کد خبر : ۱۴,۰۷۱
میرشاد ماجدی انگشت انتقاد خود را به سوی مربیان بدنسازی استقلال نشانه می‌رود

میرشاد ماجدی انگشت انتقاد خود را به سوی مربیان بدنسازی استقلال نشانه می‌رود و دلیل مصدومیت‌های پی درپی را اینگونه عنوان می‌کند: «استقلال تا هفته دهم لیگ خوب پیش رفت که آن هم به خاطر بدنسازی فشرده‌ای بود که قبل از شروع فصل انجام دادند.
در اصطلاح به اینگونه بدنسازی‌ها، بدنسازی‌های زودبازده می‌گویند. این نوع تمرین‌ها معمولا برای تیم‌هایی در نظر گرفته می‌شود که زمان کافی در اختیار ندارند. استقلال هم کارش را در لیگ خیلی دیر شروع کرد و به همین دلیل از این روش بهره گرفت. آنقدر فشردگی تمرین‌های بدنسازی استقلال زیاد بود که سرانجام این تیم به مشکل خورد. البته دیر شروع شدن تعطیلات نیم‌فصل هم مزید بر علت شد تا استقلال آسیب‌ جدی بخورد. اگر استقلال بعد از تعطیلات لیگ با فولاد خوزستان و ذوب‌آهن بازی می‌کرد شاید نتایج بهتری رقم می‌خورد.» ماجدی که خود روزگاری مهاجم استقلال بود 30 روز باقیمانده تا آغاز لیگ را یک فرصت طلایی برای از بین بردن اشکالات می‌داند: «در این 30 روز استقلال باید نقاط ضعف خود را از بین ببرد. در این 30 روز باید مثل اول فصل بدنسازی کرد. در واقع در نیم فصل دوم تیم‌هایی موفق خواهند بود که بدنسازی مناسبی داشته باشند.»
ماجدی اشاره درستی هم به لیگ قهرمانان آسیا و خستگی‌های ناشی از حضور در این مسابقات دارد: «لیگ قهرمانان آسیا از قدرت تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس خواهد کاست. تجربه ثابت کرده نتایج استقلال در لیگ قهرمانان تاثیر مستقیم در نتایج آنها در لیگ دارد. همانطور که فصل قبل شاهد بودیم آبی‌ها پس از باخت به الشباب عربستان نتوانستند رتبه دومی‌شان را حفظ کنند و در نهایت با تساوی مقابل پیکان در ایستگاه آخر لیگ سوم شدند. استقلال باید طوری برنامه‌ریزی کند که امسال دچار این مشکل نشود.»
آینده استقلال از دیدگاه ماجدی در دست مظلومی است: «باید پذیرفت که پرویز مظلومی در 20 بازی گذشته به واسطه مصدومان دستش بسته بود باید قبول کنیم که مظلومی با مشکلات فراوانی روبرو شده اما آینده استقلال دست کادر فنی‌اش است. مظلومی در فرصت باقیمانده تا آغاز لیگ ابتدا باید مشکل بدنسازی را حل کند اما شناختن ترکیب اصلی و ساختن یک تیم هماهنگ از نظر تاکتیکی هدف مهمی است که مظلومی باید به آن دست یابد. چنانچه مظلومی و همکارانش بتوانند از این نظر تیم را به کیفیت مطلوب برسانند استقلال میان مدعیان خواهد ماند.»

۱۱ دی ۱۳۸۹ ۱۸:۵۸

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید