کد خبر : ۱۲,۳۴۳
تمرین نکردن جباری همراه با استقلال چند روزی است سوژه رسانه‌ها شده. غیبت جباری در تمرین‌های استقلال باعث شده تا شایعه ناراحتی او از باشگاه بابت پرداخت نشدن حق و حقوقش هم شکل بگیرد.

تمرین نکردن جباری همراه با استقلال چند روزی است سوژه رسانه‌ها شده. غیبت جباری در تمرین‌های استقلال باعث شده تا شایعه ناراحتی او از باشگاه بابت پرداخت نشدن حق و حقوقش هم شکل بگیرد. از طرفی شایعه ناراحتی کادر فنی استقلال از این بازیکن هم شنیده می‌شود اما مظلومی و دستیارانش سعی می‌کنند اوضاع را آرام کنند. ظهر دیروز یکی از نزدیکان باشگاه استقلال در حال گپ زدن با مظلومی بود و بحث به جباری و تمرین نکردنش کشیده شد که مظلومی در جواب او گفت: «من مجتبی را همین طوری هم می‌خواهم. چه طور می‌توانم بازیکنی که هنوز احتمال مصدومیتش وجود دارد را مجبور کنم مدام در تمرین‌ها شرکت کند. پیغام من را به دوستان‌تان هم برسانید. من مجتبی را همین طوری هم می‌خواهم حتی اگر نتواند کنار ما تمرین کند.» جباری پیش از این هم به طور مداوم با استقلال تمرین نمی‌کرد اما سوال این است که چرا مظلومی این بار پشت مجتبی ایستاده و او را حمایت می‌کند؟ پاسخ این سوال را می‌توان از زبان دکتر امین نوروزی شنید. دکتر نوروزی در این باره می‌گوید: «جباری نباید به پایش فشار بیاورد. دور زانوی او ملتهب است و ما به کادر فنی توصیه کردیم کمتر به او فشار بیاورد. به همین دلیل مجتبی در تمرین‌ها کمتر شرکت می‌کند.» سوال دیگری هم هست؛ جباری چگونه می‌تواند تمرین نکند و آمادگی‌اش را حفظ کند؟ نوروزی معتقد است برای مرد شماره 8 آبی‌ها تمرین‌های ویژه‌ای در نظر گرفته که مانع از بین رفتن آمادگی او خواهد شد. این تمرین‌ها بسیار سبک اما علمی است و نقاط آسیب‌ دیده را تقویت می‌کند و از ورم پای او می‌کاهد.
فریبا: از جباری راضی هستیم
فریبا در تایید حرف و حدیث‌هایی که پیرامون جباری شکل گرفته می‌گوید: «اینکه برخی می‌گویند کادر فنی استقلال از جباری ناراضی است صحت ندارد. وقتی او مصدوم است که نمی‌تواند به کردان بیاید و با ما تمرین کند. از وضعیتش خبر داریم و می‌دانیم در کلینیک باشگاه استقلال مشغول لیزر تراپی و آب درمانی است.»
فریبا درباره دیگر مصدوم استقلال هم می‌گوید: «روانخواه هم مشغول تمرین با تیم است و کم کم می‌تواند به ما کمک کند.»
مربی تیم استقلال حرف‌های خود را اینگونه به پایان می‌رساند: «اردوی کردان امروز تمام می‌شود. طی روزهای گذشته هر روز صبح و بعدازظهر تمرین کردیم و بچه‌ها کاملا آماده هستند. امروز هم یک بازی سبک در نظر گرفتیم که تیم هماهنگ‌تر شود.»

۷ مهر ۱۳۸۹ ۱۶:۱۸

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید