کد خبر : ۱۲,۳۳۴
میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل فعلی باشگاه شهرداری تبریز پس از اظهارات جنجالی به فدراسیون فوتبال احضار شد.

میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل فعلی باشگاه شهرداری تبریز پس از اظهارات جنجالی به فدراسیون فوتبال احضار شد.
معصومی که هواداران استقلال را هم زیر سوال برده بود پیرامون جلسه‌ای که در کمیته انضباطی برگزار کرد، گفت: «با احضار کمیته انضباطی به خاطر اتفاقات بازی مقابل پرسپولیس به فدراسیون رفتم. جلسه خوبی بود. من در این جلسه مدارک و دلایلم را ارائه دادم و کمیته انضباطی هم مواردی به ما گوشزد کرد. هرتصمیمی که این کمیته بگیرد ما مطیع هستیم.
بحث من این است که فقط نباید نکات منفی و فحاشی عده کمی را دید و انعکاس داد. ما در این بازی کارهای مثبت و فرهنگی هم انجام داده بودیم. البته از فحاشی‌ها و توهین‌ها حمایت نمی کنم و حتی این حرکات از سوی ما محکوم است اما باید از تماشاگران فهیم ما که تیم را تشویق کردند و باعث شدند تیم ما بازی باخته را مساوی کند، دفاع می کردم.»
مدیرعامل شهرداری در خصوص این که تماشاگران استقلال از اظهارنظر وی که گفته بود «تماشاگران تیم رقیب پرسپولیس به باقری و دایی توهین کردند» هنوز ناراحت هستند، توضیح می‌دهد: «یک عده کم این حرکات منفی را انجام دادند و تماشاگران خوب ما را زیر سوال بردند. هیچ وقت قصد توهین به تماشاگران استقلال را نداشتم و اگر از ما ناراحتند عذرخواهی می کنم. آنها تماشاگر شهرداری نبودند و ما قصد تخریب هواداران تیم‌های دیگر را نداریم.
مگر استقلال فقط رقیب پرسپولیس است؟ 17 تیم دیگر رقیب این تیم هستند. مگر فقط توهین‌ها در ورزشگاه تبریز می شود؟ در انزلی، آبادان، خوزستان، تهران، اصفهان و همه ورزشگاه‌های کشور این معضل است. پاکسازی ورزشگاه‌ها یک شبه و یک روزه انجام نمی شود. مگر قلعه نویی و حیدری اسطوره استقلال نیستند که در آزادی به آنها توهین شد؟ مگر مایلی کهن آدم کوچکی است و کم برای فوتبال ما زحمت کشیده است که به او توهین کردند. »

۶ مهر ۱۳۸۹ ۱۷:۳۴

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید