کد خبر : ۱۰۱,۸۵۷
دنیای ورزش تورنتو نوشت: انتخاب نشدن روبرت لواندوفسکی، ستاره بایرن مونیخ، به عنوان برنده توپ طلا باعث ناراحتی بسیار در فوتبال آلمان شده است.
مسی با تقلب برنده توپ طلا شد/عکس

لیونل مسی شب گذشته موفق شد برای هفتمین بار به عنوان برنده جایزه توپ طلا در پاریس انتخاب شود.

این اتفاق در حالی رخ داد که بسیاری باور داشتند امسال نوبت روبرت لواندوفسکی است که با توجه به عملکرد خیره‌کننده‌اش در ترکیب بایرن مونیخ این جایزه را با خود به خانه ببرد.
با این حال شرایط اینطور پیش نرفت و خبرنگاران حاضر در این نظرسنجی تصمیم گرفتند که بار دیگر مسی را به عنوان برنده انتخاب کنند. اتفاقی که موجی از ناراحتی را در فوتبال آلمان به راه انداخته است.

روزنامه معتبر آلمانی بیلد مدعی شد که قرار گرفتن مهاجم لهستانی بایرن مونیخ در رده دوم با تقلب صورت گرفته و نتایج نهایی توپ طلا را «رسوایی» توصیف کرد.

مسی با تقلب برنده توپ طلا شد/عکس

مسی که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به عنوان بازیکن آزاد از بارسلونا جدا شده و به پاری سن ژرمن پیوسته بود، موفق شد در این نظرسنجی ۶۱۳ امتیاز را به خود اختصاص دهد تا در رده اول قرار بگیرد.

لواندوفسکی نیز با تنها ۳۳ امتیاز کمتر و ۵۸۰ امتیاز دریافتی در جایگاه دوم این رده‌بندی قرار گرفت. این ملی‌پوش لهستانی همچنین جایزه بهترین مهاجم سال را که برای اولین بار اهدا می‌شد به خود اختصاص داد.

جورجینیو، کریم بنزما و انگولو کانته نیز در رده‌های سوم تا پنجم قرار گرفتند.

۱۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۰:۰۱

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید