کد خبر : ۱۴,۴۱۵

'علی نظری جویباری ' روز چهارشنبه افزود: در آخرین جلسه ای که صبح امروز با مدیر برنامه های هوار داشتیم ، قرار شد این بازیکن ملی پوش عراقی روز جمعه یا شنبه به تهران بیاید و در تمرینات استقلال حضور یابد.
وی با تاکید بر اینکه مشکل خاصی برای هوار وجود ندارد، یادآور شد: به این بازیکن اعلام کرده ایم که اگر مشکلی با باشگاه پرسپولیس دارد حاضر به حل آن هستیم و می توانیم بدهی هایش را به باشگاه سابقش بپردازیم و از آن طرف مقداری از قراردادش کسر کنیم.
قائم مقام باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی مبنی برتکلیف' فرهاد مجیدی' کاپیتان آبی پوشان خاطرنشان کرد: باید دلیل غیبت و جریمه 30 میلیون تومانی وی بررسی شود. قرار است پس از بازگشت تیم به تهران و با حضور 'منصور پورحیدری ' و ' پرویز مظلومی ' به این مسئله رسیدگی کنیم.
نظری افزود: در جریان دقیق علت جریمه این بازیکن نیستم. به صورت تلفنی با مجیدی در تماس بوده ام،‌اما همان طور که گفتم برای بررسی همه جانبه باید منتظر بازگشت تیم از اردوی جزیره قشم باشیم.
وی همچنین درباره سفر' وحید طالب لو' دروازه بان استقلال به ترکیه و احتمال مذاکره اش با یک تیم ترکی گفت: تصور نمی کنم چنین چیزی باشد. طالب لو پیش از برپایی اردوی جزیره قشم از ما درخواست مرخصی چند روزه کرد و با اجازه کادر فنی پس از انجام یک بازی در قشم به ترکیه رفت.
نظری ادامه داد: طالب لو برای انجام کار شخصی به ترکیه رفته و این سفر با توافق و هماهنگی کادر فنی انجام گرفته است . قرار است وی روز شنبه به تمرینات تیم در تهران اضافه شود.
قائم مقام باشگاه استقلال در مورد صحبت های مطرح شده مبنی بر حضور علی کریمی در استقلال یادآور شد: کریمی بازیکن بزرگی است که هر تیمی آرزوی داشتن چنین بازیکنی را دارد. با این حال ما فهرست خود را برای بازی های آسیایی ارسال کرده ایم و دیگر نمی توانیم در آن تغییراتی اعمال کنیم.
نظری تاکید کرد: برخی از افراد نزدیک به باشگاه صحبت هایی را پیش از این با کریمی انجام داده بودند، اما این درخواست از سوی مظلومی نبود و مذاکره جدی صورت نگرفت.

۶ بهمن ۱۳۸۹ ۲۲:۱۷

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید