کد خبر : ۱۴,۰۶۶
براى دیده شدن راه دیگرى غیر از بالا رفتن از شاخه هاى درخت پرسپولیس بیابید
روابط عمومى باشگاه پرسپولیس به اظهارات رئیس کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال پاسخ داد.
در متن پاسخ روابط عمومى این باشگاه آمده است: رئیس محترم کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال اخیراً اظهاراتى کاملاً غیرمسئولانه و غیر کارشناسى را بیان نموده اند و روابط عمومى این باشگاه را ناگزیر از پاسخ و تنویر افکار عمومى مخاطبین فهیم جامعه فوتبال نموده است:
۱- اظهارات آقاى شریفى مبنى بر اینکه صدمات وارده به شخصیت برجسته فوتبال کشورمان، آقاى على دایى در ازاء دریافت پول قرارداد ایشان بوده حاکى از آن است که ایشان از این موضوع مطلع نیستند که این صدمات نوعاً در بازى هاى ملى صورت گرفته و حضور تاریخى آقاى دایى در کسوت بازیکن تیم ملى ایران اسلامى نه تنها مابه ازاى مالى نداشته بلکه صرفاً بر خاسته از غیرت و تعصب ملى بوده است.
۲- تلاش براى تخریب وجهه سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان یکى از پرافتخارترین چهره هاى ورزشى اسلامى از سوى متولى جایگاه شبه قضائى کمیته انضباطى جاى تأسف فراوان دارد.
۳- این باشگاه براى هواداران غیور و فهیم تیم تراکتورسازى به عنوان یکى از ذخایر ارزشمند فوتبال کشور، جایگاه و احترام خاصى قائل است و همیشه از اینکه بازى هاى دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازى با حضور پر حرارت هواداران دو تیم، کانون توجه میلیون ها علاقمند به فوتبال است بسیار خرسند است. بدیهى است اظهارات مغرضانه و غیر مسئولانه آقاى شریفى در تحریک هواداران تیم تراکتورسازى از نگاه ریزبین و دقیق اهالى فهیم فوتبال دور نخواهد ماند. انتظار به حق جامعه فوتبال و حتى هواداران با درایت تبریزى، قابلیت درک لزوم تفکیک تعداد معدود تماشاگرنما از خیل عظیم هواداران با اخلاق و با فرهنگ حوزه فوتبال است. قطعاً چنین مواضع سخیفى حافظه تاریخى کمیته انضباطى را شرمسار یادآورى آن در آینده خواهد نمود.
۴- اظهارات تکرارى آقاى شریفى در خصوص دفاع ار رأى صادره مبنى بر ممنوعیت مصاحبه آقاى على دایى طبعاظ با توجه به دو واقعیت »عدم اشراف ایشان بر مبانى حقوقى » و »تلاش ایشان در استفاده از ابزار کلامى« کماکان این رأى را در شمار آرایى قرار داده است که همچون مهرى بر پیشانى صادرکننده این رأى پاک ناشدنى است.
بازخوانى مجدد این رأى توسط آقاى شریفى این واقعیت را براى ایشان یادآورى مى کند که در رأى صراحتاً آقاى دا یى از انجام هرگونه مصاحبه با موضوع فوتبال منع شده بودند و اظهارات متعاقب و متناقض آقاى شریفى مصداق بارز« الغریق یتشبث بکل حشیش» است. این پرونده صرفاً از این منظر که یک حکم، در تناقض آشکار با حقوق مسلم فردى و قوانین و مقررات داخلى و خارجى است به مراتب خجالت آورتر از واقعه اى است که در بازى تیمهاى ذوب آهن و مس کرمان شاهد بودیم. اما اى کاش شجاعت تیم شریف داورى در پذیرش مسئولیت خطا، در جایگاه هاى بایسته ترى را شاهد بودیم.
۵- باشگاه فرهنگى ورزشى پرسپولیس از اینکه رئیس کمیته انضباطى فوتبال در تقابل آشکار و کاملاً شخصى با این باشگاه قرار داشته و حقوق مسلم باشگاه را در مواضع مختلف ذبح مى نماید به مراجع ذیصلاح شکایت دارد و به دکتر شریفى که علاقمند به حضور فعال در عرصه رسانه هاى ورزشى هستند توصیه مى نماید براى دیده شدن راه دیگرى غیر از بالا رفتن از شاخه هاى درخت تنومند پرسپولیس را بیابند.
۱۱ دی ۱۳۸۹ ۰۹:۰۰

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید