغییر نخواهد شد، یادآور شد: به نظر من در وضعیت موجود ما به عنوان اعضاى هیات مدیره مى توانیم نقش بیشترى در برگرداندن تیم به حالت عادى و کسب پیروزى هاى گذشته داشته باشیم.عضو هیات مدیره باشگاه استقلال غیبت واعظى آشتیانى را در بوجود آمدن این شرایط موثر دانست و خاطرنشان ساخت: بدون شک نبود واعظ در نتایج اخیر و ایجاد شرایط کنونى موثر است چرا که اگر وى تاثیرى در باشگاه استقلال نداشت به عنوان مدیرعامل انتخاب نمى شد.با وجود این تمام تلاش خود را انجام مى دهیم تا با حضور بیشتر در کنار تیم استقلال وضعیت را بهبود ببخشیم.نفریه در خصوص شکست استقلال مقابل پیکان نیز یادآور شد: تصمیم اشتباه داور در اعلام گل صحیح دوم پیکان باعث به هم خوردن تمرکز بازیکنان و مربیان تیم شد و همین موضوع شکست ما را رقم زد.این تصمیم به حدى عجیب بود که کسانى همانند ما که در بیرون از زمین، بازى را مشاهده مى کردند دچار شوک شده بودند.وى افزود: با این تصمیم کمک داور و داور بازى با اعصاب هواداران و تمام استقلالى ها بازى شد.به نظرم اگر مسعود عنایت رئیس کمیته داوران به جاى دفاع از عملکرد داوران روى کیفیت قضاوت آنها کار کند بهتر است.عنایت باید معیارهایى جدى را در نظر بگیرد تا داوران دچار این اشتباهات تاثیر گذار نباشند.عضو هیات مدیره استقلال تاکید کرد: ۲۵ سال است که فوتبال روز دنیا را دنبال مى کنم و چنین اشتباهاتى را بسیار کم دیده ام البته در این موضوع داوران هم مقصر نیستند و شرایط و اتفاقاتى آنرا رقم مى زند.با این حال اگر AFC چنین مشکلاتى را ببیند براى فوتبال ایران بسیار بد خواهد شد.نفریه در پاسخ به سئوالى مبنى بر دادن شعار هواداران در پایان بازى گفت: از هواداران استقلال مى خواهم تا کمى صبورتر باشند.امتیازات استقلال با فصل گذشته کاملا مشابه است و همانطور که با حمایت تماشاگران در فصل گذشته قهرمان شدیم، امیدوارم آنها باز هم ما را تنها نگذارند.وى همچنین آرامش و تمرکز را تنها دواى درد استقلال دانست و ادامه داد: دیگر نباید به گذشته و امتیازات از دست رفته فکر کرد.بازیکنان و مربیان باید به آینده بیاندیشند و براى آن برنامه ریزى کنند تا بتوانیم شکست هاى اخیر را جبران کنیم.نفریه در پایان با اظهار بى اطلاعى از ابطال کارت لیدرهاى باشگاه گفت: از این امر بى اطلاع هستم.من تا روز گذشته در مسافرت کارى بودم و امروز این موضوع را پیگیرى مى کنم.

مرفاوى و غلامپور ۱۷ آذر به کمیته انضباطى مى روند

صمد مرفاوى و بهزاد غلامپور، سرمربى و مربى تیم فوتبال استقلال به کمیته انضباطى احضار شدند.صمد مرفاوى به دلیل رفتار و اعتراض به داورى در دیدار استقلال مقابل پیکان قزوین به کمیته انضباطى احضار شده است.وى به همراه بهزاد غلامپور باید سه شنبه هفته آینده(۱۷ آذر) در محل کمیته انضباطى حاضر شود.همچنین آدریانو آلوز، مهاجم برزیلى تیم ملوان انزلى به دلیل درگیرى فیزیکى با یکى از هواداران ملوان باید سه شنبه هفته آینده راهى کمیته انضباطى شود.کمیته انضباطى همچنین در مورد هواداران تیم استقلال که به دلیل اشتباه داورى در دیدار با پیکان علیه کمیته داوران و خداداد افشاریان داور این بازى شعار سر دادند، تصمیم گیرى خواهد کرد.پیش از این کمیته انضباطى در آخرین حکمى که در مورد هواداران استقلال صادر کرده بود، تذکر داده بود در صورت تکرار این رفتار این تیم بازى خانگى خود را باید در یکى از شهرهاى همجوار برگزار کند

سید صالحى تست داد

سید مهدى سید صالحى روز گذشته تست آمادگى جسمانى داد.این مهاجم که به دلیل جراحى بینى چند روزى موفق به تمرین با استقلال نشده بود، دیروز با حضور در تمرین استقلال مورد سنجش قرار گرفت که پس از تست از این بازیکن مشخص شد وى مشکلى براى به میدان رفتن مقابل سپاهان ندارد وآمادگى لازم را هم براى بازى شنبه دارد. به هرحال تصمیم با مرفاوى است که به سید صالحى میدان بدهد یا نه!



مولر مدافعان استقلال را تمرین مى دهد

در نتایج اخیرى که استقلال کسب کرده شاید مدافعان این تیم به نسبت دیگر بازیکنان نقشى اساسى را در ضعف تیم آبى داشتند. اشتباهات مسلم بازیکنان استقلال در خط دفاعى سبب شد تا کادرفنى این تیم براى حل مشکل دفاعى شان چاره اى بیندیشند. آن ها براى اینکه ضعف خط دفاعى استقلال را ترمیم کنند؛ از این پس روته مولر را موظف به آماده سازى مدافعان آبى کردند. قرار است از امروز این مربى آلمانى تمرینات ویژه اى را براى مدافعانش در نظر بگیرد تا شاید با نتیجه گیرى هاى روته مشکل خط دفاعى استقلال حل شود.



استقلال براى بازى با سپاهان محروم ندارد

استقلال براى بازى شنبه خود بازیکن محرومى ندارد و مرفاوى مى تواند حداقل خیالش از این بابت راحت باشد.البته آبى ها براى این بازى درحال حاضر چند بازیکن مصدوم هم مثل هفته هاى گذشته دارند. روانخواه، کوشکى و رحمتى مصدومان استقلال براى بازى شنبه این تیم محسوب مى شوند که البته هنوز وضعیت رحمتى براى دیدار با سپاهان مشخص نشده است. به هرحال با توجه به رسیدن سید صالحى و نبود محروم در استقلال، به نظر مى رسد مرفاوى حداقل براى بازى با سپاهان دستش بازتر از هفته هاى گذشته باشد

جریمه استقلالى ها بخشیده مى شود

استقلالى ها به دلیل باخت مقابل پیکان و نتایج ضعیفى که درچند هفته اخیر کسب کرده بودند، حدود ۴۰۰ هزار تومان جریمه شدند. اما نکته قابل توجه این است که مسئولان این باشگاه طى صحبتى مدعى شدند این جریمه با برد آبى ها مقابل سپاهان بخشیده مى شود.استقلالى ها اگر در اصفهان برنده بازى باشند، جریمه نقدیشان پاک مى شود و اتفاقاً پاداش بالایى را هم بابت برد مقابل تیم قلعه نویى دریافت مى کنند. به هرحال همین مسأله براى استقلالى ها مى تواند خیلى با اهمیت باشد تا آن ها با روحیه اى بالا مقابل سپاهان بازى کنند.


مطالبات استقلالى ها آماده است

مسئولان باشگاه استقلال مطالبات بازیکنان این تیم را آماده کرده اند اما درحال حاضر با یک مشکل اساسى مواجه هستند وآن این است که چک هاى استقلالى ها نیاز به امضاء دارد که تا نیامدن واعظى آشتیانى به ایران این مشکل حل نمى شود. با بازگشت مدیرعامل استقلال وامضاى چک ها، مطالبات آبى ها داده مى شود تا آن ها درصدى از مبلغ قرارداد خود را دریافت کنند.


با چک امانتى تیم هاى فوتبال پایه استقلال از تعلیق خارج شدند

با پرداخت چکى به هیات فوتبال تهران تیم هاى پایه استقلال از تعلیق خارج شدند.پس از اینکه هیات فوتبال تهران به دلیل شکایت یک مربى و یک بازیکن فصل گذشته تیم هاى پایه استقلال، اعلام به تعلیق فعالیت تیم هاى پایه اى استقلال کرد، این باشگاه با گذاشتن چک امانتى نزد هیات فوتبال تهران رفع تعلیق شد. به گفته مسئول کمیته پشتیبانى و امور مالى باشگاه استقلال؛ این باشگاه با توافق با شاکیان مبنى بر اینکه پول این افراد مرحله به مرحله پرداخت خواهد شد و با گذاشتن چک به عنوان امانت نزد هیات فوتبال تهران فعالیت هاى تیم هاى پایه را از تعلیق خارج کردند.



کوشکى گچ پایش را باز کرد نوروزى: سیدصالحى به دیدار مقابل سپاهان مى رسد

امیر نوروزى پزشک تیم فوتبال استقلال از آمادگى سیدصالحى براى دیدار برابر سپاهان خبر داد.وى در خصوص آخرین وضعیت بیژن کوشکى اظهار داشت: این بازیکن بعد از مصدومیت در دیدار با ذوب آهن پایش را گچ گرفت و پس از حدود یک ماه دیروز صبح گچ پایش را باز کرد. قرار است کوشکى از دیروز بعدازظهر تمرینات فیزیوتراپى را براى بهبود پایش آغاز کند. او در خصوص سید مهدى سید صالحى که از ناحیه بینى مورد عمل جراحى قرار گرفته؛ عنوان کرد: این بازیکن با ماسک ویژه در تمرینات استقلال حاضر است و براى دیدار با سپاهان مشکلى نخواهد داشت.



استقلالى ها جمعه به اصفهان مى روند

آبى هاى پایتخت جمعه به اصفهان سفر مى کنند تا خود را براى بازى با سپاهان آماده کنند. استقلالى ها جمعه ساعت ۱۷ به اصفهان مى روند تا در فاصله یک روز مانده به بازى در این شهر حضور داشته باشند. محل اقامت استقلالى ها هتل کوثر است و آن ها شنبه و در فاصله ۲ ، ۳ ساعت پس از پایان بازى به پایتخت برمى گردند. آبى هاى پایتخت در اصفهان تمرین نمى کنند و قبل از سفر به این شهر و صبح جمعه تمرین نسبتا سبکى را در تهران برگزار خواهند کرد.



دستور کادر فنى استقلال به بازیکنان ،‌بى خیال سپاهان شوید

کادر فنى استقلال در تمرین این تیم به بازیکنان توصیه کردند که اصلا بازى با سپاهان را حساس ندانند. آن ها براى پایین آمدن استرس و فشار بازیکنان خود تأکید کردند بى خیال سپاهان شوند و به این بازى مثل تمام دیدارهاى لیگ نگاه کنند. مرفاوى و استادانش یادآور شدند اگر استقلالى ها بدون استرس و با آرامش در اصفهان به میدان بروند حتما ۳ امتیاز این دیدار را متعلق به خودشان مى کنند.








۱۰ آذر ۱۳۸۸ ۱۵:۲۳

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید