کد خبر : ۱۲,۳۶۷

قبل از برگزاری دیدار تیم‌های ایران و عراق از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال غرب آسیا که با برتری 2 بر یک ایران همراه بود، عراقی‌های حاضر در ورزشگاه به سرود ملی و پرچم کشورمان به شدت بی‌احترامی کردند.
600 هزار عراقی در اردن زندگی می‌کنند که همین مورد عاملی شد تا بخشی از فضای ورزشگاه در این دیدار در اختیار عراقی‌ها باشد، ضمن اینکه چندصد هوادار ایرانی نیز در ورزشگاه حاضر بودند.
بی احترامی عراقی‌ها باعث شد بین 2 نیمه ملی‌پوشان کشورمان که از این کار آنها عصبی شده بودند، برای شکست تیم ملی عراق هم‌قسم شوند که در پایان به خواسته خود نیز رسیدند و بدین ترتیب پاسخ خوبی به عراقی‌ها دادند.

*در جریان این دیدار، بازیکنان 2 تیم به خصوص در نیمه اول بارها با هم درگیر شدند که با دخالت داور و با تجربه های 2 تیم این درگیری‌ها خاتمه یافت.

*حضور هوارمحمد، مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در ترکیب تیم ملی عراق و بازی وی مقابل ملی‌پوشان ایران از نکات قابل توجه این دیدار بود.

*در دقیقه 90 این مسابقه تصاویر ارسالی از اردن قطع شد تا تلویزیون نتواند دقایق پایانی را نشان دهد.

*سفیر ایران در اردن و عزیز محمدی نیز در ورزشگاه حاضر بودند و این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال غرب آسیا در اردن، تیم‌های ملی ایران و عراق از ساعت 16:30 به وقت تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود ایران به پایان رسید تا تیم ملی کشورمان با این پیروزی به عنوان نخستین تیم پا به فینال این رقابت‌ها بگذارد.
در دیگر دیدار این مرحله تا ساعاتی دیگر تیم‌های کویت و یمن با هم دیدار می‌کنند تا حریف ایران در بازی فینال مشخص شود.

کادرفنی تیم ملی پس از پایان بازی، پیروزی 2 بر یک مقابل عراق را به ملت ایران تقدیم کرد.
این بازی عصر امروز از مرحله نیمه نهایی مسابقات غرب آسیا برگزار شد و تیم ملی ایران در دیداری حساس عراق را شکست داد تا به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند.

* به دلیل بی‌احترامی هواداران عراقی به پرچم و سرود ملی ایران، علیرضا منصوریان، مربی تیم ملی پس از پیروزی ایران به سمت آنها رفت و بوسه‌ای به پرچم ایران زد. این موضوع باعث شد هواداران خشمگین عراقی که از شکست تیمشان به شدت ناراحت بودند به سمت منصوریان حمله کنند که این موضوع با وساطت مأموران حاضر در ورزشگاه خاتمه پیدا کرد.

*بازیکنان تیم ملی پس از این دیدار با سرعت راهی هتل شدند تا به استراحت بپردازند. بازیکنان صبح فردا را به استراحت می‌پردازند و بعدازظهر تمرینی سبک را برگزار می‌کنند.

*کادرفنی تیم ملی با تماشای دیدار کویت و یمن، ضمن بررسی این دیدار، فردا نقاط قوت و ضعف تیم فینالیست را برای بازیکنان تیم ملی آنالیز خواهند کرد.
دیدار تیم‌های یمن و کویت از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال غرب آسیا، دومین فینالست و حریف ایران را مشخص خواهد کرد.
فینال این پیکارها یکشنبه برگزار می‌شود.

۹ مهر ۱۳۸۹ ۲۲:۳۰

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید