کد خبر : ۱۴,۰۴۱
  • هرچند حبیب کاشانی به صراحت در برنامه نود اعلام کرد که هیچ علاقه‌ای به کافی‌شاپ ندارد و برای مذاکره با هیچ بازیکنی به اینجور جاها نمی‌رود، ولی عکسی که از سرپرست باشگاه پرسپولیس و وحید هاشمیان در یک کافی‌شاپ منتشر شد، گویای همه چیز بود.
    عکسی که احتمالا توسط یک تلفن‌همراه از حبیب کاشانی و وحید هاشمیان در یکی از کافی‌شاپ‌های تهران گرفته شده بود، نشان از مذاکره سرپرست باشگاه پرسپولیس با مهاجم سابق هانوفر می‌داد.
    این درست که خبر مذاکره باشگاه پرسپولیس با هاشمیان هرگز رسانه‌ای نشد، ولی پیرو صحبت‌هایی که مدت‌ها قبل بین این دو رد و بدل شده بود، کاشانی و هاشمیان با یکدیگر دیدار کردند تا این‌بار مذاکرات بدون دخالت واسطه باشگاه و مدیر‌برنامه‌های هاشمیان انجام شود.
    هر چند مسوولان باشگاه پرسپولیس همچنان علاقه‌ای به صحبت کردن در مورد ماجرای جذب هاشمیان ندارند و در همان صحبت‌های اولیه همه‌چیز را انکار می‌کنند، ولی از یک منبع موثق در باشگاه پرسپولیس در این مورد شنیدیم که در مورد روابط دایی و هاشمیان صحبت‌های زیادی می‌شود، ولی سرمربی پرسپولیس هنوز هیچ اظهار نظری در این مورد نکرده. البته این‌بار بحث فرق می‌کند. حبیب کاشانی این‌بار خودش وارد عمل شده و قصد دارد تا با توجه به وضعیت پرسپولیس، فکری به حال این تیم بکند.
    این منبع موثق در ادامه صحبت‌هایش دلایلی را نیز عنوان می‌کند: همان‌طور که کاشانی در مورد جذب دستیار خارجی هم با قدرت عمل کرد و میاچ را آورد، در مورد این موضوع هم همین راه را می‌رود. کاشانی برای تقویت پرسپولیس آستین‌ها را بالا زده و قصد دارد تا پس از میاچ، یک مهاجم شش‌دانگ را به لیست پرسپولیس اضافه کند.
    آخرین شنیده‌های ما در مورد ماجرای مذاکره حبیب کاشانی و وحید هاشمیان حکایت از آن دارد که سرپرست باشگاه پرسپولیس دیشب با هاشمیان به توافق رسیده و به احتمال 90 درصد هاشمیان پس از امضای قرارداد رسمی با پیراهن این تیم به میدان خواهد آمد. گفته می‌شود هاشمیان با باشگاه پرسپولیس از لحاظ مسایل مالی نیز به توافق رسیده و حتی حبیب کاشانی در مورد ارتباطات او با دایی نیز با هلی‌کوپتر صحبت‌هایی را کرده و به او اعتماد خاطر داده است.



۸ دی ۱۳۸۹ ۱۸:۳۴

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید