کد خبر : ۱۲,۳۱۱
نمی‌دانم چه کسانی با چه اهدافی شایعه مصدومیت من را به راه انداخته‌اند. باید بگویم که مصدومیت من دروغ است و در حال حاضر کاملاً سالم هستم.

هافبک تیم استقلال تهران از مطرح شدن شایعه مصدومیتش بسیار ناراحت است زیرا به تازگی بهبودی کامل خود را به دست آورده است.

"امیدرضا روانخواه"  گفت: نمی‌دانم چه کسانی با چه اهدافی شایعه مصدومیت من را به راه انداخته‌اند. باید بگویم که مصدومیت من دروغ است و در حال حاضر کاملاً سالم هستم.

وی ادامه داد: مصدومیت قبلی من کاملاً بهبود یافته و تمرینات گروهی‌ام را با استقلال آغاز کرده‌ام. نمی‌دانم چرا درست در روزهایی که من کاملاً بهبود یافته‌ام و تمریناتم را شروع کرده‌ام شایعه مصدومیت من مطرح شده است. فکر می‌کنم عده‌ای چشم دیدن سلامتی من را ندارند به همین دلیل شایعه مصدومیتم را مطرح کرده‌اند.

روانخواه افزود: تنها مشکلی که در حال حاضر دارم عدم هماهنگی با سایر بازیکنان است که آن هم با انجام یکی، 2 بازی حل می‌شود. شرایط بسیار خوبی دارم و اگر کادر فنی صلاح بداند می‌توانم مقابل صبا به میدان بروم. از نظر بدنی شرایط بسیار خوبی دارم و کاملاً آماده بازی کردن هستم.

وی درباره شرایط اردوی استقلال گفت: اردوی بسیار خوبی را برگزار کرده‌ایم. بازیکنان با جدیت بالایی تمرینات را دنبال کرده‌اند و به نظر من نبود ملی پوشان هم باعث کاهش کیفیت اردو نشده زیرا آنها تاکتیک پذیر و هماهنگ با تیم هستند و مشکلی از این بابت به وجود نمی‌آید.

۵ مهر ۱۳۸۹ ۱۷:۱۶

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید