کد خبر : ۱۲۵
تمرین دیروز استقلال ساعت ۱۸ در زمین شماره ۲ برگزار شد. حدود ۲۰۰ هوادار از این تمرین دیدن کردند.پژمان منتظرى با ۲۵ دقیقه تأخیر در محل تمرین حاضر شد. او بلافاصله لباس هایش را عوض کرد و به صورت انفرادى دور زمین دوید.
بازگشت ۲ استقلالى به تمرینات
وحید طالب لو و امیرحسین صادقى که ادامه همکارى آنان با استقلال در هاله اى از ابهام قرار دارد روز گذشته و بدون اعلام قبلى در تمرینات حاضر شدند تا به تمام شایعات پایان دهند. صادقى قبل از شروع تمرین با امیر قلعه نویى جلسه اى چند دقیقه اى برگزار کرد و از قیافه ۲ طرف معلوم بود که اوضاع کاملاً مساعد است.
لباس هاى متفاوت براى ۳ گروه
روز گذشته تمامى بازیکنان استقلال با پیراهن آبى  تمرین کردند. بازیکنان متفرقه که براى تست آمده بودند با لباس هاى رنگارنگ در زمین به چشم مى خوردند. به دستور امیر قلعه نویى اعضاى کادر فنى هم پیراهن هاى خاکسترى به تن کرده بودند.
پزشک قدیم استقلال در تمرین
على اصغر شهرآبادى، پزشک دوران بازیگرى امیر قلعه نویى در استقلال، روز گذشته در محل تمرین این تیم حاضر شد. از قرار معلوم سرمربى استقلال قصد دارد از وى در کادر فنى تیم استفاده کند.
طالب لو در میان هواداران
وحید طالب لو که با لباس شخصى در محل تمرین حاضر شده بود به میان هواداران رفت و نزدیک به یک ساعت با آنان به گفت و گو نشست. گفتنى است تا مشخص شدن تکلیف مربى دروازه  بانان استقلال، امکان دارد وحید طالب لو در تمرینات استقلال حضورى جدى نداشته باشد.
امیر، ناظر تستى ها
آبى پوشان بعد از گرم کردن و کار با توپ در گوشه اى از زمین چمن حضور یافتند و به کارهاى کششى پرداختند. در این میان اما بازیکنان متفرقه و تستى به فوتبال دستگرمى مشغول شدند و امیر قلعه نویى هم نظاره گر آنان شد.
برنامه امروز
استقلالى  ها ساعت ۱۰ امروز در سالن بدنسازى مجموعه ورزشى انقلاب تمرین مى کنند.
۱۱ تیر ۱۳۸۷ ۰۸:۴۷

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید