کد خبر : ۸,۶۴۰

همه اعضاى هیأت مدیره استقلال در آزادى

طبق هماهنگى هاى صورت گرفته قرار است همه اعضاى هیأت مدیره آبى امروز بازى استقلال مقابل الجزیره را از نزدیک تماشا کنند تا به هر حال حضور آنها در آزادى به نوعى سبب بالارفتن روحیه و انگیزه شاگردان مرفاوى شود. به هر حال باید دید پاقدم اعضاى هیأت مدیره چقدر براى تیم استقلال خوش یمن است؟


سعیدلو بازى استقلال رااز نزدیک خواهد دید

على سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنى با حضور در ورزشگاه آزادى، دیدار استقلال ایران با الجزیره امارات را از نزدیک به نظاره مى نشیند.با توجه به اهمیت لیگ قهرمانان آسیا براى فوتبال ایران، به منظور تشویق و ترغیب آبى پوشان پایتخت، على سعیدلو عصر امروز در ورزشگاه آزادى تهران حضور مى یابد.


ستاره الجزیره مصدوم است

الجزیره امروز در حالى به مصاف استقلال مى رود که چند بازیکن مصدوم در این تیم دیده مى شود که شاخص ترین آن «اولیویرا»ى برزیلى به حساب مى آید. ستاره الجزیره مصدوم است و احتمال نرسیدن وى به دیدار امروز وجود دارد. دیگر مصدوم تیم اماراتى هم سوبیس است که به احتمال او به دیدار مقابل استقلال نمى رسد. البته این خبر مورد تأیید مسئولان تیم الجزیره است و هیچ بعید نیست آن ها براى به هم خوردن افکار کادر فنى استقلال چنین خبرهایى را منتشر کرده باشند.

میزگرد مجیدى با بازیکنان الجزیره

فرهاد مجیدى با چندتن از بازیکنان الجزیره رفاقت دارد و همین مسأله سبب شد تا وى دیروز دقایقى را با آن ها به صحبت بپردازد. سابقه حضور کاپیتان استقلال در تیم هاى اماراتى سبب شده تا او با چند تن از بازیکنان الجزیره دوستى و سابقه هم تیم بودن را داشته باشد. از این رو مجیدى دیروز در کنار چندتن از بازیکنان حریف امروز استقلال به صحبت پرداخت و نکته قابل توجه این بود که آن ها ابراز امیدوارى کردند مجیدى در لیگ قهرمانان آسیا به مقام آقاى گلى دست پیدا کند.

کوشکى به بازى با الجزیره نرسید

مصدومیت هادى شکورى سبب ایجاد دردسرى جدید با عنوان کمبود بازیکن در خط دفاعى استقلال شد تا کادر فنى به بیژن کوشکى مصدوم، آماده باش دهند اما آسیب دیدگى کوشکى هنوز به طور کامل رفع نشده و او به احتمال زیاد حتى امروز نمى تواند روى نیمکت استقلال بنشیند. این مدافع چیزى حدود ۳ ، ۴ ماه از فوتبال به دور بوده و با توجه به اینکه هنوز به مرز کامل آمادگى نرسیده به احتمال زیاد براى بازى امروز در لیست ۱۸ نفره هم حضور ندارد تا در نهایت دست کادر فنى استقلال براى انتخاب مدافع و تعویض تا حدود زیادى بسته باشد.


برهانى مشکلى براى به میدان رفتن ندارد

آرش برهانى مى تواند بدون مشکل خاصى استقلال را در بازى امروز همراهى کند. مهاجم استقلال بعد از چند هفته دورى از لیست ۱۸ نفره این تیم مصدومیتش به طور کامل رفع شده و مشکلى براى به میدان رفتن مقابل الجزیره ندارد. برهانى با تصمیم کادر فنى استقلال مى تواند امروز به بازى گرفته شود هر چند که با توجه به اتفاقات چند هفته اخیر بعید به نظر مى رسد او بازیکن ثابت استقلال در دیدار با الجزیره باشد آرش به احتمال باز هم به عنوان بازیکن تعویضى به میدان مى رود.





۱۸ اسفند ۱۳۸۸ ۱۷:۳۴

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید