کد خبر : ۱۰,۷۲۸
در این دیدار که در ورزشگاه تختی شهر نیربرگزار شد ، آبی پوشان پایتخت با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسیدند

تیم فوتبال استقلال تهران که در یک اردوی آمادگی در استان اردبیل بسر می‌برد روز پنج شنبه دردیداری تدارکاتی تیم پاسارگاد سرعین را شکست داد. 

 در این دیدار که در ورزشگاه تختی شهر نیربرگزار شد ، آبی پوشان پایتخت با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسیدند.

استقلال تهران نیمه اول این بازی را با گل دقیقه ‪ ۳۷‬فیلیپه آلوز به پایان رساند ، در نیمه دوم آلوز مهاجم استقلال در دقیقه ‪ ۶۲‬دومین گل استقلال را به ثمر رساند و محمود مجاز بازیکن جوان این تیم در دقایق ‪ ۶۸‬و ‪ ۸۹‬دو بار برای تیمش گلزنی کرد .

در این بازی آرش برهانی مهاجم استقلال یک بخت مسلم گلزنی را از دست داد و یک پنالتی وی را نیز در دقیقه ‪ ۵۲‬ماهان اصغری دروازه بان تیم پاسارگاد سرعین مهار کرد.

تیم پاسارگاد سرعین از تیم‌های لیگ دسته اول استان اردبیل می‌باشد.

تیم استقلال از روز سه شنبه در استان اردبیل اردو زده و هر روز در دو نوبت صبح و عصر در شهرهای سرعین و نیر به تمرینات آمادگی می‌پردازد.

پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز رضایت از وضعیت تمرینات تیم خود به خبرنگار ایرنا گفت : اردوی اردبیل فرصت مناسبی است تا بازیکنان به دور از حاشیه‌ها ، فکر و ذهن خود را تنها متوجه تمرینات خود کرده و برای بازی‌های لیگ آماده باشند.

مظلومی معتقد است که تاکنون اقدامات مسوولان باشگاه استقلال در جذب بازیکنان دلخواه خوب بوده و با جذب چند بازیکن دیگر استقلال با آمادگی و وضعیت بهتری واردکوران مسابقات لیگ برتر خواهد شد.

قرار است از روز شنبه ملی پوشان تیم استقلال به اردوی تیم ملی فوتبال ملحق شوند و منصور پور حیدری و علی فتح الله زاده سرپرست تیم و مدیرعامل باشگاه نیز به ادوی استقلال در اردبیل بپیوندند

۱۸ تیر ۱۳۸۹ ۱۲:۵۰

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید