کد خبر : ۷,۸۲۰

یوسفى: قول مى دهم از این هفته نتایج دلخواه هواداران راکسب کنیم

محسن یوسفى هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: به هواداران قول مى دهم به ناکامى ها پایان دهیم.وى اظهار داشت: در بازى مقابل سایپا مى توانستیم با برد از زمین خارج شویم اما بدشانس بودیم.او در مورد شرایط فعلى استقلال افزود: شرایطمان خوب است. مشکل ما این است که در چند بازى گذشته دچار بدشانسى شده ایم اما امیدوارم بتوانیم از این هفته نتایج بهترى کسب کنیم.هافبک چپ پاى در مورد شعار تماشاگران علیه واعظى آشتیانى تصریح کرد: فکر مى کنم آنها از نتایج اخیر استقلال ناراحت هستند اما از آنها مى خواهم صبور باشند. قول مى دهم از بازیهاى آینده نتایج دلخواه آنها را کسب کنیم.وى در مورد دیدار مقابل تراکتورسازى گفت: بازى سختى است. ما باید در این دیدار به پیروزى برسیم تا ناکامى ها را جبران کنیم.

جریمه نقدى در انتظار استقلالى ها

بازیکنان تیم فوتبال استقلال با جریمه نقدى مواجه خواهند شد.تیم استقلال در چند هفته اخیر نتایج خوبى کسب نکرده و در رده چهارم جدول رده بندى قرار دارد و این موضوع باعث اعتراض شدید هواداران شده است.طبق شنیده ها مسئولان استقلال قصد دارند بازیکنان این تیم را به دلیل کسب نتایج ضعیف جریمه نقدى کنند

استقلالى ها به دنبال یک جاى خالى روى نیمکت

با اضافه شدن مجید نامجو مطلق، مرتضى محصص و ولى الله صالح نیا به کادر فنى استقلال، نیمکت این تیم نیاز به یک جاى خالى دارد تا هر ۳ نفر بتوانند در بازى هاى استقلال روى نیمکت بنشینند. به همین منظور آبى ها از حالا به دنبال حل این مشکل هستند البته شاید مثل فصل گذشته مجدداً مدد جبارى تدارکاتچى این تیم قید نشستن روى نیمکت را بزند. هر چند در صورتى که آنها نتوانند این مشکل را حل کنند به ناچار محصص روى نیمکت استقلال نمى نشیند و از روى سکوها و به صورت تلفنى به کادر فنى مشاوره مى دهد.

استقلال، نام نامجو مطلق را بهAFC داد

با اضافه شدن مجید نامجو مطلق به کادر فنى استقلال، مسئولان این باشگاه روز گذشته نام این مربى را به فهرست ارسالى خود به AFC اضافه کردند تا وى مشکلى براى نشستن روى نیمکت استقلال نداشته باشد. آنها پیش از این نام روته مولر و کرافت را از لیست خود حذف کرده بودند. در صورتى که باز هم تغییرى در کادر فنى استقلال صورت بگیرد، اعضاى جدید به فهرست ارسالى استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا اضافه مى شوند. گفتنى است؛ نام محصص در همان لیست اولیه به AFC ارسال شده است.

نمایندگان منصوریان به باشگاه استقلال رفتند

شکایت باشگاه استقلال از علیرضا منصوریان سبب شده بازیکن سابق تیم آبى نمایندگان خود را به این باشگاه بفرستد. یکى، دو نفر از دوستان صمیمى منصوریان دیروز به باشگاه استقلال رفتند تا از واعظى آشتیانى بخواهند اختلاف پیش آمده را فراموش کند و طرفین بدون هیچ مشکلى همکارى خود را از سر بگیرند. حضور نمایندگان منصوریان در باشگاه در نهایت سبب شد واعظى آشتیانى حاضر گردد با منصوریان طى یک جلسه حضورى گفت وگو کند.

محصص با کادر فنى استقلال جلسه گذاشت

مرتضى محصص صبح دیروز با اعضاى کادر فنى استقلال جلسه اى برگزار کرد.مشاور فنى واعظى آشتیانى پس از تساوى استقلال مقابل سایپا با مرفاوى و دستیارانش در خصوص علت ضعف این تیم حرف زد و راهکار هاى پیشنهادى خود را براى بازى با تراکتور سازى به وى ارائه داد. در این جلسه محصص به کادر فنى استقلال توصیه کرد مقابل تراکتور سازى یک بازى تهاجمى را در دستور کار خود قرار دهند.

محصص:شانس قهرمانى تیم استقلال زیاد است

مرتضى محصص مشاور فنى تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال ۵ بازى پیاپى در ورزشگاه آزادى دارد و همین موضوع شانس قهرمانى این تیم را افزایش داده است.وى اظهار داشت: هنوز ۱۲ هفته تا انتهاى لیگ برتر فوتبال باقى مانده و هر ۵ تیم بالاى جدول براى رسیدن به عنوان قهرمانى شانس زیادى دارند که استقلال نیز یکى از این تیم ها است.او با اشاره به دیدار ۲ تیم استقلال و سایپا تاکید کرد: استقلال در این دیدار بازى زیبایى از خود به نمایش گذاشت و اگر کمى شانس داشت پیروز میدان مى شد. به نظرم اگر این روند ادامه داشته باشد و کادر فنى تمرینات بیشترى را براى خط دفاع و حمله در نظر بگیرند این تیم مى تواند بازى هاى آینده خود را نیز با پیروزى پشت سر بگذارد.محصص در خصوص زمان شروع همکارى اش با باشگاه استقلال تصریح کرد: قرار است از این هفته کارم را به عنوان مشاور فنى شروع کنم و در زمینه طرح و برنامه ریزى تمرینات، شرایط فنى تیم و بازى هاى تیم نظر بدهم. ضمن اینکه طبق برنامه هفته اى۵ روز با کادر فنى جلسه اى را برگزار خواهیم کرد.مشاور فنى استقلال افزود: اضافه شدن مجید نامجو مطلق باعث قوى تر شدن کادر فنى تیم استقلال مى شود و امیدوارم بتوانیم با همکارى یکدیگر به اهدافمان برسیم.وى در پاسخ به این سئوال که آیا مهلت ۲ هفته اى به مرفاوى باعث ایجاد استرس در کادر فنى نمى شود؟ خاطرنشان ساخت: این موضوع مى تواند وجود داشته باشد اما زمانى که یک مربى با باشگاهى قرارداد مى بندد باید بداند که ممکن است این شرایط هم در طول فصل رخ دهد. محصص در پایان در پاسخ به سئوال دیگرى مبنى بر تداوم همکارى با استقلال در صورت برکنارى مرفاوى گفت: درباره این موضوع نمى توان فعلا سخن گفت و به شرایط آینده بستگى دارد؛ با این حال امیدوارم مرفاوى در این تیم موفق و تا انتهاى فصل سرمربى باقى بماند چرا که وى علاوه بر دانش خوب فوتبال مى تواند الگوى اخلاقى مناسبى براى بازیکنان و مربیان جوان باشد.

کسى در مورد مسائل پشت پرده حرف نزند

اتفاقات اخیرى که براى استقلال صورت گرفته سبب شده تا برخى از بازیکنان این تیم در مصاحبه هاى خود به مسائل پشت پرده اشاره کنند واین حاشیه ها را یکى از دلایل افت تیم آبى عنوان کنند اما واعظى آشتیانى هم براى اینکه تیمش کمتر دچار حاشیه شود، طى دستورى به شاگردان مرفاوى اعلام کرد اصلاً در مصاحبه هاى خود در خصوص مسائل پشت پرده حرفى نزنند و از جوى که در سکوهاى ورزشگاه حاکم مى شود، صحبت نکنند. با این دستور استقلالى ها موظف هستند فقط از مسائل درونى زمین حرف بزنند نه حاشیه هاى بیرون از میدان.

۲۳ دی ۱۳۸۸ ۰۸:۵۵

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید