کد خبر : ۱,۳۸۹
تمرین تیم استقلال دیروز ساعت ۱۶ و ۳۵ دقیقه در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادى برگزار شد. در این تمرین بازیکنان زیرنظر امیر قلعه نویى تمرینات تکنیکى و تاکتیکى را انجام دادند.
2 بازیکن تأخیر داشتند
۲ بازیکن در تمرین دیروز با ۵ دقیقه تأخیر حضور یافتند. مجتبى جبارى و پیروز قربانى ۲ بازیکنى بودند که با تأخیر در تمرین شرکت کردند. این ۲ بازیکن به صحبت هاى قلعه نویى نرسیدند و این موضوع باعث دلخورى سرمربى تیم شد.
صحبت هاى طالب لو با نظرى
در اواسط تمرین وحید طالب لو نزد على  نظرى جویبارى رفت و با او به صحبت پرداخت. طالب لو مشکلات مالى خود را بازگو کرد و از نظرى درخواست کرد این مشکلات را حل کند.
شرح تمرین
در ابتداى تمرین امیر قلعه نویى ۵ دقیقه با بازیکنان صحبت کرد سپس بازیکنان کارهاى مختلف کششى را انجام دادند و بعد به دویدن دور زمین پرداختند. در ادامه سانتر از جناحین و هد زنى در دستور کار آبى پوشان قرار گرفت و در همین هنگام نیز دروازه بانان عملکرد مطلوبى داشتند. پس از آن ۲۰ دقیقه به کار با توپ پرداختند و سپس در قالب ۳ تیم ۶ نفره آقا وسط بازى کردند. در انتهاى تمرین نیز بازیکنان در قالب ۲ تیم فوتبال تمرینى بازى کردند. جالب اینجا بود که قلعه نویى نیز با سایر بازیکنان بازى کرد.
بازى تک ضرب
در طول تمرین امیر قلعه نویى دائماً از بازیکنان درخواست مى کرد به صورت تک ضرب بازى کنند حتى گاهى اوقات بازیکنانى که چند ضرب بازى مى کردند را جریمه مى کرد و به آنان تمرین اضافه مى داد.
۶ مهر ۱۳۸۷ ۱۰:۱۴

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید