کد خبر : ۱۴,۴۶۵
به فرهاد مجیدی کاپیتان متعصب استقلال تهمت بی تعصبی زده شده! تهمتی که هیچ کس و یا بهتر بگوییم هیچ عقل سلیمی آن را نمی‌پذیرد.
به فرهاد مجیدی تهمت بی تعصبی زده شده! تهمتی که هیچ کس و یا بهتر بگوییم هیچ عقل سلیمی آن را نمی‌پذیرد.

چگونه می‌توان فرهاد مجیدی را بی‌تعصب دانست؟با کدام استدلال منطقی وکدام نشانه؟شاید به خاطر آن گل زیبایی که در دربی69 زد؟!یا آن روز که همه مدافعان تیم ملی را محو دریبل‌های زیبایش کرد و مانند تیری از چله کمان رها شده به صف مدافعان سپاهان کوبید وتوپ را دور از دستان سید مهدی رحمتی به تور دروازه دوخت.یا شاید به خاطر آن گل زیبایش با ضربه سر که وارد دروازه سایپا کرد؟

فرهاد را به چه دلیل باید بی‌تعصب خواند؟گلی که در اصفهان به ذوب آهن زد و شاید به خاطر آمادگی فوق العاده‌اش که همه را به تحسین وا می‌داشت؟ فرهاد چگونه بی‌تعصبی است که تا کنون 6 بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است؟ چگونه می‌توان او را بی‌تعصب بی‌میل و بی‌تفاوت نامید؟

فرهاد مجیدی در مصاحبه خود پرده از حرف‌هایی بر می‌دارد که به او نمی‌چسبد!حرف‌هایی که از زبان علی فتح الله زاده بیرون می‌آید.شاید باور کردنش سخت و نا ممکن باشد اما حقیقت دارد.علی فتح الله زاده معتقد است فرهاد مجیدی مانند فصل قبل بازی نمی‌کند.

لااقل برای آن‌هایی که مجیدی را می‌شناسند این ادعا باور کردنش سخت و نا ممکن است.علی فتح الله زاده چه هدفی را نشانه گرفته است؟او دنبال رسیدن به چه چیزی است؟ بیشتر کردن انگیزه مجیدی؟آیا این بدترین راه نیست که حاجی انتخاب کرده؟

تردیدی نیست اگر علی فتح الله زاده امروز ماجرای بی‌تعصب بودن فرهاد مجیدی را به قضاوت هوادارن بگذارد همه از کاپیتان حمایت خواهند کرد.نکته‌ای که شاید خود حاجی هم از آن غافل نباشد و خیلی خوب می‌داند که مرد شماره 7 استقلال در تمام روزهایی که برای تیمش به میدان رفته از جان و دل مایه گذاشته است.شاید بهتر باشد حاجی خیلی زود پیرامون اینکه چرا فرهاد مجیدی را بی‌تعصب خطاب کرده توضیحات دقیق و تازه‌ای بدهد.

توضیحاتی که محکمه پسند هم باشد.شاید اگر فتح الله زاده بازی‌هایی که مجیدی طی هفته‌های اخیر لیگ انجام داد را دوباره مرور کند حرفش را پس بگیرد و او نیز باور کند که انگ بی‌تعصب بودن بر پیشانی کاپیتانش نمی‌چسبد.شاید اشاره به حرف‌هایی که قبل از اعلام اسامی تیم ملی از زبان فتح الله زاده بیرون آمد به خوبی ثابت کند که خود آقای مدیر هم هرگز باور ندارد که مجیدی به تیمش تعصب ندارد.

اگر جز این بود او هیچ‌گاه قطبی را به خاطر دعوت نکردن از مجیدی به تیم ملی به نقد نمی‌کشید.هنوز به یاد داریم که حاجی به خاطر اینکه قطبی و همکارانش علاقه‌ای به دعوت از کاپیتان استقلال نشان ندادند او با چه ادبیاتی به آن‌ها حمله کرد.

*****

باورکردنش سخت است آقای فتح الله زاده!نگاهی به مصاحبه‌های‌تان قبل از جام ملت‌های آسیا بیندازید.بارها و بارها گفتید فرهاد باید در تیم ملی باشد چون آماده است.گفتید فرهاد به درد تیم ملی می‌خورد چون بهترین گلزن استقلال است.گفتید فرهاد به کار تیم ملی می‌آید چون در دربی آن گل به یاد ماندنی را به ثمر رساند.

از یک ماه پیش تا کنون چه اتفاقاتی رخ داده که فرهاد دوست داشتنی شما به بازیکنی بی‌تعصب بدل شده است؟منتظر پاسخ شما هستیم حاجی...

۹ بهمن ۱۳۸۹ ۱۴:۱۹

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید