کد خبر : ۱۲,۳۳۲
روزگاری شاهرخ بیانی با پیراهن استقلال به زمین مسابقه می‌رفت و جلوی چشم هزاران هوادار برای این تیم بازی کرد. امروز هم بنابه خواسته فتح‌الله‌زاده به عنوان پیشکسوت در کنار استقلال فعالیت می‌کند.

روزگاری شاهرخ بیانی با پیراهن استقلال به زمین مسابقه می‌رفت و جلوی چشم هزاران هوادار برای این تیم بازی کرد. امروز هم بنابه خواسته فتح‌الله‌زاده به عنوان پیشکسوت در کنار استقلال فعالیت می‌کند. البته بیانی معتقد است که هر چه از عمر استقلال می‌گذرد هواداران این تیم بیشتر می‌شوند: «استقلال آن قدر بزرگ است که هر روز به هوادارانش اضافه می‌شود. من خوشحالم که این تیم به سن 65 سالگی رسیده و طی این سال‌ها علاقه‌مندان این تیم زیادتر شده‌اند.»
بیانی به این نکته اشاره می‌کند که چون مدیریت استقلال و پرسپولیس دایما عوض می‌شوند این تیم طی سال‌های اخیر نتوانسته در آسیا مقامی بگیرد اما فتح‌الله‌زاده تلاش می‌کند که افتخارات گذشته استقلال دوباره تکرار شود: «شرایط مدیریت استقلال فرق کرده و دایما مدیر عامل این باشگاه عوض می‌شود. شما نگاه کنید تیم‌های اروپایی چند بار مدیر باشگاه خود را عوض کردند اما در ایران شرایط فرق می‌کند و تیم‌هایی نظیر استقلال و پرسپولیس وابسته به سازمان تربیت بدنی هستند هر چند که آقای سعیدلو شخصی ورزشی است و مطمئن هستم با حضور ایشان و آقای فتح‌الله‌زاده که مدیر حرفه‌ای است شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس بهتر می‌شود.»
بیانی معتقد است اگر فوتبال ما خصوصی شود شرایط استقلال برای ساختن استادیوم و زمین بهتر خواهد شد: «استقلال زمین خوبی دارد. اگر زمین استقلال تکمیل شود برای این تیم پولساز خواهد شد. تیم‌های ما باید خصوصی شوند تا پیشرفت کنند و حرفه‌ای شوند وگرنه ما با بودن این شرایط همچنان در آسیا برای کسب مقام مشکل خواهیم داشت که اصلا برای فوتبال‌مان خوب نیست.»

۶ مهر ۱۳۸۹ ۱۷:۳۳

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید