کد خبر : ۱۰۱,۷۶۲
اشکان دژاگه و مسعود شجاعی همکاری شان رسما در این پنجره با تراکتور به پایان رسید و حالا شایعات متعددی در مورد انتقال این دو بازیکن وجود دارد.
شرط دژآگه برای حضور در استقلال
پس از این که اشکان دژاگه از تراکتور جدا شد، استقلال رسما برای جذب دژاگه اقدام کرد و حالا خبرهای زیادی در مورد شروط دژاگه برای استقلال در فضای مجازی منتشر شده است. گویا در این بین مسعود شجاعی و اشکان دژاگه  تصمیم گرفته اند پس از جدایی از تراکتور با هم در یک تیم بازی کنند و شنیده می شود دلیل طولانی شدن مذاکره فقط بحث دستمزد دلاری اشکان نیست و استقلال اگر می خواهد دژاگه را جذب کند باید مسعود شجاعی را هم به جمع بازیکنانش اضافه کند.

اما استقلال هم به این راحتی نمی تواند خواسته مسعود و اشکان را اجرایی کند چرا که علاوه بر قضیه مالی، آبی ها باید برای جذب همرمان دو بازیکن جدید، لیست بازیکنان شان را هم خلوت کنند و احتمالا باید قید امین قاسمی نژاد را هم بزنند تا بتواند این دو بازیکن را جذب کنند.

در تبریز هم شایعه شده اشکان دژآگه و مسعود شجاعی با هم به یک تیم می روند. یکی از بازیکنان استقلال هم ادعا کرد امروز از زبان استقلالی ها شنیده احتمالا این باشگاه شجاعی و اشکان را با هم به خدمت می گیرد اما هواداران تراکتور همچنان در تلاش هستند باشگاه را از فسخ قرارداد این دو بازیکن منصرف کنند.

 

۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۱۱
کلیدواژه ها: دژاگه 

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید