کد خبر : ۹۷,۳۰۰
سرپرست باشگاه استقلال می گوید سازمان لیگ صلاحیت سه بر صفر اعلام کردن نتیجه مسابقه را نداشته است.
فتحی: به تغییر رای سوپر جام خوش‌بین هستیم

امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در گفت و گوی تلویزیونی درباره موضوع سوپر جام صحبت های جدیدی را طرح کرده است. فتحی در بخش اول صحبت های خود درباره شانس بازگشت رای برای استقلال، بیان کرد: بعد از حضور در استقلال با شفافیت و صداقت کامل صحبت کردم و یک لحظه و یک جمله بی صداقت صحبت نکردم. از روزی که به استقلال آمدم، نتیجه سه بر صفر شده بود و من خیلی زود پیگیری را آغاز کردم. به دوستان نیز گفتم اگر رای درست و خواسته صحیح باشگاه استقلال اجابت نشود، ما به مراجع بالاتر مراجعه می کنیم و به دادگاه cas شکایت کردیم.

 

وی ادامه داد: لایحه دفاعی ما 24 صفحه است. سازمان لیگ فاقد صلاحیت برای اعلام کردن نتیجه بازی است و اگر این را اعلام نمی کردند، شاید ما بر می گشتیم و بازی می کردیم. ما یک لایحه مفصل و با استناد به بحث حقوقی به دادگاه عالی ورزش ارائه کردیم. خیلی به این موضوع خوش بین هستیم که رای به نفع استقلال صادر شود. فدراسیون و سازمان لیگ از دادگاه عالی ورزش درخواست کرده تا فرصت 2ماهه برای بررسی داشته باشد اما دادگاه عالی ورزش ضمن مخالفت، تنها 7 روز فرصت داده است.

سرپرست باشگاه استقلال درباره پیگیری خود در این پرونده، تصریح کرد: من این موضوع را پیگیر هستیم. ما مامور به تکلیف هستیم و مامور به نتیجه نیستیم اما بدانید ما تمام تلاش خود را می کنیم. با وکلای بین المللی زیادی صحبت کردیم و امیدواری نتیجه درست شود.

او در ادامه ضمن انتقاد از تصمیم سازمان لیگ برای اهدای جام به پرسپولیس، گفت: سازمان لیگ در این خصوص کم لطفی و بی تدبیری کرد و باید صبر می کردند تا نتیجه دادگاه اعلام شود و سپس باید جام را اهدا می کردند. سه ماه گذشته بود و جام را اهدا نکردند و اگر یک مدت دیگر صبر می کردند و جام را بعد از رای این دادگاه اهدا می کردند، خیلی بهتر بود.

۲۵ آبان ۱۳۹۷ ۲۲:۳۱

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 
آتشبار آبی
۱۳۹۷/۰۸/۲۶ Iran
0
1
12

ماهم امیدواریم تا حکم عادلانه اجرا گردد!!!!! اما همکاری های پشت پرده جناب وزیر لنگی صفت ورزش و سایر لنگی صفتان با دستاویز شدن به AFC و FIFA سعی خواهند کرد رای CAS را به نفع خود برگردانند چون لنگی صفتان سیه کار روزگار ما با سوء استفاده از پست های قانونی خود سعی نموده اند تیم لنگی را بعنوان تیم تاپ ایران مطرح کنند کم مانده بود که بعنوان تیم ملی ایران نام ببرند منتظریم به رای CAS و بعد از آن

اقبال
۱۳۹۷/۰۸/۲۶ Denmark
0
1
5

سر نخ جنابعالی دست وزیر لنگی است چطور وعده محال میدی ؟


تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید