کد خبر : ۱۴,۴۹۸
برای مظلومی احترام بسیار زیادی قایل هستم و امیدوارم ایشان با استقلال موفق بشود، اما همان طور که گفتم در شرایط کنونی امیدی به بازگشت نیست و باید تصمیم دیگری درباره این ماجرا بگیرم.»

فرهاد مجیدی نمی تواند سکوت کند. او پس از اینکه باشگاه استقلال اسناد مربوط به دریافتی هایش را در سایت منتسب به این باشگاه منتشر کرد برافروخته شد.او نیز با انتشار اسنادی که در دست دارد به افشای دریافتی خود پرداخت تا مشخص بشود مشکلات همچنان پا برجاست و حالا حالاها از بین نخواهد رفت!
صبح دیروز در حالی که مجیدی منتظر بود بخشی از حرف هایش روی خبرگزاری ایسنا بیاید دقایقی با ما هم کلام شد. کاپیتان استقلال که از مشکلات به ستوه آمده بود گفت: «من نمی دانم منظور باشگاه استقلال از انتشار اسناد مربوط به چک هایی که من دریافت کردم چه بوده است.همه کسانی که من را می شناسند می دانند که مشکل من پول نیست. اساساً فرهاد مجیدی بازیکنی نیست که مشکل مالی داشته باشد. طبق قراردادی که با باشگاه استقلال منعقد کردم باید 450 میلیون تومان دریافت کنم.این همه قراردادی است که با باشگاه استقلال بستم.در شرایطی که آن ها در رسانه ها می گویند من 350 میلیون تومان دریافت کرده ام.این موضوع اصلاً صحت ندارد، چون قرارداد من 450 میلیون تومان است.


حال اگر مسؤولان باشگاه استقلال با من مشکل دارند و نمی خواهند من در استقلال بازی کنم بهتر است رو راست بگویند تا من هم بروم. برای من پول مهم نیست.حاضرم همه پول هایی که در این فصل گرفته ام را پس بدهم و از استقلال بروم. می دانم که برای هواداران دوری من بسیار ناراحت کننده است، اما در اوضاع فعلی چاره ای جز این ندارم و باید استقلال را ترک کنم. من امسال مبلغی را دریافت کردم که بخشی از آن متعلق به سال گذشته بوده است. بنابر این باشگاه ادعای درستی را مطرح نکرده چرا که من هنوز از سال قبل مبلغ قابل توجهی را طلبکار هستم.با این حال حاضرم این مبلغ را هم به باشگاه برگردانم و برای همیشه استقلال را ترک کنم.


مجیدی اضافه کرد: ظاهراً فضا برای همکاری میان دو طرف هموار نیست و من باید تصمیمی بگیرم که به نفع دو طرف باشد؛ البته باید به این موضوع مهم اشاره کنم که مشکلی با پرویز مظلومی ندارم و دلم برای ایشان می سوزد.
طی این روزها فقط پرویز مظلومی بود که احوال من را پرسید، ایشان با من تماس گرفت و گفت امیدوارم مشکلاتت برطرف بشود و هر چه زودتر به تمرین ها برگردی. برای مظلومی احترام بسیار زیادی قایل هستم و امیدوارم ایشان با استقلال موفق بشود، اما همان طور که گفتم در شرایط کنونی امیدی به بازگشت نیست و باید تصمیم دیگری درباره این ماجرا بگیرم.»


این درحالی است که شنیده می شود باشگاه استقلال تلاش خود را برای عادی کردن روابط فتح ا... زاده و فرهاد مجیدی آغاز کرده است. گفته می شود منصور پورحیدری و ناصر حجازی به احتمال فراوان طی روزهای آینده با فرهاد مجیدی گفتگو خواهند کرد تا وی را به تمرین ها برگردانند.
در همین راستا تلاش هایی انجام شده اما این تلاش ها هنوز به سرانجام نرسیده است. باید منتظر ماند و دید ماجرای مجیدی با باشگاه استقلال چه خواهد شد.
آنچه مسلم است در اوضاع کنونی نمی توان به آینده چندان امیدوار بود، چرا که فرهاد پایش را داخل یک کفش کرده و نمی خواهد دیگر به تمرین ها بازگردد. او حتی حاضر است طبق آنچه خودش گفته همه قراردادش را بدهد و از استقلال برود، اتفاقی که شکاف میان او و باشگاه استقلال را بیشتر و بیشتر خواهد کرد

۱۱ بهمن ۱۳۸۹ ۰۹:۰۰

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید