کد خبر : ۱۳,۵۲۹
  • امیر قلعه نویى سرمربى تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: کارى به حاشیه هاى بازى سپاهان - پرسپولیس ندارم. همیشه بازى هاى ۲ تیم خوب و جذاب بوده و امیدوارم باز هم همین طور باشد. نتیجه هم با خداست.وى درباره شرایط تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: امسال بزرگ ترین مشکلات فوتبالى ام در ۳۰ سال اخیر را با سپاهان تجربه کردم. از اول لیگ که با راه آهن بازى داشتیم، برخى از بازیکنان را در اختیار نداشتیم و این شرایط تا الان که باید به مصاف پرسپولیس برویم، ادامه داشته است. همیشه وقتى در بالاترین و آماده ترین شرایط در بازى ها بودیم، بازى هایمان به دلایل مختلف تعطیل شده است. بازى نکردن سپاهان کاملا بر خلاف میل باطنى ماست.وى که تیمش به دلیل حضور ۳ بازیکن در تیم امید مدتى است در مسابقه هاى رسمى حضور ندارد، افزود: قطعا با ۱۲ ـ ۱۱ نفر بازیکن نمى شود در تمرین ها به شرایط خوبى رسید. همیشه وقتى بیشترین گل زده و بیشترین امتیازات را در یک روند به دست آوردیم، بازى هایمان تعطیل شد. اکنون پس از اتمام کار تیم امید در بازى هاى آسیایى گوانگ جو، سه بازیکن ما در این تیم کاملا خسته به سپاهان برمى گردند ضمن این که به خاطر ناکامى در این بازى ها، از نظر روحى ـ روانى هم قطعا مشکل خواهند داشت.
  • قلعه نویى تاکید کرد: امسال سپاهان تاوان فوتبال ایران در رده هاى مختلف ملى را داد و البته باعث افتخار باشگاه سپاهان است که از این بابت تاوان مى دهد. اما با همه این شرایط براى شروع دوباره بازى ها کاملا آماده ایم. تمرین هاى خوبى را در این مدت برگزار کردیم. با وجود نداشتن چند بازیکن اردویى را در دوبى برگزار کردیم و دو - سه بازى تدارکاتى خوب را در آنجا داشتیم. سپس به اصفهان برگشتیم و باز هم یکى دو بازى قابل قبول تدارکاتى را برگزار کردیم تا بازیکنان همواره در شرایط مسابقه قرار داشته باشند. هماهنگى یک تیم بسیار مهم است و اگر ما بازیکنان مان را در اختیار داشتیم، به هماهنگى بالاترى مى رسیدیم. سرمربى سپاهان در ارزیابى اش از بازى با پرسپولیس گفت: با تیم بزرگى که طرفداران پرشمار، مدیریت و کادر فنى خوبى دارد، بازى داریم. بازى هاى سپاهان با پرسپولیس همیشه خوب و جذاب از آب درآمده است. اصلا به حواشى که ممکن است درباره بازى این دو تیم مطرح شود، کارى ندارم و تنها امیدوارم شاهد بازى تماشاگرپسندى از سوى هر ۲ تیم باشیم. نتیجه هم با خداست. تنها دغدغه ما نبود محسن بنگر و امید ابراهیمى به دلیل محرومیت و ۲ بازیکن مصدوم است. البته پزشکان تلاش مى کنند تا محرم نویدکیا را به این بازى برسانند.
  • وى با بیان این که باید از کادر فنى تیم امید همچنان حمایت شود، گفت: به مسئولان فدراسیون فوتبال پیشنهاد مى کنم با توجه به مشکلاتى که این تیم دارد و نیز کمبود وقت، بیاییم به تیم امید مانند یک تیم باشگاهى نگاه کنیم و هفته اى ،۳ ۴ روز بازیکنان را در اختیار این تیم قرار دهیم. شاید از هر تیم یکى ۲ بازیکن جوان بیشتر به تیم امید دعوت نشوند لذا با فرستادن آنها به تمرین هاى امید به مشکل نمى خوریم ضمن این که بازیکنان زیر نظر مربى اى چون پیروانى تمرین مى کنند. وى با تبریک موفقیت کاروان ورزشى ایران در بازى هاى آسیایى گوانگ جو به مردم ایران، اظهار کرد: موفقیت کاروان ورزشى ما مدیون تلاش ورزشکاران و ایثارگرى هاى آنهاست. هرچند پتانسیل ورزشى ایران بالاتر از این هاست و ورزشکاران نشان دادند، اگر بابرنامه باشیم، مى توانیم به اهداف مان برسیم
۸ آذر ۱۳۸۹ ۰۸:۲۶

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید