کد خبر : ۱۰۱,۸۳۶
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با انتقاد از برخی رفتارها، گفت: حساسیت بیش از حد هوادار استقلال بیشتر باعث بر هم خوردن تمرکز کادر فنی در نقل و انتقالات می‌شود که این درست نیست.
انتقاد از رفتار برخی هواداران استقلال

سهراب بختیاری زاده در خصوص شرایط باشگاه استقلال و فعل و انفعالات این تیم در نقل و انتقالات گفت: مواردی هست که در نقل و انتقالات بسیار حائز اهمیت است که مهم‌ترین آن بسته شدن تیم با نظر کامل کادر فنی است که خدا را شکر این امکان الان برای استقلال ایجاد شده است.

این پیشکسوت ادامه داد: مجیدی این فرصت را دارد تا تیم را کاملاً با نظر و سلیقه خودش ببندد، اما این به تنهایی کافی نیست و هر کادر فنی باید با آرامش و تمرکز بالا این کار را انجام دهد. موردی هم که هر کادر فنی باید به آن دقت کند، حفظ شاکله اصلی تیم است و اینکه آن تعداد بازیکنانی که بیشترین میزان بازی را در فصل قبل داشته‌اند، در تیم حفظ شوند که امیدوارم این اتفاق هم بیفتد.

وی افزود: در کنار حفظ اسکلت اصلی تیم، جذب چند بازیکن جوان، انرژیک، مستعد، با انگیزه و دارا بودن شخصیت حضور در استقلال هم الزامی است که با جذب نفراتی مثل حسین زاده، آزادی، نیک نفس و برخی دیگر امیدوارم این اتفاق بیفتد. اینها بازیکنان جوانی هستند که ظرفیت بزرگ شدن در استقلال را دارند، اما حتماً نقاط ضعفی هم دارند که برای رشد در محیط استقلال باید آن را از بین ببرند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: متاسفانه فضای مثبتی در مجموعه استقلال مشاهده نمی‌شود. اتفاق بی سابقه این است که در روزهای حساس نقل و انتقالات عده‌ای از هواداران مقابل درب باشگاه جمع می‌شوند و حساسیت کار را بالا می‌برند. هواداران باید نسبت به وضعیت تیم شان حساس باشند و در این خصوص حق دارند. اما کار آنها طبیعی نیست و تنها باعث از بین رفتن تمرکز کادر فنی می‌شود. هوادار نباید جلوی در باشگاه خیمه بزند و آنها راه‌های بهتری برای ابراز حساسیت خود دارند.

بختیاری زاده در خصوص حواشی انتخاب سرپرست تیم گفت: این موضوع کم کم به معضل تبدیل شده است. کادر فنی نباید تمرکز خودش را روی انتخاب سرپرست بگذارد و این اشتباه بزرگی است. کادر فنی تنها باید به بستن تیم فکر کند. انتخاب سرپرست حق مسلم باشگاه و مدیر باشگاه است که البته باید سرپرستی انتخاب شود که با کادر فنی هم هماهنگ باشد. رفت و آمد آقا جواد که از سرمایه‌های باشگاه استقلال است دیروز تنش‌های زیادی ایجاد کرد و خود تبدیل به یک بحران تازه شد.

مدافع اسبق آبی پوشان تصریح کرد: امیدوارم هر کسی چه ایرانی چه خارجی سرمربی استقلال باشد، حرمت پیشکسوتان این باشگاه حفظ شود و قدر آنها دانسته شود. هواداران ما نباید ابزاری برای تخریب پیشکسوتان باشند. استقلال نزدیک به یک دهه است قهرمان نشده و اگر هواداران همچنان نام این تیم را با افتخار می‌آورند، به خاطر زحماتی است که نسل‌های گذشته از ابتدا تا امروز کشیده‌اند؛ همه قهرمانی‌های این تیم مال پیشکسوتان است و نباید آنها به دست همین هواداران تخریب شوند. جواد زرینچه، محمود فکری و هر یک از پیشکسوتان استقلال ارزشمند هستند. هواداران ما باید هوشیار باشند و ابزار دست منفعت طلبانی نباشند که برای مطرح شدن خودشان پیشکسوتان را تخریب می‌کنند. هواداران نباید کورکورانه از یک شخص حمایت و بی‌رحمانه سایرین را تخریب کنند.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: هر تیمی در هر کجای دنیا ممکن است دچار نوسان شود و به چالش کشیده شود و حتی ممکن است این نوسان سال‌ها طول بکشد. مهم این است که این اتفاقات باعث خدشه وارد شدن به اصالت آن تیم نشود. اصالتی که ریشه آن همان پیشکسوتانی هستند که خیلی از آنها امروز بی‌رحمانه تخریب می‌شوند.

بختیاری زاده در خاتمه با اشاره به دیدار پیش روی استقلال مقابل الهلال بیان داشت: این یکی از مهم‌ترین بازی‌های برون مرزی استقلال است و قطعاً کار دشواری برای عبور از این مانع بلند پیش روی بچه‌های ما قرار دارد. واقعاً امیدوارم مجیدی بتواند در این مدت تیمش را برای این بازی بزرگ آماده کند.

۳ شهریور ۱۴۰۰ ۱۸:۰۰

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید