کد خبر : ۱۴,۳۷۰

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: با کسی که علیه من مصاحبه کند، کار نمی کنم و به خاطر مصاحبه مدیرعامل باشگاه در یکی از روزنامه های ورزشی و گفته های وی در مورد من، از تیم استعفا کردم.
به گزارش گل 'فراز کمالوند' یکشنبه شب درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: دراین مصاحبه جعفری مدیرعامل باشگاه مطالبی عنوان کرده که حقیقت ندارد و با وجود اینکه از قرارداد فصل گذشته از باشگاه طلب دارم اما به خاطر تیم و هواداران، هیچ گاه این مسایل را به زبان نیاورده ام.
وی اضافه کرد: هیچ گاه من نگفته ام که باشگاه به بازیکنی پول بدهد و یا به بازیکنی ندهد و چون مبلغ دریافتی از باشگاه برای توزیع در بین بازیکنان کم بود به همین خاطر به عده ای از بازیکنان پول نرسید. کمالوند گفت: قرار بود باشگاه 30 میلیارد ریال به عنوان قسط دوم به بازیکنان و کادر فنی بدهد، اما هشت میلیارد ریال پرداخت کرد و حساب کنید که این مبلغ چگونه بین 40 نفر تقسیم می شد، بهتر بود؟
وی افزود: جعفری در مصاحبه اش مرا به دخالت در امور مدیریتی باشگاه متهم کرده که به شدت از این بابت ناراحت هستم و اگر پیدا کردن زمین تمرین و نگه داشتن بازیکنان بدون پرداخت پول دخالت در امور مدیریتی است خودشان هدایت امور را در اختیار بگیرند و من حاضر به ادامه همکاری نیستم.
کمالوند در خصوص جدی بودن مساله استعفایش از تیم اظهارداشت: تا زمانی که جعفری مصاحبه اش را در همان روزنامه تکذیب نکند با تیم همکاری نخواهم کرد و این موضوع را به 'جمشید خطیبی' سرپرست تیم گفته ام.

۴ بهمن ۱۳۸۹ ۰۹:۰۲

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید