خبرهای دست اول از استقلال و فوتبال در این فصل

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۲ روز قبل

بارسلونا با پیروزی آغاز کرد

تیم فوتبال بارسلونا مدافع کسب عنوان قهرمانی مسابقات دسته اول باشگاه های اسپانیا ( لالیگا ) بامداد سه شنبه در نخستین دیدار خود در این چارچوب با یک پیروزی الهام بخش شروع کرد .

بارسلونا که در پرتو هدایت جوزپه گواردیولا مربی جوان و حاذق خود در سال ‪ ۲۰۰۹‬به پنج جام معتبر داخلی و اروپایی دست یافته ، در هفته نخست لالیگا موفق شد با حساب سه برصفر برابر اسپورتینگ گیخون به برتری برسد و قدم نخست را محکم بردارد .

این بازی در ورزشگاه نیوکمپ و به میزبانی بارسلونا برگزار شد که یاران گواردیولا موفق شدند میهمان خود را با سه گل تسلیم کنند .

بویان کرکیچ در دقیقه ‪ ، ۱۸‬کی تا در دقیقه ‪ ۴۲‬و زلاتان ابراهیموویچ مهاجم تازه وارد و سوئدی بارسلونا در دقیقه ‪ ۸۲‬گلهای این دیدار را به تور دروازه گیخون چسباندند.

تیم رئا مادرید دیگر مدعی این مسابقات و رقیب جدی بارسلونا در هفته نخست با حساب سه بردو از سد تیم دیپورتیوو لاکرونیا گذشته بود

منبع خبر : سایت خبرگزاری ایرنا

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۲ روز قبل

استقلال ـ سایپا،‌دیرترین مسابقه تاریخ

شاید فکر کنید سازمان لیگ به دنبال رکورد شکنی است. بنابراین دیدار دو تیم استقلال و سایپا از چارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ برتردر ساعت 22:30 روز دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار می شود!‌به نظر می‌رسد این مسابقه، دیرترین مسابقه تاریخ لیگ برتر ایران باشد. با توجه به اینکه مسابقه بعد از نیمه شب به پایان خواهد رسید،‌ تعدادی از روزنامه‌های ورزشی قادر به پوشش دادن این دیدار نخواهند بود. همانطور که شنبه این هفته یکی، دو روزنامه قادر نشدند پوشش کاملی به بازی‌های جمعه شب بدهند.

سازمان لیگ دلیل این کار را جلوگیری از تداخل پخش مستقیم دیدار این دو تیم با بازی پرسپولیس و ذوب آهن ذکر کرده است.

 تیم های پرسپولیس و ذوب آهن قرار است ساعت 20:30 دقیقه برابر هم صف آرایی کنند، نکته جالب خروج مجدد سازمان لیگ از برگزاری بازی‌ها در روزهای آخر هفته است که دوباره وسط هفته جانشین آخر هفته شده است.

منبع خبر : سایت http://www.football3.ir

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۲ روز قبل
در دیداری تدارکاتی اتفاق افتاد
ایران مغلوب بحرین شد
تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار ی تدارکاتی مغلوب تیم ملی بحرین شد
به گزارش ایلنا ،در این دیدار که از ساعت 23:30روز دوشنبه درشهر منامه برگزار می شدتیم ملی کشورمان با نتیجه 4بر2 مغلوب بحرین شد.
ملی پوشان کشورمان باوجود اینکه بازی را خیلی خوب شروع کردند اما در غافلگیری تیم میزبان و اشتباه مدافعان کشورمان ، این تیم بحرین بود که توسط عبداله اسماعیل به گل نخست خود دست یافت ..پس از این گل بازیکنان تیم ملی تلاش خودرا انجام دادند تا گل خورده راجبران کنند.اما بازهم این شاگردن میلان ماچالا بودند که به مانند گل اول در یک حمله با برنامه به گل دوم دست یابند .
پس از گل دوم تیم ملی بحرین ملی پوشان کشورمان در پی حملات خود توانستند با حرکت زیبای محمدر ضا خلعتبری و ضربه دقیق فریدون زندی یکی از گل های خورد ه راجبران کند .نیمه ی نخست باهمین نتیجه به پایان ر سید.عدم حضور بازیکنان لژیونر در این مسابقه بسیار محسوس بود
ترکیب ابتدای تیم ملی کشور مان به شرح زیر است :وحید طالب لو ،هادی عقیلی ،محمد نصرتی ،سید جلال حسینی ،پژمان نوری ،فرزاد آشوبی ،محمد رضا خلعتبری ،خسرو حیدری ، حسین کعبی ،آرش برهانی وفریدون زندی
با آ غاز نیمه ی دوم در حالی انتظار می رفت افشین قطبی با تجربه ی که در نیمه ی نخست از سبک بازی تیم بحرین به دست آورد ه بود تدابیر لازم رابرای مقابل آن بیندیشد اما بازهم در پی حملات بابرنامه شاگردان ماچالا ، مدافعان کشورمان دست پاچه عمل کردند تا درهمان دقایق نخست مسابقه این تیم بحرین باشد که گل سوم خود را به ثمر برسانددر دقایق پایانی مسابقه داور پنالتی را به سود کشورمان اعلام کرد که فریدون زندی این ضربه ی پنالتی را تبدیل به گل دوم خودوکشورمان راکرد ،پس از این
گل در حالی که وقت های تلف شد ه بازی سپر ی می شدداورپنالتی را به سود تیم بحرین اعلام کردتاعبدالوهاب علی گل چهارم تیمش را به ثمر برساند .
در نهایت این دیدار بانتیجه ی 4بر2به سود تیم ملی بحرین به اتمام رسید .
منبع خبر : سایت خبرگزاری ایلنا
آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۱ روز قبل

پورحیدری:
من و اولیایی به تغییرات فنی فکر هم نکرده‌ایم
متاسفانه فوتبال ما پر از مسایل حاشیه‌ای شده است
نمی‌دانم برخی رسانه‌ها چه سودی از تغییرات می‌برند؟!

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این رابطه گفت: بنده چندی پیش در پاسخ به سوال یکی از رسانه‌ها مبنی ایجاد تغییر در کادر فنی تیم فوتبال پاس پس از نتایج نسبتا ضعیف تیم در پایان هفته چهارم، گفتم بنای ایجاد تغییر نداریم و اگر هم روزی بخواهیم تغییرات داشته باشیم، قطعا باید کارشناسی شود اما متاسفانه ‌آنها به نقل از من منتشر کردند که تغییرات کادر فنی پاس کارشناسی خواهد بود!

وی افزود: شیوه کاری و تفکرات من بر مبنای ایجاد تغییر پس از هر نتیجه نامطلوبی نیست و خوشحالم که سیدکاظم اولیایی مدیرعامل باشگاه هم چنین طرز تفکری دارد. ما معتقدیم که باید حداقل نه یا ده هفته از مسابقات بگذارد تا بتوانیم عملکرد کلی کادر فنی را بسنجیم. تیم ما در بازی‌های گذشته خوب بازی کرد و حداقل نباید بازنده می‌شد؛ البته دیدار با استیل‌آذین شرایط خود را داشت که به آن نمی‌پردازم.

پورحیدری ادامه داد: پاس اکنون با مشکلی مواجه است که با گذشت زمان و کسب یک پیروزی تا حد قابل توجهی برطرف می‌شود. این مشکل کم‌تجربگی بازیکنان ماست که در بازی‌های مختلف بر اثر اشتباهات کوچک فردی از حریف گل می‌خوریم. بچه‌های ما زحمت زیادی می‌کشند اما دو سه بازیکن ما برای اولین‌بار است در لیگ برتر بازی می‌کنند و بازیکنان بسیاری هم هستند که از نیروهای جدید ما به حساب می‌آیند. برخی از پست‌های ما نیز باید تقویت شوند لذا، مشغول دیدن فیلم‌هایی از چندین بازیکن خارجی هستیم.

وی گفت: در حال حاضر مدافع صربستانی با ما تمرین می‌کند و می‌خواهیم هافبک یا مهاجم نیز جذب کنیم. توقع ما بالاست چرا که می‌خواهیم بازیکن با کیفیتی گرفته و از طرفی محدودیت منابع مالی داریم و نمی‌توانیم پول زیادی برایش پرداخت کنیم؛ این مساله باعث شده که جذب بازیکنان خارجی ما همراه با تاخیر باشد.

مدیرفنی تیم پاس تصریح کرد: البته می‌دانیم هواداران پاس نتایج خوب از ما می‌خواهند و حق هم دارند. فکر می‌کنم الان هم اتفاقی نیافتده چرا که پاس تنها از نظر جدولی شرایط خوبی ندارد اما آنچه در زمین رخ می‌دهد، نویدبخش تیم قدرتمندی در آینده نزدیک است. پاس امسال هم روی جوانها سرمایه‌گذاری کرده و حتی هدایت تیمش را هم به جوانی با انگیزه سپرده است. معتقدم تنها یک گره کوچک در کار ما افتاده که البته نمی‌توانم از آن حرفی بزنم اما با باز شدن آن پاس روند صعودی خوبی را در نتیجه‌گیری آغاز می‌کند.

پورحیدری در ارزیابی‌اش از عملکرد علیرضا منصوریان سرمربی تیم پاس، گفت: باید بپذیریم که او جوان است و در اولین سال مربیگری‌اش، روی نیمکت پاس و آن هم در لیگ برتر نشسته است. منصوریان پشتوانه بازیگری فوق‌العاده‌ای در خارج و داخل کشور دارد و برای موفقیت در امر مربیگری نیز نیازمند حمایت است. دستیاران خوبی چون گمالوویچ و پورمسلمی که تجربه بالایی دارند را کنار او گذاشتیم. انگیزه و توانایی بالایی در منصوریان می‌بینم که می‌تواند از سرمایه‌های پاس در آینده باشد، لذا با گذشت تنها چهار هفته از لیگ، عملکرد چندان بدی نداشته است.

وی افزود: برخی از رسانه‌ها مدام به دنبال ایجاد حاشیه و صحبت از تغییرات نادرست در تیم ما هستند. آنها از اختلافات من و منصوریان صحبت می‌کنند که صحت ندارد. متاسفانه فوتبال ما پر از مسایل حاشیه‌ای شده که مانع پیشرفت آن می‌شود. باور کنید بازیکنان و مربیان ما در محل تمرین به اخبار نادرست برخی روزنامه‌های ورزشی درباره پاس می‌خندند. کادر فنی ما گروهی کار می‌کند، آنها تیم حریف را آنالیز کرده و پیرامون شرایط تیم خودمان بحث و تبادل نظر می‌کنند اما تصمیم برای ترکیب نهایی با منصوریان است. بنده به عنوان مسوول کادر فنی تیم نظراتم را می‌دهم و برای مثال در دیدار مقابل مس، هنگام ارنج کردن تیم کنار مربیان نبودم. نمی‌دانم واقعا آنهایی که از مطالب نادرست خبر می‌دهند به دنبال چه هستند و چه سودی از ایجاد تغییرات در تیم ما می‌برند؟!

رییس کمیته فنی باشگاه پاس همچنین درباره استقلال اهواز حریف هفته پنجم تیمش، تصریح کرد: استقلال اهواز تیم بزرگی است و به خوبی تداعی‌کننده نام استقلال در ذهن‌هاست. این تیم بازیکنان خوب داشته و همیشه از قدرت‌های لیگ بوده است. خداداد عزیزی مربی باهوشی است که در چهار هفته گذشته امتیازات خوبی کسب کرده است. در حال حاضر بازی‌های لیگ سخت و بسیار نزدیک به هم دنبال می‌شود و ما باید تلاش کنیم در یک نبرد خانگی تحت هر شرایط پیروز شده تا از شرایط فعلی خارج شویم.

منبع خبر : سایت خبرگزاری ایسنا

 

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۱ روز قبل

مرادی از قضاوت مسابقات سوپر لیگ چین عذرخواهی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، بدنبال دعوت رسمی فدراسیون فوتبال چین ازمسعود مرادی داور الیت کشورمان برای قضاوت مسابقات لیگ حرفه ای فوتبال این کشور، وی بدلیل همزمانی تاریخ این مسابقات با دیدارمرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از حضور در این مسابقات عذرخواهی کرد.

فدراسیون فوتبال چین ازمسعود مرادی دعوت کرده بود طی روزهای 18 شهریور لغایت 8 مهرماه برای قضاوت مسابقات سوپر لیگ فوتبال چین به این کشور سفر کند که بدلیل همزمانی این مسابقات با دیدارمرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های ام سلال قطر و FC سئول کره جنوبی که روز اول مهرماه به میزبانی قطر برگزارخواهد شد، از حضور در کشور چین عذرخواهی کرد.  

محسن ترکی دیگر داوربین المللی فوتبال کشورمان از حدود یک ماه گذشته برای قضاوت مسابقات لیگ حرفه ای فوتبال چین در این کشور به سر می برد.

منبع خبر : سایت خبرگزاری مهر

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۱ روز قبل

روبن بازیکن برتر هفته چهارم بوندس‌لیگا شد

 بازیکن جدید تیم فوتبال بایرن‌مونیخ به عنوان مرد برتر هفته چهارم برگزیده شد.

هفته‌نامه کیکر در تازه‌ترین شماره خود آرین‌روبن را به عنوان بهترین بازیکن میدان مسابقه با ولفسبورگ برگزید.
این نشریه در گزارشی نوشت روبن که روز جمعه از رئال‌مادرید به بایرن مونیخ پیوست، تنها یک جلسه تمرین قبل از بازی شنبه شب با ولفسبورگ همراه با تیم جدیدش انجام داد.
دراین بازی او از ابتدا در ترکیب قرار نگرفت، اما توانست دو گل به نام خود و بایرن ثبت کند تا سرخ‌پوشان مونیخی با نتیجه 3 بر صفر بر قهرمان دوره قبل غلبه کنند.
این نشریه افزود: روبن در همان مدت محدود حضورش نمایش بالایی از فوتبال ارائه کرد و تماشاگران مونیخی را به وجد آورد.

منبع خبر : سایت خبرگزاری فارس

 

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۱ روز قبل

دیلی‌نیوز: ایران مقابل بحرین شوکه شد

 یک روزنامه بحرینی نوشت: شجاعان بحرین تیم ملی فوتبال ایران را شوکه کردند

روزنامه دیلی نیوز چاپ بحرین در گزارشی در مورد بازی انجام گرفته میان ایران و بحرین که شب گذشته در ورزشگاه ملی رفاه انجام گرفت، از وضعیت خوب روحی میزبان پس از این بازی یاد کرد.
این روزنامه افزود: ‌کسب برد 4 بر 2 بحرین مقابل ایران، شرایط روحی بسیار مساعدی برای تیم بحرین در آستانه دو بازی پلی‌آف با عربستان جهت راه‌یابی به جام‌جهانی 2010 ایجاد کرده است.
در این جدال اسماعیل‌ عبدالطیف (11)، محمود عبدالرحمان (28)، سلمان عیسی (54) و محمد سعید عدنان (90- پنالتی) برای بحرین گل زدند و فریدون زندی در دقایق 37 و (84 -پنالتی) هر دو گل ایران را به ثمر رساند.
این اولین شکست تیم ایران با مربیگری افشین قطبی است. پیش از این تیم ملی با قطبی مقابل کره جنوبی و کره شمالی به تساوی رسیده بود و امارات و بوسنی را شکست داده بود.

منبع خبر : سایت خبرگزاری فارس

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۱ روز قبل
پس از عقد قرارداد با چلسی
تری پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر شد
منابع خبری انگلیس از عقد قرارداد جدید کاپیتان تیم چلسی به عنوان پردرآمد‌ترین بازیکن حال حاضر لیگ برتر خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روزنامه دیلی میل، جان تری که در اواخر فصل آماده سازی تابستانی با چلسی برای تمدید قراردادش به توافق رسید، روز گذشته به دفتر این باشگاه فوتبال لندنی رفت و قراردادی 5 ساله امضا کرد. به موجب این قرارداد تری هفته‌ای 160 هزار پوند ازباشگاهش تا سال 2014 حقوق خواهد گرفت که این رقم بالاترین سطح دستمزد در انگلیس به حساب می آید.
تری 28 ساله که از 14 سالگی عضو چلسی است، در سال‌های 2005 و 2006 همراه آبی‌ها موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر شد. وی پس از آن حضور در بازی نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستریونایتد را تجربه کرد. دیداری که در پایان آن نتوانست ضربه پنالتی را به گل تبدل کند تا قهرمانی از آن چلسی شود
منبع خبر : سایت خبرگزاری فارس
آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۱ روز قبل
خودمان فوتبالمان را شلوغ کرده‌ایم
طالبی: از هیچ تیم عربی قوی‌تر نیستیم
 سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: دیگر از هیچ تیم عربی قوی‌تر نیستیم و باید قبول کنیم فوتبالمان همین است.
جلال طالبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد باخت 4 بر 2 تیم ملی مقابل بحرین اظهار داشت: بازی تدارکاتی برای این است که بازیکنان با هم هماهنگ تر شوند. البته شاید بازیکنان ایران به دلیل بازی های لیگ برتر خسته بودند یا شرایط آب و هوایی روی آنها تاثیر گذاشته باشد.
وی افزود: شب گذشته بازی همیشگی خود را انجام ندادیم. این بازی ها می تواند به فوتبال ایران کمک کند. زیاد نباید این باخت را بزرگ کرد. همان طور که نباید برد مقابل بوسنی را این همه بزرگ کنیم. این که در یک مسابقه بازی باخته را ببریم امکان ندارد در هر بازی این اتفاق رخ دهد.
طالبی تصریح کرد: در بازی با بحرین تمام خطوط ایران حالت ایستا داشت. نمی خواهم طوری حرف بزنم که تیم ملی را از بازی های تدارکاتی بترسانم. اتفاقا بازی های تدارکاتی برای برطرف کردن نقاط ضعف است. هر مربی و بازیکنی دوست دارد همه بازی ها را ببرد اما فوتبال همین است.
سرمربی تیم ملی در جام جهانی 98 فرانسه ادامه داد: دیشب تیم ملی دیداری انجام نداد که انتظار داشتیم. ما باید از بازی های تدارکاتی بهتر استفاده کنیم. قطعا مقابل ازبکستان هم بازی راحتی نخواهیم داشت. وقتی با یک پیروزی تا آسمان هفتم می رویم انتظار پیدا می کنیم که نبازیم. در حالی که این درست نیست. ما چرا نباید ببازیم؟
طالبی تاکید کرد: بحرین در آن گروه سخت به این مرحله رسیده است. 30 سال است که می گوییم قدرت اول آسیا هستیم در حالی که چند بار در این مدت قهرمان شده ایم؟ ایران در گروه خود چهارم شد اما بحرین سوم شد. این باخت اتفاق غیر طبیعی نیست. مگر با امارات در تهران چطور بازی کردیم؟ روی حرکت انفرادی کریمی بردیم. خودمان این فوتبال را شلوغ کرده ایم. باید قبول کنیم که حد فوتبالمان همین قدر است.
وی افزود: اگر این موضوع را بپذیریم می توانیم امید به پیشرفت داشته باشیم. حتی با لژیونرها هم قرار نبود اتفاقی رخ بدهد. از وقت کشی بحرینی ها ایراد می گیریم در حالی که می توانیم طوری بازی کنیم که گل بزنیم و مانع از وقت کشی آنها شویم. ما که می دانیم آنها چطور بازی می کنند پس باید با برنامه مقابل این تیم بازی کنیم.

 
منبع خبر : سایت خبرگزاری فارس
آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۱ روز قبل

سومین قضاوت محسن ترکی در لیگ چین 3 ساعت طول کشید!

سومین قضاوت محسن ترکی در لیگ حرفه‌ای چین با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

منطقه خراسان، این داور بین‌المللی فوتبال خراسان در گفت‌وگو با سایت کمیته داوران هیات فوتبال خراسان در رابطه با این بازی گفت: این بازی به علت 2 وقفه به خاطر شرایط بد آب و هوایی 3 ساعت طول کشید.

وی ادامه داد: یکی از دیدارهای حساس این هفته لیگ چین بین دو تیم شن ژن و شانگهای شن هووای را قضاوت کردم.

ترکی تصریح کرد: در این دیدار که در شهر ساحلی شن ژن برگزار شد، علاوه بر سنگینی و نزدیکی بازی، بارندگی شدید و رعد و برق باعث شد که در دو نوبت بازی با وقفه مواجه شود و بازی پس از گذشت 3 ساعت از شروع به پایان رسید.

در این بازی تیم میهمان یعنی شانگهای شن هووای با حساب 2 بر 1 به پیروزی رسید.

منبع خبر : سایت خبرگزاری ایسنا

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۱ روز قبل

روز داوری فوتبال آسیا برگزار شد

اولین روز داوری فوتبال آسیا در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا (‪ )AFC‬در کوالالامپور برگزار شد.

به گزارش ‪ ,AFC‬در این مراسم علاوه بر برگزاری برنامه‌های مختلف، اعضای کنفدراسیون آسیا نیز با پوشیدن پیراهن‌های سبز ویژه ای، حمایت خود را از داوران این قاره نشان دادند.

این پیراهن‌ها سمبل کارت سبزی است که برای روز اول سپتامبر (دهم شهریور) با هدف ترویج بازی جوانمردانه و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست صادر شده بود.

رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیام ویژه‌ای به مناسبت روز داوری قاره کهن اظهار داشت: داوران از اجزای مهم ورزش ما هستند.

محمد بن همام افزود: کنفدراسیون آسیا با نامگذاری سال ‪ ۲۰۰۹‬به عنوان سال داوری آسیا و روز اول سپتامبر به عنوان روز داوری آسیا، بر اهمیت این موضوع تاکید کرده است. داوری امروز آسیا با گذشته کاملا فرق کرده است و داوران اکنون می‌توانند نسل بعدی را تربیت کنند.

یوسف السرکال رییس کمیته داوران آسیا نیز گفت: کنفدراسیون آسیا تنها کنفدراسیونی است که اینگونه از تلاش‌های داوران تقدیر می‌کند و من از تمامی فدراسیون‌های عضو درخواست می‌کنم فعالیت‌های مشابهی را انجام دهند.

در مراسم روز بزرگداشت داوری فوتبال آسیا همچنین قطعات ویدئویی از قضاوت داوران برجسته این قاره در مسابقات جام جهانی سال‌های گذشته از ‪ ۱۹۶۶‬به بعد به نمایش درآمد.

منبع خبر : سایت خبرگزاری ایرنا

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۱ روز قبل

کاسیاس:نرسیدن رئال مادرید به قهرمانی در این فصل فاجعه است

 

دروازه بان باتجربه تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا معتقد است، نرسیدن تیمش به قهرمانی در مسابقات فصل جاری فاجعه خواهد بود با وجود این امکان هر اتفاقی وجود دارد.

ایکر کاسیاس به روزنامه ورزشی مارکا گفت: هر اتفاقی ممکن است بیفتد. چهار یا پنج سال پیش هم چنین وضعیتی داشتیم. در آن زمان برای شش ماه خوب بازی کرده بودیم اما نتوانستیم قهرمان شویم.

این بازیکن ‪ ۲۸‬ساله که امسال برای یازدهمین فصل پیاپی دروازه بان شماره یک برنابئو است، افزود: نتایجی که به دست می‌آید، مهم است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه قهرمانی در لالیگا را ترجیح می‌دهد یا لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا (چمپیونزلیگ) یا جام جهانی ‪ ،۲۰۱۰‬تصدیق کرد: انتخاب سخت است. نمی‌دانم باید چه بگویم. من همه آنها را می‌خواهم.

کاسیاس که سابقه ‪ ۹۶‬بازی ملی در تیم اسپانیا را دارد، اظهار داشت: موفقیت های اخیر بارسلونا رقابت سالمی را برای ما به وجود آورده است و امیدواریم امسال به اندازه بارسلونا یا حتی بیشتر از این تیم به عناوین قهرمانی برسیم.

منبع خبر : سایت خبرگزاری ایرنا

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۱ روز قبل

علاقه‌ای به حضور در فدراسیون فوتبال ندارم/ متوسل به واسطه نشده‌‌ام

مدیرعامل باشگاه استقلال گمانه‌زنی‌ها در خصوص حضورش در راس فدراسیون فوتبال را رد کرد.

واعظی آشتیانی روز سه شنبه ضمن بیان این مطلب افزود: همانطور که بارها اشاره کرده‌ام علاقه‌ای به حضور در فدراسیون فوتبال ندارم. برای ریاست فدراسیون فوتبال و یا هر مسئولیتی که در دوران مدیریتی خود داشته‌ام هرگز متوسل به واسطه نشده‌‌ام و یا مسئولان را تحت فشار قرارداد نداده‌ام. همواره تلاش کرده‌ام شایستگی‌های احتمالی‌ام ملاک انتخابم برای مسئولیت‌هایی که به من واگذار می‌شود، باشد.

مدیرعامل استقلال افزود: گمانه‌زنی‌ها در خصوص حضور من در فدراسیون فوتبال صحت ندارد و علاقه‌ ندارم در فدراسیونی که اساسنامه آن هیچ اختیاری برای رئیس فدراسیون قائل نیست حضور یابم. مایل به حضور در چنین موقعیتی نیستم و در فرصتی مناسب در مورد اساسنامه و حوزه اختیارات رئیس آن صحبت‌های تکمیلی را خواهم داشت.

منبع خبر : سایت خبرگزاری مهر

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۱ روز قبل

انتقاد استقلال از برنامه‌ریزی سازمان لیگ

جلوی اقدامات غیر منطقی و تصمیمات غیرکارشناسی را بگیرید

باشگاه استقلال تهران از برنامه‌ریزی سازمان لیگ انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، سایت باشگاه استقلال نوشت: همچنان که پیش‌بینی می‌شد لیگ امسال هم با بی‌برنامگی شروع شده و متاسفانه یکی از نمونه‌های آن تعویق بازی‌ها برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیم ملی است.

موضوعی که موجب لطمه خوردن رقابت‌های لیگ شده است و این امر به ویژه تیم‌هایی را که ملی‌پوشان بیشتری دارند متضرر می‌کند. نمونه دیگر ساعات برگزاری رقابت‌های لیگ است و با کمال تاسف و تعجب شاهدیم که تیمی پرطرفدار باید ساعت 22 و 30 دقیقه وارد میدان شود.

زمانی که معمولا تماشاگران رغبتی برای حضور در استادیوم ندارند و سوت پایان بازی پس از نیمه شب به صدا در می‌آید و حاضران در ورزشگاه به ویژه مسئولین و اعضای تیم‌ها مقارن سحر به منزل می‌رسند! این در حالی است که به توصیه کارشناسان هیچ بازیکن حرفه‌ای نباید در آن ساعات از شب بیدار بماند.

توجیه منطقی و علمی این رفتارها از عهده ما خارج است اما از مسئولین مربوطه در این حوزه و به ویژه رئیس فدراسیون انتظار می‌رود جلوی اقدامات غیر منطقی و تصمیمات غیرکارشناسی ازاین دست را بگیرند تا بیش از این باشگاه‌ها به عنوان نهادهای اصلی توسعه فوتبال ضربه نخورند.

منبع خبر : سایت خبرگزاری ایسنا

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۱ روز قبل

سازمان لیگ به مس کرمان تذکر داد

سازمان لیگ به مس کرمان تذکر داد که محدوده فعالیت تصویر برداران تلویزیونی را در ورزشگاه باهنر کرمان مشخص کند تا مشکلات دیدار با پاس همدان به وجود نیاید.
در این مسابقه که از هفته چهارم لیگ برتر روز جمعه برگزار شد، علیرضا منصوریان سرمربی پاس همدان با تصویر بردار تلویزیونی درگیری فیزیکی پیدا کرد.
سازمان لیگ از باشگاه مس و هیات فوتبال کرمان خواسته ‌است محدوده کار عوامل تلویزیونی مشخص باشد تا مشکلی برای نیمکت مربیان و بازیکنان ذخیره به وجود نیاید.

منبع خبر : سایت خبرگزاری فارس

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۱ روز قبل

فردا برای نخستین بار برگزار می‌شود؛

نشست مطبوعاتی مشترک مدیران استقلال و پرسپولیس

برای نخستین بار نشست مطبوعاتی مشترک مدیران عامل استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود.

 نشست مطبوعاتی مشترک امیررضا واعظی آشتیانی و عباس انصاری‌فرد برای اولین بار در تاریخ این دو باشگاه فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود.

این نشست از ساعت 18 در هتل لاله تهران برگزار خواهد شد.

منبع خبر : سایت خبرگزاری ایسنا

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۱ روز قبل

کلاس توجیهی داوری برای بازیکنان

ساعت 11 صبح فردا (چهارشنبه ) بازیکنان استقلال در یک کلاس توجیهی داوری در باشگاه استقلال شرکت خواهند کرد.

به همین منظور باشگاه استقلال از هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری برای تدریس نکات مختلف به بازیکنان دعوت کرده است.

مرور خطاهای چندگانه و مقررات داوری و به ویژه مواردی که می تواند منجر به دریافت کارت های زرد و قرمز از داوری بازی شود، از جمله نکاتی ست که فردا برای بازیکنان استقلال تشریح خواهد شد.

منبع خبر : سایت    http://fcesteghlal.ir     

 

     

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۱ روز قبل

روزهای ناامید کننده فوتبال ایران

پرسپولیس در فینال حریف النصر امارات نشد

دوشنبه شب تیم فوتبال پرسپولیس با ارایه نمایشی ضعیف و دور از انتظار برابر تیم النصر امارات تن به شکست داد و نتوانست جایزه‌ی 100 هزار دلاری این رقابت‌ها را کسب کند. این دیدار با نتیجه‌ی دو بر صفر به سود النصر به پایان رسید. محمد خمیس در دقیقه‌ی سوم بر روی اشتباه علیرضا حقیقی گل نخست النصر را به ثمر رساند و یوسف عبدالعزیز بر روی اشتباه سپهر حیدری دومین گل النصر را به ثمر رساند.

النصر با این پیروزی به جایزه‌ی 100 هزار دلاری این رقابت‌ها رسید.

منبع خبر : سایت خبرگزاری ایسنا

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۱ روز قبل

تحقیر همزمان پرسپولیس و تیم ملی ؛و اینک خوب می بازیم

مهدی طاهرخانی
نرفتن به جام جهانی یک واقعیت را به بدترین شکل ممکن به ما نشان داد اما آن چیزی که دوشنبه شب شروع شد و بامداد سه شنبه به پایان رسید چیزی فرای آن واقعیت تلخ بود؛ ورشکستگی کامل فوتبالی که تیم ملی اش در ریفای بحرین به چهار میخ کشیده شد و محبوبت تریم تیم باشگاهی اش در آل مکتوم  تحقیر.
افشین قطبی می خواهد تیمی بسازد برای فتح جام ملت های آسیا اما میلان ماچلای چک تنها یک هدف دارد ؛ آماده کردن بحرین برای مرحله پلی آف برابر سعودی ها. اولی به هیچ جایی بهتر از ناکجا آباد نمی رسد و جوانان تازه ملی پوشش هم سن و سال علیرضا محمد سی ساله هستند اما دومی با تحمیل 4گل به ایران غرور یک جزیزه یک میلیون نفری را تا مرز اتمسفر زمین بالا می برد. چه کسی فکر می کرد  بعد از تراژدی منامه (8 سال قبل) در یک شب گرم دیگر و در یک بازی دوستانه باز هم بحرینی ها مبدل به کابوس فوتبال ایران شوند؟ باخت در مصاف تدارکاتی تلخی کشنده ای ندارد اما آزار دهنده است تیم ملی شما با پشتوانه هفتاد میلیون نفری مغلوب یک کشور کوچک و غیر فوتبالی شود آن هم با چهار گل.این شکست قطعا تاثیر نامطلوبی در رونده آماده سازی تیم ملی خواهد گذاشت چرا که با توجه  به سیل انتقادات  تیم قطبی ناخود آگاه ترسوتر از گذشته می شود حتی امکان این امر وجود دارد که آنها از بازی های تدارکاتی بزرگ تر بهراسند . تیمی که از بحرین 4 گل می خورد با امثال ژاپن چه  می کند و...؟


بازتاب شکست در مطبوعات بحرینی

روزنامه الوقت بحرین در گزارشی با اشاره به پیروزی تیم ملی این کشور مقابل تیم ایران این برد را جهت آ‌مادگی معنوی تیم بحرین برای بازی مقابل عربستان که قرار است روز شنبه برگزار شود، مفید ارزیابی کردند. این روزنامه با اشاره به برتری تیم بحرین مقابل ایران در نیمه اول، به بازی هجومی‌تر این تیم در نیمه دوم اشاره و تاکید کرد: فشار تیم بحرین موجب عقب نشینی ایران در زمین خودش شد. بخش عربی خبرگزاری فرانسه هم با اشاره به پیروزی بحرین در این بازی آن را یک برد معنوی برای رویایی با عربستان دانست. روزنامه بحرینی الوسط نیز این برد را پایانی دلچسب برای این تیم دانست و این روزنامه تاکید کرد: ‌آخرین تجربه بحرین یک تجربه مثبت بود و توانست روحیه تیم را بالا ببرد و توانایی آن را برای رویارویی با عربستان دو چندان کند.

پرسپولیس هم مشابه تیم ملی

 شاید این از خوش شانسی افشین قطبی باشد که بلافاصله بعد از شکست ناباورانه تیم ملی در بحرین ، شاگردان زلاتکو کرانچار هم دسته گل دیگری را در ورزشگاه آل مکتوم به آب دادند تا نیمی از حواس مخاطب به آن سو پرت شود. پرسپولیس که در اهداف خود آماده سازی و همچنین کسب جام چهار جانبه دوبی را ترسیم می کرد در نمایشی تاسف انگیز  با دو گل مغلوب النصر این شهر شد .پرسپولیس با ترکیبی تقریبا ثابت در خط دفاعی و هافبک خودش را آماده محک برابر شاگردان فرانگ پاگلزدرف کرده بود اما  هیچ تغییر قابل ذکری در بازی قرمزها به چشم نمی آمد. علیرضا حقیقی که در پایان این تورنمنت به عنوان پدیده انتخاب شد در صحنه گل نخست مقصر بود  اما در گل دوم این هنرنمایی سپهر حیدری بود که کمر پرسپولیس را شکست.این نه اولین اشتباه بزرگ حیدری بود و نه قطعا آخرین آن به حساب  می آید و باید دید کرانچار تا پایان فصل چند بار به این مدافع نا مطمئن اعتماد می کند  تا او با نمایش نا امید کننده اش ثابت کند؛ روحیه بازی زیر ذره بین را ندارد و احتمالا تا ابد هم نخواهد یافت.البته این تنها سپهر نبود که بد بازی می کرد ،حمید عسگر که  تنها خدا می داند کرانچار در او چه دیده که در پست دفاع راست هم او را می آزماید ، حسین بادامکی در میانه میدان و اشپیتیم در نوک پیکان  مثلث هجومی دیگر بدهای پرسپولیس برابر النصر بوند. نکته جالب درباره آرفی به پیراهن شماره 8 او مربوط می شد که نشان داد با توجه به رقم قراردادش چه اندام نحیفی برای این شماره فاخر دارد .با توجه به عملکرد این مهاجم خارجی احتمالا  او حالا حالا ها روی نیمکت منگنه خواهد شد و متضرر اصلی در این بین تنها پرسپولیس است که چنین رقم گزافی را صرف خرید" مدلی" کرده که  تنها ،ستاره تیم بی ستاره پیام مشهد بود.

وسلی برازیلیا ستاره میدان

ایمان مبعلی  ستاره النصر وعده داده بود با ضربه ایستگاهی دروازه پرسپولیس را باز می کند ، میثم بائو دیگر خرید گران قیمت پرسپولیس هم می گفت خودم را به هواداران ثابت می کنم اما نه ایمان شبیه مبعلی چند فصل قبل بود و نه بائو شباهتی به میثم ابومسلم داشت.  بلکه این وسلی مهاجم سریع و تکنیکی پرسپولیس  بود که در طول نود دقیقه نمایشی  فوق العاده ارائه داد و بار ها با حرکات تکنیکی از سد مدافع پیش روی خود عبور کرد اما او هم در امر گلزنی شبیه دیگر حمله وران بی دقت پرسپولیس بود.

منبع خبر : سایت http://www.parsfootball.com

 

 

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۱ روز قبل

حاشیه ی دیدار تیم های ملی ایران و بحرین

شبکه تلویزیونی نیل اسپورت با بیان این مطلب که نزول فوتبال ایران پس از حذف از صعود به جام جهانی آینده همچنان ادامه دارد، گفت: نزول تیم ملی ایران به آنچنان واقعیتی رسیده است که از تیم ملی بحرین چهار گل دریافت می‌کند.

 مفسر این تلویزیون پیروزی 4 بر 2 تیم ملی بحرین را یک پتانسیل روحی بالا برای این تیم در دیدار حساس روز شنبه آینده با عربستان سعودی بیان کرد و افزود: میلان ماچالا مربی کهنه‌کار چک که سال‌هاست در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس فعالیت می‌کند با هنر بازی‌خوانی خود بار دیگر فوتبال ملی ایران را متوقف و شکست سنگینی داد.

این مفسر افزود: ماچالا هیچ دیداری را تاکنون در مقابل تیم‌های ملی و باشگاهی ایرانی بازنده نبوده است. همچنین این تلویزیون در تحلیل دیگری از این دیدار گفت: تیم ملی فوتبال ایران بسیار سردرگم بازی می‌کرد و استراتژی مشخصی برای این دیدار نداشت. از سوی دیگر تلویزیون ورزشی عربستان سعودی با ابراز تعجب از شکست سنگین تیم ملی ایران در مقابل بحرین گفت: اگرچه تعدادی از بازیکنان مطرح تیم ملی ایران همراه این تیم به منامه نرفته بودند اما این واقعیت دارد که تیم ملی ایران همچنان از فوتبال پرقدرت خود در صحنه آسیا فاصله می‌گیرد.

مفسر این تلویزیون ادامه داد: بازیکنان کنونی تیم ملی ایران با ستارگان تیم ملی ایران در دهه 90 و آغاز قرن جدید فاصله بسیاری دارند. قدرت حفظ توپ و پاسکاری آنان به شدت کاهش یافته است و قدرت بدنی نیز در همین راستا به نازل‌ترین سطح خود در 20 سال گذشته رسیده است.

مفسر تلویزیون عربستان سعودی اضافه کرد: پیروزی روحیه‌بخش تیم ملی بحرین می‌تواند برای تیم ملی عربستان در روز شنبه مشکلاتی ایجاد کند. از سوی دیگر تلویزیون عمان نیز در گزارشی پیرامون این بازی گفت: ایرانی‌ها بار دیگر در منامه مقهور قدرت تیم ملی بحرین شدند.

مفسر تلویزیون عمان بازیکنان تیم ملی بحرین را بازیکنان با مشخصات فوتبال ماشینی توصیف کرد که با تفکرات مربی خود دست به شگفتی در زمین فوتبال می‌زنند.

تلویزیون سوریه نیز باخت سنگین ایران را در مقابل بحرین یک عقب‌نشینی دیگر درخصوص فوتبال در سطح آسیا برشمرد و گفت: فوتبال ایران از یک قدرت درجه یک به یک قدرت درجه دو در سطح آسیا نزول کرده است.

گزارشگر بحرینی دیدار تیم‌های ملی ایران و بحرین گفت: سطح قدرت بدنی و درگیری‌های نفر به نفر تیم ملی ایران کاهش یافته و هنگامی که مشخصا از این تیم فضا گرفته می‌شود، سردرگمی بر بازی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران سایه می‌اندازد.

منبع خبر : سایت http://www.parsfootball.com

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۱ روز قبل

بررسی نفر به نفر و فاجعه برای تیم ملی

شکست تیم ملی مقابل بحرین موجی از انتقادات را به سوی سرمربی تیم ملی روانه خواهد کرد. این باخت سنگین ، گرچه در غیاب چند بازیکن اصلی به دست آمد ، اما توقع از تیم قطبی بسیار بیشتر بود.به بررسی نفر به نفر بازکنان تیم ملی در میدان بحرین توجه کنید:

وحید طالب لو (2): وقتی گل اول را خورد ، نگاه همه به عمق دروازه رفت تا ببینیم او حوله محافظ خود را نیز به این سفر برده است؟ وحید طالب لو که به عنوان گلر جانشین هرگز در سطحی که مهدی رحمتی نمایش داده بود ، بازی نکرد. او روی دو گل مقصر اصلی بود . از او که در لیگ شکست ناپذیر بوده ، انتظار بیشتری داشتیم.

حسین کعبی(4): حسین غالبا در بازیهای ملی خوب است ، اما بازی با بحرین روز اوهم نبود. کعبی در دفاع نسبتا موفق بود اما کمتر او را به هنگام هجوم یا بازیسازی دیدیم .

هادی عقیلی (3): او روزی ناهماهنگ را با سیدجلال حسینی پشت سر گذاشت و در گل دوم و گل چهرم کاملا مقصر بود. مشکل بزرگ مدافعان ما این است که تکنیک و سرعت خوبی ندارند. نحوه جایگیری ها و پوشش عقیلی در این بازی به خصوص ،با توجه به اینکه او و حسینی دقیقا با بازی هم آشنا هستند به هیچ وجه در حد نام این مدافع نبود.

جلال حسینی (2): یک روز ضعیف دیگر از سیدجلال که به مرور تبدیل به ذخیره نصرتی در پست دفاع وسط می شود. او در لیگی که غالب مدافعان مثل خودش زیر توپ می زنند ، فوق کلاس جلوه می کند اما در بازیهای ملی ....تعویض حسینی در دقیقه 46ذ گویای نکات بسیاری است.

محمدنصرتی (3):وقتی روی دور اشتباه کردن می افتد ، دیگر قابل مهار نیست. نصرتی در بازی مقابل بحرین در نیمه دوم در پست دفاع وسط ، نمایش بهتری داشت اما در کل نمایش او مثل نمایش یانکولوفسکی در داربی میلان بود که بارها مغلوب مایکون شد!

پژمان نوری(3):اگر به چشم خودمان ندیدیه بودیم ، باورمان نمی شد که پژمان در یک مسابقه تا این حد پراشتباه بازی کند. این در حلی بود که زوج او و آشوبی به نظر بهترین زوج برای حضور در پست هافبک دفاعی تیم ملی به نظر می رسید.نوری باوجود دوندگی در تخریب بازی حریف کاملا ناموفق نشان داد و تعویض شد.

فرزاد آشوبی (4):شاید فرزاد کمی بهتر از نوری بود اما او هم در کار بازیسازی و در اختیار گرفتن نبض بازی موفق عمل نکرد. البته فرزاد مثل خیلی های دیگر در عرصه ملی کم تجربه است . هافبکهای بحرین در بسیاری از اوقات بازی راخت تر از ما بازی می کردند و آشوبی مثل نوری در این زمینه مقصر بود.

خسروحیدری(3): حالا به وضوح می شود به این نکته رسید که سطح ملی و باشگاهی تفاوتهای بسیاری با هم دارند. حیدری ، از ستارگان بلامنازع لیگ است اما در بازی بحرین هرگز موفق نبو. البته او مثل همیشه پرتلاش نشان داد اما حتی یکبار در ارسال پاس برای آرش برهانی موفق عمل نکرد.

فریدون زندی (5):او دو گل به ثمر رساند اما به عنوان بازیکنی که در نقش شماره 10 بازی می کند ، با تیم ایران چفت نیست. علاقه زندی به بازی سریع و تکضرب است و در تیم ملی کمتر کسی است که بدون ایرانی بازی و باسرعت فوتبال بازی کند.دو گل زندی اما بخشی از اشکالات بازی او را پوشاند.

محمدرضاخلعتبری (5): او تا قبل از خروج یکی از موثرترین بازیکنان ایران بود. پاس گل او به زندی و حرکت فوق العاده اش کاملا امیدوار کننده بود و شاید اگر مصدوم نمی شد با نتیجه بهتری از زمین بیرون می آمدیم. با این حال خلعتبری به عنوان یک هافبک بیش از حد به توپ علاقه دارد.

آرش برهانی (5): آرش مهاجمی از نوع دیگر است که هیچ ربطی به علی دایی ، هاشمیان و بقیه مهاجمان به اصطلاح مارکمن ایران که به صورت کلاسیک در نوک حمله می ایستادند ندارد.بنابراین سبک تهاجمی تیم ملی باید به سمت تغییر برود که البته تاحدی رفته است. او در این بازی پرتلاش بود ، بارها استارت زد و اگر داور مانع نمی شد می توانست یک پاس گل بدهد و یک گل به ثمر برساند اما بزرگترین مشکل او استیل بازی است که درعمق ، نشان دهنده یک تیک روانی است.شاید آرش نیاز به اطمینان خاطر دارد تا برای تیم ملی مثل استقلال راحت بازی کند.

ذخیره ها: در بین ذخیره ها باید به حسین کاظمی و احسان حاج صفی نمره خوبی داد. همینطور مجتبی زارعی که نسبتا خوب بازی کرد.

منبع خبر : سایت http://www.parsfootball.com

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۱ روز قبل

بنزما : تیم رئال به معنای واقعی کهکشان است

کریم بن‌زما تصریح کرد: برای گذران وقت یا به دست آوردن پول بیشتر به رئال مادرید نیامده‌ام و این را با بازی خود به همه هواداران ثابت می‌کنم.
وی افزود: رئال مادرید به معنی واقعی به یک کهکشان تبدیل شده و همه بازیکنان با رقابتی سالم و در محیطی بسیار دوستانه می کوشند تیمشان را به قله موفقیت‌ها برسانند.
وی در پایان خاطرنشان ساخت: در فوتبال فرانسه پیشرفت یک بازیکن محدود به تیم او است و برابر دوربین های بین المللی قرار نمی گیرد؛ اما در لباس رئال مادرید می‌توانم توانایی های خود را به رخ فوتبال جهان بکشم.

 منبع خبر : سایتhttp://www.hurrahsport.com

 


 

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۱ روز قبل

انتشار کتاب جامع لیگ هشتم از سوی باشگاه سپاهان صورت گرفت

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در تداوم حرکتی که در پایان لیگ 82-81 آغاز کرده بود ، برای هفتمین سال متوالی کتاب جامع اطلاعات و آمار لیگ هشتم را با عنوان " لیگ فوتبال 88-87در یک نگاه" منتشر کرد.

مولف انحصاری این کتاب که به مثابه دایره المعارف فوتبال ایران است همچون سال های گذشته باشگاه سپاهان است و گردآوری و تنظیم آن را مسعود نصیریان بر عهده داشته است.

"لیگ فوتبال 88-87 در یک نگاه " در 500 صفحه مشتمل بر 7 فصل است که با مطالب و مقالاتی از محمد رضا ساکت ، علی کفاشیان و امیر حاج رضایی آغاز شده است.

این کتاب که به بسیاری از سئوالات آماری ، اطلاعاتی و بعضا حاشیه ای لیگ پاسخ می دهد همه ساله با استقبال چشمگیر مراکز علمی ، آموزش عالی ، ورزشی ، رسانه ها ، کارشناسان،باشگاه های ورزشی مواجه می شود و امسال نیز همچون سال های گذشته از سوی باشگاه سپاهان برای نهادها و مراکز مذکور ارسال خواهد شد.

نگاهی گذرا به مسابقات لیگ قهرمانی باشگاه های کشور از سال 1388-1349 ، جدول عملکرد کلی تیم ها در مسابقات قهرمانی ، نگاهی آمارگونه به چگونگی برگزاری و نتایج مسابقات لیگ برتر در فصلی که گذشت، دانستنی های لیگ ، عملکرد خانگی و خارج از خانه تیم ها ، گلزنان لیگ برتر ، شناسنامه و عملکرد داوران حاضر در لیگ و اطلاعات جامع در این باره همراه با مقاله ای از هوشنگ نصیر زاده ، نگاهی آماری به مسابقات جام حذفی و رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته به همراه عکس های مرتبط ، انتشار اطلاعات و آمار لیگ به زبان لاتین و .... از جمله مطالب فصول 7 گانه این کتاب است.

منبع خبر : سایتhttp://www.hurrahsport.com

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۱ روز قبل

بازیکنان تیم ملی برای کسب نتیجه از سوی کادر فنی تحت فشار هستند

سرمربی فوتبال کشورمان با اشاره به دیدار شب گذشته تیم ملی برابر بحرین گفت: باید بپذیریم فوتبال ما دارای مشکلات متعددی است و باید در راستای برطرف کردن آنها فکر اساسی کنیم.

سید جلال طالبی افزود: به طور یقین حتی اگر مقابل بحرین پیروز هم می‌شدیم، هم‌چنان مشکلات متعددی که در فوتبال ما وجود دارد حل نمی‌شد، اما عملکرد ضعیف بازیکنان نشان داد،‌حتی در نحوه ارائه بازی تهاجمی که خصیصه بارز تیم های ایرانی و فوتبال ایرانی است نیز دارای مشکلات عدیده‌ای هستیم.

وی ادامه داد: اگر چندین بار دیگر مقابل بحرین قرار بگیریم مشخص نیست چه نتیجه‌ای حاصل خواهد شد. قبول کنیم که ما یک مقطعی قدرت اول آسیا بودیم و الان اگرخیلی خوشبینانه نگاه کنیم تیم چهارم آسیا هستیم.

این کارشناس فوتبال کشور اضافه کرد: نتیجه حاصله برابر بحرین به هیچ‌وجه مهم نیست، چرا که حکم یک دیدار تدارکاتی را داشت و در چنین مسابقاتی کادر فنی تلاش می‌کنند نقاط ضعف را شناسایی کنند و یا هماهنگی لازم را در بین بازیکنان ایجاد کنند. اما مسئله مهم این است که باید مشکلات متعددی که با آن روبرو هستیم را برطرف کنیم.

طالبی گفت: وقتی برابر بوسنی شکست دو بر صفر را با نتیجه سه بر دو تغییر می‌دهیم آن را در بوق و کرنا می‌کنیم و با آن فخرفروشی هم می‌کنیم در حالی که خودمان هم می‌دانیم تمامی نتایجی که به دست می‌آید بر اساس اتفاقات مسابقه فوتبال است وگرنه برنامه خاصی نداریم. یک روز مقابل بوسنی پیروز می‌شویم و روزی دیگر با نتیجه چهار بر دو مقابل بحرین شکست می‌خوریم.

وی با اشاره به روحیه پرخاشگری برخی از بازیکنان تیم ملی در چند دیدار گذشته تیم ملی تاکید کرد: وقتی با منشور اخلاقی در برخی مسائل خصوصی و خانوادگی بازیکنان دخالت می‌کنیم، بروز چنین روحیه تندی از سوی بازیکنان در بازی‌های تیم ملی که آزادی عمل بیشتری دارند شاید به نوعی طبیعی به نظر برسد. در حقیقت ما در بحث اخلاق فوتبالی و ورزشی دچار یک افراط و تفریط شده ایم چرا که از طرفی با منشور اخلاقی در جزئی ترین امور زندگی بازیکنان دخالت می شود و از طرف دیگر بازیکنان تیم ملی آنقدر آزادی عمل دارند که در بازی با بوسنی می خواهند بازی را نیمه کاره رها کنند و در بازی با بحرین هم که بازیکنان ما هم با تیم حریف دعوا داشتند و هم دوسه بار تا کتک کاری داور بازی پیش رفتند. این وضعیت بسیار خطرناک است و اگر برخورد جدی صورت نگیرد در بازیهای رسمی فاجعه به بار خواهد آورد.

وی در توضیح اینکه چرا این وضعیت بر فضای تیم ملی حاکم شده گفت: من نمی دانم که چه اتفاقی افتاده ولی اگر سرمربی روی بازیکنان خود تسلط داشته باشد و در تمرینات و اردوها آنها را توجیه کند چنین اتفاقی نمی افتد ولی من فکر می کنم بازیکنان برای کسب نتیجه با هر قیمتی که شده از سوی کادر فنی تحت فشار هستند وگرنه دلیلی ندارد که بخواهند اینگونه به سمت داور و ساق پای بازیکن حزیف یورش ببرند.

منبع خبر : سایتhttp://www.football3.ir 

 

 

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۱ روز قبل

مربی ای که بدهی فدراسیون و باشگاه را صاف می کند نمی تواند کمکی به استقلال کند

مربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت :« باشگاه استقلال به ازای طلبی که از فدراسیون فوتبال داشت ، روته مولر را برای حضور در کادر فنی تیمش جذب کرد و در واقع برای حضور این مربی در استقلال هزینه ای نکرده است.»

رضا رجبی با اشاره به وضعیت کادر فنی تیم استقلال گفت :« مربیان استقلال قرار نبود روته مولر را در کنار خود داشته باشند و در واقع پیشنهاد جذب روته مولر از سوی مرفاوی به باشگاه نشده بود. باشگاه استقلال از فدراسیون فوتبال طلب زیادی داشت و بجای این طلب با توافقات انجام گرفته روته مولر به استقلال پیوست!»

وی ادامه داد:« مولر مربی بزرگی است ولی حضور او در استقلال با توجه به اینکه مجبور است برای برگزاری کلاس های مختلف به کشورهای تحت پوشش فیفا سفر کند نمی تواند به این باشگاه کمکی بکند.»

رجبی تصریح کرد: « باشگاه استقلال می توانست بجای این مربی آلمانی از یک مربی ایرانی استفاده کند  تا علاوه بر کاهش هزینه های خود مربی را بخدمت بگیرد که در آینده به مربی بزرگی تبدیل شود.»

رجبی در پایان گفت:« وقتی برای جذب یک مربی بهانه ای همچون طلبکاری مطرح است نمی توان کیفیت آن مربی را به خوبی در نظر گرفت و این مسئله می تواند در آینده به استقلال ضربه بزند.»

منبع خبر : سایتhttp://www.football3.ir 

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۱ روز قبل

بقای قلعه‌نویی، اخراج لوکا

دیدار فولاد مقابل سپاهان از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند حساسیت بسیاری در پی داشته باشد.
پایان این دیدار می‌تواند وقایع تلخی را برای یکی از مربیان و در مقابل اتفاقات خوشایندی را برای مربی دیگر در پی داشته باشد.

امیر قلعه‌نویی که تیمش از چهار بازی صاحب شش امتیاز است در این دیدار خارج از خانه به دنبال کسب هر سه امتیاز است تا بتواند سپاهان را به رده‌های بالایی جدول برساند. پیروزی در این دیدار می‌تواند حکم بقای قلعه‌نویی و پیشرفت تیمش را صادر کند. در سوی مقابل لوکا بوناچیچی قرار دارد که تیمش از چهار بازی تنها موفق به کسب 2 امتیاز شده و خیلی‌ها می‌گویند اگر فولاد نتواند سپاهان را در ورزشگاه خانگی شکست دهد کادر فنی این تیم با تغییرات بسیاری روبرو خواهد شد.

این تغییرات هم بیشتر به سرمربی تیم ارتباط پیدا می‌کند و اینکه به دست آوردن هر نتیجه‌ای جز برد مقابل سپاهان می‌تواند به منزله پایان کار لوکا در اهواز و اخراج او از فولاد باشد. حالا به نظر شما چه نتیجه‌ای حاصل جدال تیم های صنعتی فولاد و سپاهان خواهد بود؟ بقای قلعه‌نویی یا اخراج لوکا؟
منبع خبر : سایتhttp://www.hurrahsport.com

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۱ روز قبل

اخبار کوتاه از فوتبال ایران

- محمد پروین هافبک پرسپولیس در فینال تورنمنت دوبی که با شکست تیمش همراه بود، پس از پایان بازی با داور مسابقه درگیری فیزیکی پیدا کرد.

-    علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال درباره شایعات اخیر مبنی بر تغییر و تحولات در فدراسیون گفت:« این مسایل حاشیه است و عده‌ای می خواهند از این گونه مسایل سود ببرند و چنین موج‌هایی را به راه می اندازند.»

-    نشست مطبوعاتی مشترک امیررضا واعظ آشتیانی و عباس انصاری‌فرد برای اولین بار در تاریخ دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود. این نشست از ساعت 18 در هتل لاله تهران برگزار خواهد شد.

-    ‌ایمان مبعلی بازیکن تکنیکی خوزستانی تیم النصر امارات در دو دیدار این تیم مقابل الفیصلی اردن و پرسپولیس ایران بازیکن شاخص تیم خود بود. به طوری که وی با زدن دو گل،‌ گلزن برتر این تورنمنت چهار جانبه شد و جایزه ویژه گلزن برتر مسابقات را از آن خود ساخت. همچنین با رای کمیته فنی این بازی‌ها ایمان مبعلی به عنوان برترین بازیکن مسابقات چهارجانبه النصر انتخاب شد و وی در این خصوص نیز برنده جایزه ویژه شد.  همچنین علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم پرسپولیس به عنوان بهترین دروازه‌بان این مسابقات چهار جانبه انتخاب و جایزه ویژ‌ه‌ای در این خصوص دریافت.

-    در پایان دیدار تیم‌های النصر امارات و پرسپولیس ایران محمد پروین به سمت داور مسابقه رفت و وی را هل داد. داور نیز با کارت قرمز وی را جریمه کرد. به دنبال این حرکت بلافاصله پلیس ورزشگاه اطراف داور اماراتی را گرفته که داور اماراتی از آنها خواست زمین بازی را ترک کنند. پروین، هافبک پرسپولیس در این خصوص گفت: داور دیدار با النصر قصد شکستن دست من را داشت!

-    محمود فکری مربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران که در سال 86 همکاری خود را با شیرین فراز خاتمه داد برای هدایت این تیم در فصل جاری لیگ آزادگان با این باشگاه به توافق رسید.

-    علی سامره که دچار کشیدگی و پارگی رباط مفصلی کتف شده است، عصر امروز جراحی خواهد شد و تا شش هفته نمی‌تواند تیم را همراهی کند.

-    واعظ آشتیانی مدیرعامل باشگاه استقلال گمانه‌زنی‌ها در خصوص حضورش در راس فدراسیون فوتبال را رد کرد.

-    دلسون مهاجم برزیلی تیم فوتبال ابومسلم مشهد که در آخرین لحظات پیش از دیدار با ذوب آهن اصفهان نتوانست در ترکیب تیم ابومسلم به میدان برود، با حل مشکلات موجود می تواند در دیدار هفته پنجم این تیم برابر شاهین پارس جنوبی به میدان برود.

-    تیم ملی فوتبال کشورمان پس از شکست شب گذشته مقابل تیم ملی فوتبال بحرین، عصر سه شنبه وارد تهران شد. قرار است بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از سه روز استراحت روز 13 شهریور برای برگزاری دیدار دومین تدارکاتی پیاپی خود عازم تاشکند ازبکستان شوند. دیدار تیم های ملی فوتبال ازبکستان و ایران روز 14 شهریورماه برگزار خواهد شد. 

-    رضا عبدالله زاده مدیرعامل شاهین بوشهر در گفتگو با خبرنگاران در مورد مذاکره مسئولان این باشگاه با مربیانی از جمله جلالی، یاوری و پیوس گفت: در این رابطه ما با هیچ مربی خصوصا مربیانی که نامشان را مطرح کردید مذاکره نکرده ایم.

-    محمود خوردبین، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکلات روادید باعث شد هوار ملا محمد نتواند ما را در اردوی امارات همراهی کند.

-    سازمان لیگ فوتبال از باشگاه‌های لیگ برتری خواست بخشی از درآمد هفته پنجم به ایتام اختصاص داده شود.

-    تیم تراکتورسازی فردا ساعت 17 در دیداری دوستانه به مصاف کیوان مهاباد می‌رود.

-    کریم باقری کاپیتان پرسپولیس باز هم نحوه مدیریت حاکم بر این تیم انتقاد کرد و گفت: با توجه به شرایط آب و هوای امارات و تحلیل رفتن بدن‌ها زمان مناسبی برای اردوی تدارکاتی انتخاب نشد.

-    سازمان لیگ به مس کرمان تذکر داد که محدوده فعالیت تصویر برداران تلویزیونی را در ورزشگاه باهنر کرمان مشخص کند تا مشکلات دیدار با پاس همدان به وجود نیاید. در این مسابقه که از هفته چهارم لیگ برتر روز جمعه برگزار شد، علیرضا منصوریان سرمربی پاس همدان با تصویر بردار تلویزیونی درگیری فیزیکی پیدا کرد.

-    مهرداد اولادی که همچنان در تمرینات تیم دیپورتیو خه رس حضور دارد رضایت کامل سیگاندا را جلب کرده و این باشگاه لیگ برتری اسپانیا خواهان عقد قراداد با بازیکن ایرانی است اما اولادی با مشکلی اداری برای عقد قراداد مواجه شده که تلاش برای حل و فصل آن ادامه دارد.

-    با مصدومیت محمدرضا خلعتبری در دیدار تیم ملی ایران برابر بحرین، احتمالاً این مهاجم خوش‏تکنیک بازی این هفته ذوب آهن برای پرسپولیس را از دست خواهد داد.

-    ساشا چلونیجا، مدافع 22 ساله صربستانی، روز سه شنبه با عقد قرارداد یک ساله به تیم فوتبال پاس همدان پیوست.

-    باشگاه راه‌آهن در نامه‌ای به کمیته انضباطی هرگونه اجبار در روزه‌خواری در این تیم را تکذیب کرد.

-    علیرضا اژدری، معاون باشگاه فولاد خوزستان گفت: برخلاف اخبار منتشر شده به بوناچیچ نه اخطار داده‌ایم و نه برای او فرصت تعیین کرده‌ایم.

-    رضا عابدیان سرپرست استیل آذین اعلام کرد به دلیل مسایل مالی حضور عقیل اعتمادی دروازه‏بان ایرانی‏الاصل هیرنوین هلند در این تیم منتفی شده است.

-    باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در تداوم حرکتی که در پایان لیگ 82-81 آغاز کرده بود ، برای هفتمین سال متوالی کتاب جامع اطلاعات و آمار لیگ هشتم را با عنوان ((لیگ فوتبال 88-87در یک نگاه)) منتشر کرد.

-    عمل جراحی محرم نویدکیا کاپیتان سپاهان براساس نظر پزشک معالج وی، به هفته آینده موکول شد. فیزیوتراپ سپاهان با اشاره به اینکه نویدکیا دچار پارگی مینیسک خارجی پای راست شده است، گفت: شدت مصدومیت به حدی است که بخشی از این مینیسک در داخل مفصل رها شده است. محرم  پس از عمل جراحی که قرار است روز یکشنبه هفته آتی انجام شود شش تا هشت هفته از فوتبال دور خواهد بود.

منبع خبر : سایتhttp://www.hurrahsport.com

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۱ روز قبل

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

در روزهای اخیر موارد مختلفی پیرامون وضعیت همکاری باشگاه استقلال و مجتبی جباری مطرح شده است.
 
باشگاه استقلال اعلام کرد هرگونه مطلب رسمی در خصوص وی و همچنین دیگر موضوعات تنها در سایت رسمی باشگاه استقلال درج می‌شود و مطالبی که در خصوص وضعیت جباری مطرح شده نظرات شخصی تلقی می‌شود.

مجتبی جباری همچنان بازیکن استقلال است و تحت حمایت کامل باشگاه استقلال دوران نقاهت پس از عمل جراحی را سپری خواهد کرد.

جباری روز گذشته زانوی خود را تحت عمل جراحی قرار داد.

*کلاس توجیهی داوری برای بازیکنان
ساعت 11 صبح فردا بازیکنان استقلال در یک کلاس توجیهی داوری در باشگاه استقلال شرکت خواهند کرد.
به همین منظور باشگاه استقلال از هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری برای تدریس نکات مختلف به بازیکنان دعوت کرده است.

مرور خطاهای چندگانه و مقررات داوری و به ویژه مواردی که می تواند منجر به دریافت کارت های زرد و قرمز از داوری بازی شود، از جمله نکاتی ست که فردا برای بازیکنان استقلال تشریح خواهد شد.

منبع خبر : سایتhttp://www.hurrahsport.com

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۰ روز قبل

تازه‌ترین رده‌بندی برترین تیم‌های باشگاهی جهان اعلام شد

سقوط 8 پله‌ای پرسپولیس و صعود 23 پله‌ای استقلال

فدراسیون جهانی تاریخ و آمار تازه‌ترین رده‌بندی برترین تیم‌های باشگاهی جهان را ا علام کرد که در این رده‌بندی نام دو تیم ایرانی هم مشاهده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، براساس اعلام فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب ‌5/75 امتیاز و قرار گرفتن در مکان ‌274 جهان بهترین تیم ایران است. پس از پرسپولیس استقلال با کسب ‌66 امتیاز و قرار گرفتن در مکان ‌336 دومین تیم برتر فوتبال ایران است.

استقلال در رده‌بندی ماه گذشته در رده‌ی ‌359 قرار داشت اما، در رده‌بندی جدید در کنار تیم اوساسونای اسپانیا در جایگاه ‌336 قرار گرفته است.

پرسپولیس در رده‌بندی ماه گذشته وضعیت بهتری داشت. این تیم در رنکینگ ماه قبل در رده‌ی ‌266 قرار داشت.

رده‌بندی ‌10 تیم برتر باشگاهی جهان:

‌1- منچستریونایتد ‌321 امتیاز

‌2- بارسلونا ‌318 امتیاز

‌3- استودیانس آرژانتین ‌285 امتیاز

‌4- چلسی ‌282 امتیاز

‌5- هامبورگ ‌268 امتیاز

‌6- شاختار اوکراین ‌260 امتیاز

‌7- آرسنال ‌247 امتیاز

‌8- وردربرمن ‌240 امتیاز

‌9- لیورپول ‌225 امتیاز

‌9- کوروزیرو برزیل ‌225 امتیاز

منبع خبر : سایت خبرگزاری ایسنا

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۰ روز قبل

آغاز هفته پنجم در غیاب ملی پوشان / روز بحران زده‌ها

چهار تیم پاس همدان، استقلال اهواز، شاهین پارس جنوبی و ابومسلم مشهد که بازیکنی در تیم ملی ندارند از روز جمعه دیدارهای خود در لیگ برتر را از سر می گیرند. از بین این تیم‌ها به غیر از استقلال اهواز، سه تیم دیگر اوضاعی بحرانی در جدول رده بندی لیگ دارند و در قعر جدول رده بندی به سر می برند.

پاس همدان که با مربیگری علیرضا منصوریان روزهای سختی را پشت سر می گذارد، این هفته در خانه از استقلال اهواز پذیرایی می کند، تیم منصوریان می تواند با پیروزی در این بازی خود را از قعر جدول جدا کرده و با بحران خداحافظی کند. در غیر اینصورت باید منتظر تحول در این تیم باشیم که بدترین شروع را در لیگ برتر داشته است.

روز جمعه همچنین تیم شاهین پارس جنوبی در خانه از ابومسلم مشهد پذیرایی می کند. کللی‌فرد که در تیم شاهین روی لبه تیغ گام برمی دارد روی این بازی حسابی ویژه گشوده و امیدوار است با حمایت تماشاگران نخستین پیروزی لیگ برتری را مقابل تیم ناصر پورمهدی کسب کند.

برنامه هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور به شرح زیر است:
جمعه - 13/6/88
* پاس همدان - استقلال اهواز، ساعت 21، ورزشگاه قدس همدان
* شاهین پارس جنوبی - ابومسلم مشهد، ساعت 21، ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر
دوشنبه - 16/6/88
* ذوب آهن اصفهان - پرسپولیس، ساعت 20:30، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
* فولاد خوزستان - سپاهان اصفهان، ساعت 21، ورزشگاه تختی اهواز
* پیکان قزوین - تراکتورسازی تبریز، ساعت 21، ورزشگاه شهیدرجایی قزوین
* راه آهن شهرری - استیل آذین، ساعت 21، ورزشگاه اکباتان
* مقاومت سپاسی شیراز - ملوان بندرانزلی، ساعت 21، ورزشگاه حافظیه شیراز
* صبای قم - مس کرمان، ساعت 21، ورزشگاه یادگار امام(ره) قم
* استقلال تهران -  سایپا کرج، ساعت 22:30، ورزشگاه آزاد

منبع خبر : سایت خبرگزاری مهر

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۰ روز قبل

محمود فکری، هدایت تیم فوتبال شیرین فراز را برعهده گرفت

محمود فکری بازیکن سابق استقلال تهران که سال 86 فوتبال خود را با شیرین فراز خاتمه داد، برای هدایت این تیم در فصل جاری لیگ آزادگان با شیرین فراز به توافق رسید.

محمود فکری روز دوشنبه با حضور درتمرینات شیرین فراز درکرمانشاه عملکرد بازیکنان این تیم را زیرنظر گرفت.
مذاکرات نهایی میان این سرمربی و مسوولان تیم شیرین فراز در تهران صورت گرفته و قرار است بزودی قرارداد فکری در هیات فوتبال کرمانشاه به ثبت برسد.
فکری پیش از این نیز در اواسط لیگ برتر هفتم در چند بازی سرمربی شیرین فراز شد اما با تصمیم مدیر عامل وقت باشگاه جای خود را به"مارکو اوکتاویو" برزیلی داد.
وی همچنین فصل گذشته به عنوان دستیار"قلعه نوعی"با استقلال قهرمان جام حذفی (فصل 86)و لیگ برتر(فصل 87/88) شد.
تمرینات تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه برای حضور قدرتمندانه در لیگ آزادگان از پنج تیر ماه آغاز شده است.
این تیم قرار است تا پیش از شروع لیگ به دیدارچند تیم لیگ برتری و لیگ دسته اول برود.
هم اکنون 24 بازیکن در تمرینات شیرین فراز حضور دارند که از این تعداد 12 بازیکن از سال قبل حفظ شده اند.

 منبع خبر : سایت خبرگزاری ایران اسپرت

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۰ روز قبل

علاقمندان به استقلال و طرفداران آبی دل :

ضمن خوش آمد گویی به کاربران مهمان  این تالار از شما کاربر محترم دعوت می شود تا با عضویت در این تالار (تالار خودتان ) و با ارائه نظرات ، پیشنهادات و انتقادات و شرکت در قسمت بحث های کارشناسی این تالار در هر چه بهتر شدن  این تالار شریک باشید.

باشد که قدمی ناچیز برای تیم محبوبمان برداشته باشیم ، از دوستانی که عضو این تالار شدن هم درخواست می شود در بحث های کارشناسی شرکت داشته باشند به امید کسب افتخار دیگر از استقلال عزیزمان.

 

این پایگاه (وب سایت )اطلاع رسانی  باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران را فراموش نکنید

 

http://www.esteghlaltehranfc.com

                                                                                                             

 ***با تشکر عضو کوچیک ازبین شما  آبی دلان ***

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۰ روز قبل

زارع: چهره واقعی قطبی با آنچه مردم می‌بینند متفاوت است

مازیار زارع در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به امارات درباره حضورش در الامارات عنوان کرد: خوشبختانه موقعیت خوبی در امارات دارم، اما با این حال کار سختی خواهم داشت چون مسئولان الامارات دوست دارند رتبه خوبی را در لیگ برتر کسب کنند بنابراین باید تلاش خود را مضاعف کنم.
وی ادامه داد: با توجه به این موضوع که یک هافبک ایرانی در لیگ امارات موفقیت کمتری دارد سعی دارم بهترین هافبک خارجی در این کشور باشم.
این هافبک در پاسخ به این سئوال که می‌گویند شما نمی‌توانید با غلامرضا رضایی در یک دیدار با هم بازی کنید گفت: در تیم الامارات این موضوع درست نیست و هر تیم اماراتی دیگر نیز می‌تواند از 3 بازیکن خارجی استفاده کند، من و رضایی در ترکیب اصلی هستیم و هیچ مشکلی وجود ندارد.
زارع یادآور شد: در اردوی آلمان با 4 تیم بزرگ این آلمانی بازی کردیم که در تمامی آنها ثابت بودم، اما این موضوع را هم می‌دانم که عرب‌ها یک هافبک گلزن می‌خواهند و به همین دلیل سعی می‌کنم در دیدار‌های بعدی میانه زمین را در اختیار بگیرم و گلزنی کنم.
وی افزود: به دلیل آن که در ایران بهتر می‌توانم بازی کنم، خیلی دوست دارم به زودی بازگردم و در پرسپولیس یا تیم دیگری به میدان بروم.
زارع تاکید کرد: در آلمان یک اردوی بسیار طاقت‌فرسا را برگزار کردیم و از لحاظ بدنی در شرایط بهتری هستم تا در فوتبال امارات هر اتفاقی غیرقابل پیش‌بینی که برایم بیفتد با آن مقابله کنم، چون عرب‌ها کم تحمل هستند.
این بازیکن در خصوص انتقادهایش از سرمربی تیم ملی ایران گفت: بر خلاف مطالب منتشره در برخی رسانه‌ها من هرگز نگفتم افشین قطبی مربی آماتوری است بلکه صحبت من این بود که چهره واقعی قطبی با چهره‌ای که مردم می‌بینند فرق دارد. به نظر من بازیکنان اصلی و ذخیره تیم ملی ایران از قطبی راضی نیستند و شاید می‌ترسند که انتقاد‌های خود را به او اعلام کنند. خودم انگیزه زیادی برای بازی کردن در ترکیب تیم ملی کشورم دارم و با بازگشت به ایران به خواسته‌ام می‌رسم.
وی خاطرنشان کرد: از پرسپولیس و هواداران این تیم عذرخواهی می‌کنم که آن را ترک کردم و امیدوارم با بازگشتم به این تیم خدمت کنم، اگر چه همه بازی‌های پرسپولیس را پیگیری می‌کنم.

منبع خبر : سایت خبرگزاری فارس

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۰ روز قبل
سرما خوردم و سکونشین شدم
میرزاپور: رسانه‌های عربی روی شکست تیم ملی مانور زیادی می‌دهند
براهیم میرزاپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت تیم سایپا تصریح کرد: پس از کسب دو پیروزی خوب که باعث شد تا حدودی شکست برابر ذوب آهن فراموش شود، باخت 2 بر صفر در برابر پیکان در خانه شرایط خوبی را برای ما رقم نزند. ما باید در خانه همواره پیروز شویم.
وی در مورد دیدار با استقلال تهران و حوادث پیش‌آمده فصل گذشته در مسابقه با این تیم گفت: دیدار با استقلال و پرسپولیس همواره حساسیت‌های خاص خودش را دارد و سایپا نیز برابر این دو تیم فقط برای یک امتیاز بازی نمی‌کند.استقلال تیم خوبی است که از حمایت تماشاگرانش بهره می‌برد.
این دروازه‌بان ادامه داد: در دیدار فصل گذشته توهین‌های زیادی به مایلی‌کهن صورت گرفت اما واقعیت این است که ما نمی‌توانستیم بایستیم تا استقلال پیروز شود و به مقام قهرمانی دست پیدا کند. باید جوانمردانه بازی می‌کردیم و این کار را انجام دادیم.
میرزاپور در مورد این که چرا در دیدار با پیکان سکونشین بود؛ اظهار داشت: هفته گذشته به دلیل سرماخوردگی دو سه روز در تمرینات سرحال نبودم و طبیعی است که سرمربی نفرات آماده‌تر را انتخاب می‌کنند.
دروازه‌بان سایپا در مورد شکست شب گذشته برابر شهرداری تبریز در دیداری دوستانه؛ ‌تاکید کرد: سه نیمه 30 دقیقه‌ای بازی کردیم که در نهایت 3 بر 2 شکست خوردیم. من هم یکی از این گل‌ها را دریافت کردم که آن هم در موقعیت تک به تک بود. دروازه‌بان‌ها علاوه بر آمادگی بدنی باید خوش‌شانس هم باشند که من خیلی آدم خوش‌شانسی نیستم.
دروازه‌بان سابق تیم ملی در مورد شکست 4 بر 2 برابر بحرین گفت: گفته می‌شود با نفرات منتخب باشگاه‌های خود به دیدار بحرین رفتیم اما واقعیت این است رسانه‌های عربی این مسئله را قبول نمی‌کنند و روی شکست تیم ملی ایران مانور زیادی انجام می‌دهند. بازی تدارکاتی خوب است و شکست هم می‌تواند در دیدارهای تدارکاتی مفید باشد اما به شرط آن که با تمامی نفرات به دیدار حریفان برویم تا مربی نقاط ضعف و قدرت تیم را شناسایی کند و این گونه نباشد که از تیم‌های درجه دوم آسیا 4 گل دریافت کنیم.
منبع خبر : سایت خبرگزاری فارس
آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۰ روز قبل

زمان تمرینات تیم ملی فوتبال اعلام شد

برنامه تمرینات تیم ملی در کمپ تیم های ملی پیگیری برای دیدار تدارکاتی روز شنبه آینده مقابل ازبکستان به شرح زیر است:

چهارشنبه:11/6/88
صبح:11:30 الی 12:30
بعدازظهر:17:30 الی 19

پنجشنبه:12/6/88
صبح:10:30 الی 12
بعدازظهر:17:30 الی 19

منبع خبر : سایت خبرگزاری فارس

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۰ روز قبل
نشست خبری اجباری است
جریمه میلیونی و محرومیت در انتظار مربیان خاطی
 سازمان لیگ به باشگاه‌ها اعلام کرده است سرمربیان تیم‌ها باید در نشست خبری پس از مسابقه شرکت کنند و در صورت تخلف از این دستور با مربیان خاطی به شدت برخورد خواهد شد.
در صورتیکه مربی برای اولین مرتبه در نشست خبری حاضر نشود با توبیخ کتبی مواجه خواهد شد و در مراتب دوم و سوم و چهارم به ترتیب 2، 3 و 5 میلیون تومان جریمه خواهد شد و اگر مربی برای مرتبه پنجم در نشست خبری شرکت نکند با محرومیت از سوی سازمان لیگ مواجه می شود.
سازمان لیگ درصدد اجرای مقررات لیگ حرفه‌ای منطبق بر قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا است و نشست خبری پس از مسابقه یکی از الزامات مسابقات حرفه‌ای لیگ است.

منبع خبر : سایت خبرگزاری فارس
آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۰ روز قبل

تکذیب یک خبر

مدیرعامل استقلال در کنفرانس خبری شرکت نمی‌کند

در رسانه‌های مختلف خبر حضور همزمان مدیران عامل استقلال و پیروزی در نشست خبری منتشر شده است که این موضوع صحت ندارد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه استقلال، عصر امروز قرار است طی مراسمی با حضور مسئولان دو باشگاه پیروزی و استقلال و همچنین شرکت مجری طرح اس‌ام‌اس کاپ، این طرح رسماً‌معرفی شود.

لذا حضور مدیرعامل استقلال در این مراسم به معنای شرکت وی در کنفرانس خبری و پرسش و پاسخ با خبرنگاران نخواهد بود و شرکت ایشان صرفا در ضیافت افطاری که به همین مناسبت برگزار می‌گردد، مقرر شده است.

 

 منبع خبر : سایت http://fcesteghlal.ir

 

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۰ روز قبل

فوتبال ایران دچار رکود شده است

رسول کربکندی:
برای ساختن تیم ملی نباید معطل چند لژیونر باشیم

سول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به شکست تیم ملی برابر بحرین و توجیه این شکست با گفتن جملاتی نظیر اینکه «لژیونرها را در اختیار نداشتیم» گفت: فوتبال ما پس از ناکامی تیم ملی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی دچار رکود شده است. وقتی تیم ملی به جام جهانی نمی‌رود تاثیرات روانی زیادی به جامعه و اهالی فوتبال می‌گذارد. باید این نکته را به عنوان یک اصل بپذیریم که عملکرد باشگاه‌ها در تیم ملی خود را بروز می‌دهد. وقتی تیم ملی برابر بحرین چهار گل خورد، می‌بینیم که دو دفاع مرکزی تیم ملی دو مدافع سپاهان هستند و گل‌های مشابهی که تیم ملی خورد را سپاهان هم در هفته‌های گذشته دریافت کرده است. وضعیت باشگاه‌ها را در نتایجی که تیم ملی کسب می‌کند به خوبی می‌بینیم.

وی با بیان اینکه پیروزی برابر بوسنی هم اتفاقی بود، گفت: فوتبال ایران در دوران رکود است و صلابت، قدرت و شادابی گذشته را نه در تیم ملی نمی‌بینیم و نه در بازی‌های باشگاهی. معتقدم که باید زمانی بگذرد تا این فضا بار دیگر در فوتبال ایران حاکم شود.

وی افزود: فوتبال ایران با این همه پتانسیل و استعداد برای ساختن یک تیم ملی نباید معطل چند بازیکن لژیونر باشد. ما باید چهار تیم ملی به صورت همزمان داشته باشیم و در تورنمنت‌های مختلفی شرکت کنیم و از شکست نترسیم. تا کی می‌خواهیم از نکونام به عنوان هافبک دفاعی استفاده کنیم. اکنون غیبت نکونام در ترکیب تیم ملی کاملا احساس می‌شود اما، باید جانشین مناسبی را برای چنین بازیکنی پیدا کنیم تا در آ‌ینده خلایی ایجاد نشود.

کربکندی درباره وضعیت رقابت‌های لیگ برتر به ایسنا گفت: پس از گذشت چهار هفته هنوز لیگ روال طبیعی خود را پیدا نکرده و وضعیت تیم‌ها هنوز مشخص نیست. به عنوان مثال مقاومت سپاسی با بازیکنانی جوان و ناشناخته و بدون اینکه هزینه چندانی کرده باشد، هم اکنون در میان صدرنشینان است اما، سپاهان و مس به ویژه سپاهان با سرمایه‌گذاری عظیمی که کرده و سرمربی جدیدی را هم انتخاب کرده در چهار بازی به دو شکست و دو پیروزی رسیده و نتوانسته هنوز به جایگاه خودش برسد. معتقدم برای پیدا کردن سروشکل اصلی تیم‌ها باید همچنان منتظر بمانیم.

منبع خبر : سایت خبرگزاری ایسنا

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۰ روز قبل

همزمان با هفته پنجم لیگ برتر

دو داور جوان برای اولین بار در لیگ برتر قضاوت می کنند

بنابر اعلام مسعود عنایت رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، دیدارتیم های پیکان قزوین - تراکتورسازی تبریز و مقاومت سپاسی شیراز - ملوان بندرانزلی از هفته پنجم لیگ برتر که روز جمعه برگزار خواهد شد را به ترتیب محمدرضا اکبریان داور اهل کرج و مهدی سید علی داور اهل تهران قضاوت خواهند کرد که نخستین قضاوت این دو داورجوان درلیگ برتر محسوب می شود.

وی یادآور شد : این دو داور جوان درمسابقات لیگ دسته اول عملکرد چشمگیری داشتند به همین دلیل امسال با توجه به سیاست جوانگرایی کمیته داوران از آنها برای قضاوت درمسابقات لیگ برتر دعوت کردیم که امیدواریم بازیکنان و باشگاهها نیز در امر قضاوت نهایت همکاری را با این دو داور جوان داشته باشند.  

منبع خبر : سایت خبرگزاری مهر

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۰ روز قبل

سازمان لیگ به باشگاه‌های راه‌آهن و استیل‌آذین تذکر داد

 سازمان لیگ به دو باشگاه‌ استیل آذین و راه آهن تذکر داد تا هر چه سریع‌تر نسبت به رفع نواقص رختکن دو تیم میزبان و میهمان و همچنین رختکن داوران اقدام کنند.
سازمان لیگ از این دو باشگاه خواسته است که بر نظافت صندلی‌های تماشاگران ورزشگاه دستگردی نظارت بیشتری شود و مشکلات جایگاه خبرنگاران و اتاق کنفرانس خبری هم مرتفع شود.
این دو باشگاه در ورزشگاه دستگردی تهران میزبان حریفان خود هستند.

منبع خبر : سایت خبرگزاری فارس

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۰ روز قبل
برای دیدار دوستانه مقابل ازبکستان
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد
بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی به شرح زیر است:
سید هادی عقیلی، احسان حاج صفی، غلام عباس(فرزاد) آشوبی، آرش برهانی، خسرو حیدری، سید جلال حسینی، هادی نوروزی، حسین کعبی، حسین کاظمی، حسن اشجاری، میثاق معمار زاده، علیرضا محمد، محمد نصرتی، پژمان نوری، سید مهدی رحمتی، فرشید طالبی، وحید طالب لو، فریدون زندی، مجتبی زارعی، مهرزاد معدنچی، ایمان مبعلی، جواد نکونام و مسعود شجاعی.
تیم ملی برای برگزاری بازی تدارکاتی مقابل ازبکستان جمعه تهران را ترک می‌کند. این بازی دوستانه شنبه 14 شهریور برگزار می‌شود.
منبع خبر : سایت خبرگزاری فارس
آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۰ روز قبل

صحبت های افشین قطبی در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل بحرین

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دوست ندارم هر نتیجه ای که تیم ملی کسب می کند را توجیه کنم اما تیمی که مقابل بحرین بازی کرد تیم دوم ایران بود.

افشین قطبی عنوان کرد: در مقابل بحرین از تیم دوم خودمان استفاده کردیم و تعدادی از بازیکنان در حد و اندازه های خود ظاهر نشدند اما من همچنان خوشبین هستم چرا که تیم دوم ما نیز محکی جدی خورد و هم اکنون نسبت به بازیکنان دوم نیز شناخت بیشتری دارم.
وی با اشاره به وضعیت طالب لو خاطرنشان کرد: طالب لو دروازه بان بسیار خوبی است و باید در چنین دیدارهایی به میدان می رفت تا تجارب بین المللی خوبی پیدا کرده و امتحان شود.
سرمربی تیم ملی گفت: نباید از این مسئله به راحتی عبور کنیم که تیم ملی تعدادی از بازکنان اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و این موضوع ما را در دیدار مقابل بحرین با مشکل مواجه کرد.
قطبی اظهار داشت: در دیدار مقابل ازبکستان قطعا با تیم متفاوتی نسبت به دیدار مقابل بحرین وارد میدان خواهیم شد و این تیم را شکست خواهیم داد.

منبع خبر : سایتhttp://www.hurrahsport.com

 


 

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۰ روز قبل

واعظ آشتیانی: باشگاه استقلال تهران اختلافی با سازمان لیگ ندارد
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: برخلاف شایعات مطرح شده، هیچ اختلافی با سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال نداریم.

امیر رضا واعظ آشتیانی چهارشنبه شب در حاشیه نشست خبری مسابقه اس.ام.اس کاپ (? ) sms cup?در گفت وگو با خبرنگاران افزود: با اینکه در روزهای اخیر همگام با باشگاه پرسپولیس انتقاداتی را درخصوص بلیت فروشی به فدراسیون فوتبال داشته ایم، اما نباید این موضوع را اختلاف با سازمان لیگ حرفه‌ای دانست .

وی ادامه داد: هر کسی که برداشت اختلاف دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با سازمان لیگ حرفه‌ای را می‌کند، باید در رای و تفکر خود تجدید نظر کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با انتقاد شدید از زمان بازی تیم فوتبال این باشگاه با سایپا کرج یادآور شد: جای تعجب است که چگونه سازمان لیگ برتر تصمیم به برگزاری این دیدار در ساعت ? ???و ? ???دقیقه کرده است.

وی اضافه کرد: برای من جای سوال است که جوانان چگونه باید پس از بازی به خانه‌های خود بروند و آیا خانواده‌های آنان اجازه حضور جوانان را در ورزشگاه می‌دهند ؟
واعظ آشتیانی اظهار داشت: با اینکه شرکت واحد دستگاه‌هایی را برای این دیدار پیش بینی کرده است، اما سازمان لیگ حرفه‌ای کار غیر کارشناسی را انجام داده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران تصریح کرد: منطقی این بود که سازمان لیگ حرفه‌ای با هماهنگی باشگاه استقلال زمان این دیدار را مشخص می‌کرد .

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیز سازمان لیگ حرفه‌ای نباید کار خود را توجیه کند و باید برای این اقدام خود دلیل منطقی را به باشگاه استقلال و هوادارانش ارائه دهد.

واعظ آشتیانی درباره اظهارات اخیرش در مورد مسوولان فدراسیون فوتبال و نیم نگاهی به ریاست این فدراسیون گفت: به هیچ وجه به ریاست فدراسیون فوتبال فکر نمی‌کنم، سخنان اخیرم تنها درباره اساسنامه فدراسیون بود که باید اصلاح شود.

وی در پایان گفت: اگر رفتارها اصولی باشد به هیچ عنوان تنشی به وجود نمی آید اما گویا برخی از دوستان سعی دارند با ایجاد تنش، اقداماتی را به نفع خود انجام دهند.

منبع خبر : سایت خبرگزاری ایرنا

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۰ روز قبل

لژیونرها آمدند
تمرین تیم ملی فوتبال پیگیری شد

به گزارش ایسنا، پس از شکست تیم ملی ایران برابر بحرین امروز تمرینات تیم ملی در محل کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

در این تمرین که از ساعت 17 آغاز شد، بازیکنان لژیونر حضور داشتند. جواد نکونام، مسعود شجاعی و ایمان مبعلی،‌ سه بازیکنی بودند که برای همراهی تیم ملی در دیدار روز شنبه‌ آینده برابر ازبکستان خود را به کمپ تیم‌های ملی رسانده بودند.

در این تمرین علیرضا خلعتبری به دلیل مصدومیت حضور نداشت. همچنین میثاق معمارزاده به دلیل دندان‌درد در تمرینات شرکت نکرد.

حسین کعبی دیگر بازیکن مصدوم تیم ملی در کنار زمین و به صورت اختصاصی زیر نظر پزشکان تیم ملی تمرین کرد.

دکتر پرهام خانلری پزشک تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درباره وضعیت بازیکنان مصدوم تیم ملی گفت: مصدومیت خلعتبری و کعبی خوشبختانه مشکل جدی‌ای را برای آنها به وجود نیاورده است. اجزای اصلی زانوی آنها مشکلی ندارد و تنها کوفتکی استخوان است. آنها می‌توانند تا سه چهار روز دیگر تمرینات خود را آغاز کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آنها مشکلی برای همراهی تیم‌هایشان ندارند گفت: در چند روز اول ممکن است درد داشته باشند اما پس از چند روز استراحت می‌توانند تمریناتشان را آغاز کنند.

منبع خبر : سایت خبرگزاری ایسنا

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۰ روز قبل

پورحیدری : بازی سختی را پیش رو داریم

مدیر فنی تیم فوتبال پاس همدان درخصوص دیدار هفته پنجم تیمش برابر استقلال اهواز گفت: با توجه به اینکه تیم ها فشرده و نزدیک به هم فوتبال بازی می کنند بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت.

منصورپورحیدری‌افزود: هر چند بازیکنان تیم پاس هنوز در شرایط آرمانی روحی روانی قرار نگرفته اند، اما هر 3 امتیاز دیدار برابر با استقلال اهواز را می خواهیم.
 
وی تصریح کرد: ما به هیچ وجه به نتیجه بازی اخیر این تیم برابر فولاد مبارکه سپاهان توجه ای نخواهیم کرد، چرا که استقلال اهواز تیم ریشه داری است و سابقه طولانی در فوتبال کشور دارد از این رو همواره می تواند خطرناک باشد.

مدیر فنی تیم پاس همدان میزان رضایتمندی اش از کادر فنی و بازیکنان را خوب ارزیابی کرد و افزود: هرچند در کسب نتیجه ناموفق بودیم، اما از کادر فنی و بازیکنان به دلیل اینکه کار خود را به خوبی انجام می دهند رضایت کامل داریم.

به اعتقاد وی بازیکنان پاس روحیه از دست رفته خود را با یک پیروزی بدست خواهند آورد و تیم واقعی پاس را خواهید دید.

پورحیدری تاکید کرد: بازیکنان تیم پاس جوان و کم تجربه اند از این رو باید به آنان فرصت بیشتری داد تا بتوانند توانایی های خود را به نمایش بگذارند.

از سرپرست سابق تیم ملی در مورد دیدار اخیر این تیم برابر بحرین سوال شد وی در پاسخ گفت: متاسفانه به علت در گیری شغلی فرصت پیدا نکردم این بازی را مستقیم مشاهده کنم، اما نتیجه به هیچ وجه رضایت بخش نیست.

به گفته وی هرچند بحرین خود را برای مسابقات انتخابی جام جهانی آماده می کند اما باخت با این نتیجه هم جای تاسف دارد.

پورحیدری ابراز امیدواری کرد: مسوولان فدراسیون با برنامه ریزی درست تیم ملی مقتدری را راهی مسابقات بین المللی کنند تا اعتبار فوتبال ایران خدشه دار نشود.

تیم فوتبال پاس همدان درادامه مسابقات لیگ برتر و ازهفته پنجم این رقابت ها جمعه هفته جاری در ورزشگاه قدس همدان میزبان تیم استقلال اهواز است.

منبع خبر : سایتhttp://www.hurrahsport.com

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۰ روز قبل

په له: نباید مارادونا را جدی گرفت

اگر دو نفر باشند که هرگز رو در رو نخواهند شد، په له و دیه گو مارادونا دو تن از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان هستند که هرگز در یک زمین بازی نکرده اند.

این دو اسطوره فوتبال با توجه به مسابقه حساس تیم‌های ملی آرژانتین و برزیل در مقدماتی جام جهانی ‪ ،۲۰۱۰‬طی چند هفته گذشته به بیان نظراتشان در خصوص تیم‌های کشور خود پرداخته اند.

به گزارش خبرگزاری شین هوا از ریودوژانیرو، بعد از اظهارات اخیر مارادونا که گفته بود من بازیکن بهتری از په له بودم یا اینکه آرژانتین بازیکنان بهتری نسبت به برزیل دارد، په له هم بالاخره به صدا درآمد.

وی گفته است: من به تیم ملی برزیل در مقابل تیم‌هایی که همیشه نسبت به آنها برتر بوده‌ایم مثل آرژانتین، اطمینان دارم.

په له تصدیق کرد: شکست رقیب بزرگی مثل آرژانتین به شما احساس متفاوتی می دهد. اما همه ما می‌دانیم که مارادونا کیست. حرف‌هایی که او می‌زند ارزش توجه ندارد.

بازیکن افسانه‌ای فوتبال برزیل با وجود این در ادامه از مارادونا تعریف کرد و افزود: مارادونا استعداد تبدیل شدن به یک مربی خوب را دارد اما امیدوارم این موضوع از بازی با برزیل شروع نشود.

بنابراین گزارش، با توجه به اخلاق مارادونا، باید منتظر پاسخ‌های تند او به په له ظرف چند روز آینده بود.  

منبع خبر : سایت خبرگزاری ایرنا

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۰ روز قبل

اخبار کوتاه از فوتبال ایران

- سازمان لیگ با مربیانی که در کنفرانس مطبوعاتی بعد از پایان بازی شرکت نکنند، به شدت برخورد می‏کند.

- شیث رضایی، مدافع پرسپولیس در خصوص نیمکت‏نشینی‏اش گفت: به خاطر قولی که به هواداران دادم به نیمکت نشینی در پرسپولیس اعتراضی نمی‌کنم، همانطور که مقابل صبای قم آرام روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته بودم.

- در حالی که دو بازیکن فرانسوی در تمرینات ابومسلم حضور دارند تا در صورت تایید فنی با آنها قرارداد امضا شود اما فهرست تیم ابومسلم فقط یک جای خالی دارد.

- جلال چراغپور رسما به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال استقلال ‌اهواز انتخاب شد.

- هیئت فوتبال همدان به دنبال عدم حضور تیم فوتبال استقلال تهران در تورنمنت چهارجانبه جام سرداران همدان از امیررضا واعظ آشتیانی به کمیته انضباطی شکایت کرد.

- کللی فر سرمربی شاهین بوشهر گفت: . مسوولان تیم شاهین به دلیل نتایج هفته‌های گذشته هشداری به من نداده‌اند اما ما در بازی برابر ابومسلم محکوم به برد هستیم و به خودم و بازیکنان تیم اولتیماتوم داده‌ام.

- اردشیر پورنعمت مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی ملوان منطقه آزاد انزلی با اعلام خبر آغاز فاز دوم بازسازی چمن ورزشگاه تختی انزلی، اظهار کرد: پس از پایان مرحله نخست بازسازی زمین چمن ورزشگاه تختی انزلی که با اعتباری بالغ بر 750 میلیون ریال در طول سه ماه با همکاری و حمایت اداره کل تربیت بدنی گیلان و تربیت بدنی انزلی از سوی موسسه فرهنگی ورزشی ملوان انجام شد، پس از پرداخت هزینه های مرحله نخست از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی با موافقت دکتر فیروز آبادی مدیر عامل این منطقه مبنی بر پرداخت هزینه ها، مرحله دوم بازسازی شروع شد.

- سازمان لیگ برتر فوتبال به دو باشگاه راه‌آهن و استیل‌آذین به دلیل نامناسب بودن جایگاه خبرنگاران و رختکن دو تیم و داوران تذکر داد.

- سپهر حیدری مدافع پرسپولیس در خصوص زمان نامناسب تورنمنت چهارجانبه دوبی گفت: مشکل ما این بود که ساعت 12 شب که همه خواب بودند بازی داشتیم و بازی ساعت 2 بامداد تمام شد. در کجای دنیا در این ساعت بازی برگزار می‌شود؟

- میثم بائو هافبک پرسپولیس گفت: زمانی که در استقلال بازی می‌کردم اردوی 10 روزه‌ای را در امارات برگزار کردیم و پس از بازگشت پنج هفته در رقابت‌های لیگ نتیجه نگرفتیم. امیدوارم چنین اتفاقی برای پرسپولیس رخ ندهد، البته در این مسابقات بازیکنان اصلی پرسپولیس زیاد بازی نکردند.

- اصغر صدری یکی از دستیاران پرویز مظلومی در تیم مس با حفظ سمت به عنوان مدیر فنی تیم‌های پایه مس کرمان انتخاب شد.

- تیم فوتبال سایپا در دیداری تدارکاتی با نتیجه 3 بر 2 برابر شهرداری تبریز شکست خورد. برای سایپا امین منوچهری و کریم انصاری فر گلزنی کردند. تیم شهرداری تبریز در دسته اول قرار دارد و اکبر میثاقیان سرمربیگری آن را بر عهده دارد. شهرداری تبریز دو روز پیش هم تیم صبای قم را شکست داده بود.

- جعفر جعفری مدیرعامل مقاومت سپاسی درباره اینکه گفته می شود شهرام گودرزی دو سال قبل به طور غیر قانونی و در حالی که با باشگاه برق شیراز قرار داد داشته است، به مقاومت پیوسته، اظهار داشت: گودرزی دو سال قبل پس از اتمام قراردادش با برق شیراز به مقاومت سپاسی پیوست. مگر می شود یک بازیکن غیر قانونی به تیم ما بیاید.

- کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از اتمام اردوی خود در امارات فردا در دو گروه به ایران بازمی‌گردد. گروه اول پرسپولیسی‌ها ساعت 11صبح و گروه دوم این تیم ساعت 16 به سمت ایران پرواز می‌کنند.

- سازمان لیگ با مربیانی را که در نشست خبری پس از مسابقه حاضر نشوند به شدت برخورد می‌کند. در صورتیکه مربی برای اولین مرتبه در نشست خبری حاضر نشود با توبیخ کتبی مواجه خواهد شد و در مراتب دوم و سوم و چهارم به ترتیب 2، 3 و 5 میلیون تومان جریمه خواهد شد و اگر مربی برای مرتبه پنجم در نشست خبری شرکت نکند با محرومیت از سوی سازمان لیگ مواجه می شود.

- محمد پروین بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برابر اشتباهات داور با لبخند برخورد کردم، اما جواب او به لبخند من توهین بود.

- علیرضا مرزبان دستیار حمید استیلی که برای تسویه حساب با باشگاه استرادا به اسلواکی رفته و از آنجا به آلمان سفر کرده بود، امشب از طریق فرانکفورت به ایران می‌آید. او در این سفر یک نرم‌افزار ویژه آنالیز خریداری کرده که قرار است از آن برای آنالیز تمرینات و بازی‌های استیل‌آذین، استفاده بشود.

- واعظ آشتیانی مدیرعامل استقلال اعلام کرد مجتبی جباری به هیچ وجه از لیست استقلال خارج نخواهد شد مگر آنکه اتفاق خیلی بعیدی بیفتد. او می‌گوید:‌ «افرادی که در این زمینه اظهارنظر کرده بودند را خواستیم و به آنها گفتیم دیگر در این‌باره صحبت نکنند. جباری بازیکن ماست و به هیچ‌وجه او را از لیست خارج نخواهیم کرد. »

- باشگاه صبای قم به عادل کلاه‌کج و محسن یوسفی گفته که اجازه نمی‌دهد آنها در تیم دیگری بازی کنند ولی سازمان لیگ اعلام کرد که صبا نمی‌تواند از این دو بازیکن استفاده کند.

- ناصر شفق مدیرعامل تراکتورسازی در خصوص وضعیت نیکبخت واحدی گفت: تراکتورسازی به نیکبخت علاقه‌مند است و ما قصد داریم این بازیکن را حفظ کنیم. بنابراین منتظر هستیم محرومیت این بازیکن تمام شود. البته امیدوارم این محرومیت خیلی زودتر بخشیده شود اما تاکید می‌کنم که او بازیکن تراکتورسازی است و جایی نمی‌رود.

 منبع خبر : سایتhttp://www.hurrahsport.com

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۰ روز قبل

آخرین اخبار از فوتبال باشگاه های انگلیس

- جانی هیتینگا با انتقال به اورتون پردرآمد ترین بازیکن این باشگاه لیگ برتری شد.

- نیکلاس آنلکا مهاجم چلسی اعلام کرد از اینکه سران این باشگاه پیشنهاد تمدید قرارداد جدیدی به او ندادند، عصبانی و ناراحت شده است.

- باشگاه آرسنال قصد دارد برای کاهش محرومیت دو جلسه‏ای ادواردو به یوفا فرجام‏خواهی کند.

- آنتون فردیناند مدافع میانی ساندرلند به تاتنهام پیوست.

- جانی هیتینگا مدافع هلندی با انتقال به اورتون بیشترین دستمزد را در میان بازیکن این باشگاه دریافت خواهد کرد.

- رافا بنیتز سرمربی لیورپول به دلیل اعتراض به تصمیم داور در دیدار برابر تاتنهام مورد غضب مسئولان Fa قرار گرفت.

- جیمی کرگر اعلام کرد لیورپول از کورس قهرمانی خارج شده و آن‏ها شانس اول قهرمانی در لیگ برتر هستند.

- اشلی کول بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی انگلیس قرارداد جدید 5 ساله‏ای با چلسی به امضا خواهد رساند که دستمزد هفتگی‏اش 120 هزار پوند خواهد بود.

منبع خبر : سایتhttp://www.hurrahsport.com

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۰ روز قبل

سرمربی تیم فوتبال رم معرفی شد

هنوز جوهر نامه استعفای اسپالتی خشک نشده که روسلا سنسی مربی فصل قبل یووه را به عنوان سکاندار جدید تیمش انتخاب کرد.

کلودیو رانیری از امروز کار خود به عنوان مربی جدید رم را آغاز کرد تا شایعه علاقه جالوروسی به او که از چند روز پیش شنیده می‌شد به حقیقت بپیوندد.ورود مربی سابق یوونتوس و چلسی به نیمکت تیم زادگاهش در شرایطی است که از چند روز پیش به دنبال انتشار خبر ملاقات او با روسلا سنسی ،مالک رم،احتمال تحویل داده شدن سکان هدایت قرمز‌های پایتخت ایتالیا به او افزایش یافته بود.به گفته ماتیا گراتسینی،مدیر برنامه‌های رانیری، قرار داد مربی‌ نایب قهرمان فصل قبل سریA دو ساله است.
رانیری،فصل قبل یوونتوس را تا استانه قهرمانی پیش برد اما نتایج ضعیف بیانکونری در هفته‌های پایانی که قهرمانی را به اینتر تقدیم کرد سبب شد سران بانوی پیر دور همکاری شان با او را قطع و چیرو فرارا کاپیتان سابق یووه را جانشین وی کنند.
اما اسپالتی،مربی که زمانی یوونتوس خواهان جذی وی بود به دلیل نتایج ضعیف رم در 2 بازی اول فصل جدید کالچو اخراج شد.رمی‌ها در اولین بازی 3-2 در خانه جنوا متحمل شکست و در بازی بعد در خانه خودشان هم با 3 گل مقابل یوونتوس تسلیم شدند.مهمترین هدف رانیری برای این فصل رساندن رم به جمع چهار تیم برتر سریA و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای جالوروسی است.

 منبع خبر : سایتhttp://www.hurrahsport.com

آواتار محمد عسگری
توسط   محمد عسگری   ۵۳۵۰ روز قبل

انشاا... که خلاف عرض کرده باشیم

این یک حقیقت است و از واقعیت و حقیقت هم نمی‌توان فرار کرد. ولی گاهی برخی از روزی‌نامه‌های ورزشی در کمین نشسته‌اند که مثلا از استقلال و استقلالی‌ها بهانه ای  بگیرند و همین را دست آویز کنند و یا به تعبیری مثلاً پیشگویی کرده باشند که جای بسی تاسف را برای اهالی فوتبال در بر دارد.

هیچ راه دوری نمی‌رویم. همین قضیه مصدومیت و عمل جراحی پای هافبک تکنیکی استقلال یعنی مجتبی جباری را مثال می‌زنیم که آقایان چگونه قضایا را پیشگویی کرده و به خودشان نمره 20 می‌دهند! زهی خیال باطل و غافل از حق و حقیقت که ما را بر آن وا می‌دارد در جهت حضور ذهن هواداران میلیونی استقلال در خصوص پیشگویی برخی روزنامه‌های ورزشی به اصل قضیه بپردازیم.( صد البته جای تاسف است که برنامه ورزش و مردم شبکه اول سیما مصاحبه 20 روز قبل مدیرعامل باشگاه استقلال را دقیقاً 24 ساعت قبل از عمل جراحی پای هافبک استقلال پخش می‌کند!) اگر مقداری رعایت عدل و انصاف را در دستور کار خود قرار دهیم می‌باید حقیقت را به مردم بگوییم. چرا که در همان زمان هم پزشکان معالج جباری اظهار کرده بودند ممکن است وی بدون جراحی بتواند تمرین کند

و تمامی این اطلاعات در اختیار مدیرعامل باشگاه استقلال قرار داده شده بود. آنچه که در این میان مشخص بود جباری می‌توانست با همان شرایط به مسابقات برگردد ولی در این میان آنچه که شرایط بلاغ است جباری به لحاظ احتیاط تن به عمل جراحی داد و ریسک عمل نکردن گریبانگیر وی نشود. به هر شکل برخی از قلم به مزدان عادت کرده اند که تیری در تاریکی بیندازند و اگر به هدف خورد که از تیر و کمان خود دست اویز بسازند و اگر هم تیرشان به هدف اصابت نکرد مدتی مثل کبک سرشان را در برف فرو می‌کنند تا آب ها از آسیاب بیفتد.

واعظی آشتیانی به صراحت سخن می گوید و با کسی تعارف ندارد و با اطمینان حرف می زند، آنهایی نگران باشند که وقتی روزنامه خود را منتشر می کنند می دانند مخاطبانشان هم به نوشته های شان مشکوکند و آن ها را باور ندارند. ای دل غافل چه راحت با واژه‌ها بازی می‌کنند و چه راحت به خودشان نمره 20 می‌دهند! اگر مقداری به خودشان بیایند. مطمئناً به این باور می‌رسند که زیر صفر هستند و این صفر ها همچنان اضافه می شود.

من از روئیدن خار سر دیوار فهمیدم     که ناکس کس نمی‌گیرد     با این بالانشینی‌ها

انشاا... که خلاف عرض کرده باشیم

منبع خبر : سایت http://fcesteghlal.ir

 

 

 

۱ ۲ صفحه ۳ از ۱۰ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰