کد خبر : ۱۲,۰۸۸
مظلومی: سه امتیاز دیدار با سایپا برای استقلال حیاتی است
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: برای برتری مقابل سایپا از تمام داشته‌های خود استفاده خواهیم کرد چرا که این سه امتیاز برای ما بسیار حیاتی است و می‌خواهیم با کسب این پیروزی تعطیلات لیگ را آغاز و به پایان ببریم.

پرویز مظلومی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم استقلال روند خوبی را در پیش گرفته است و من از وضعیت این تیم راضی هستم البته این استقلال با آن استقلالی که مد نظر من است، هنوز فاصله دارد چرا که می‌خواهم تیمی را بسازم که همواره در خاطره‌ها بماند و نتایج قابل قبولی را کسب کند.

وی ادامه داد: در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باید به مصاف تیم فوتبال سایپایی برویم که اسکلت بندی خوبی دارد و بدون شک دیدار آسانی را روز جمعه نخواهیم داشت، بازیکنان این تیم جنگندگی خوبی دارند و دونده هستند اما استقلال همیشه استقلال است و باید در این بازی نیز با دست پر زمین بازی را ترک کند.

سرمربی استقلال تهران با اشاره به شرایط لیگ گفت: کسب سه امتیاز از دو جنبه برای ما حیاتی است، اول آن که روند صعودی خود را ادامه خواهیم داد و از سویی دیگر با این برتری با آرامش به تعطیلات لیگ برتر می‌رویم .

وی خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته بازیکنان استقلال تمرینات بسیار خوبی را پشت سرگذاشته‌اند و از شرایط مطلوبی برای دیدار با سایپا برخوردار هستند، البته قصد داریم با کم کردن فشار تمرینات در روزهای باقی مانده تا زمان بازی، تمرکز خود را بر روی کارهای فنی معطوف کنیم تا از ثانیه های این بازی نهایت استفاده را ببریم.

سرمربی آبی پوشان پایتخت در مورد امکان استفاده از اسماعیل شریفات بازیکن تازه وارد استقلال تهران گفت: استقلال تیم بزرگی است و برای بازی در آن باید شرایط خاصی داشت، شریفات بازیکن خوبی است و برای همین هم او را جذب کردیم اما به زمان نیاز دارد تا به شرایط بازی در استقلال عادت کند و ما می‌خواهیم این فرصت را به او بدهیم.

وی در مورد مصدومیت محسن یوسفی نیز گفت: دوران مصدومیت وی تا حدودی طولانی شده است و این امر می‌تواند برای باشگاه و خود این بازیکن مسایلی را ایجاد کند، من از شرایط او نگران هستم و اگر نتواند به زودی به ترکیب تیم باز گردد، مجبور هستیم برای جای خالی او فکری بکنم چرا که من روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده بودم اما تمام برنامه هایم با مصدومیت او خراب شد.

مظلومی در مورد اندرسون دوسانتوز دیگر بازیکن تیم فوتبال استقلال افزود:
وی از ناحیه عضله پا کشیدگی دارد و بدون شک به بازی مقابل سایپا نخواهد رسید.

وی در مورد احتمال لغو اردوی استقلالی‌ها در ترکیه گفت : هنوز در این مورد تصمیم نهایی گرفته نشده است اما اگر تعداد بازیکنان ملی پوش ما اضافه شود و از سویی دیگر نتوانیم بازیکنان مد نظر امیدهای خود را اعزام کنیم، طبیعی است این برنامه را لغو خواهیم کرد چرا که نمی‌خواهیم برای تفریح به ترکیه برویم .

تیم‌های فوتبال استقلال تهران و سایپای کرج روز جمعه ‪ ۲۶‬شهریورماه ساعت ‪۱۹‬ ‪ :۴۵‬در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.



۲۴ شهریور ۱۳۸۹ ۱۱:۴۶
کلیدواژه ها: ایرنا 

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید