کد خبر : ۱۴,۵۰۹

پرویز مظلومی پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل شهرداری یاسوج اظهار داشت: نیمه اول تیم سنگین بود که این موضوع بعد از این همه تعطیلی طبیعی بود اما نیمه دوم تیم شکل بهتری پیدا کرد. هدف از این دیدار فقط گذشتن از این مرحله بود. حریف با انگیزه بود و بازی خوبی هم انجام داد اما استقلال با توجه به تجربه و برنامه‌ای که داشت به موفقیت رسید.
مظلومی افزود: در این بازی دنبال چیز دیگری نبودیم و فقط می‌خواستیم بعد از تعطیلات شروع خوبی داشتیم. در این دیدار حنیف عمران زاده و ایمان مبعلی را نداشتیم اما سایرین خوب بودند.

وی درباره قضیه فرهاد مجیدی گفت: اگر خدا بخواهد با صحبت‌هایی که انجام دادیم فرهاد مجیدی فردا در تمرینات حاضر می‌شود. منتظریم که او فردا بیاید. در این قضیه دنبال مقصر نگردید. من تعجب می‌کنم چرا این قضیه به اینجا رسیده است. هم فتح‌الله زاده و هم فرهاد مجیدی همدیگر را دوست دارند. اصرار دو طرف به کش‌دار شدن این قضیه اشتباه بود. این مسئله به ضرر هواداران است. دو طرف باید گذشت کنند. آنها این کار را به خاطر هواداران باید انجام دهند.
سرمربی استقلال تاکید کرد: در هر صورت قداست مدیریت باشگاه هم باید حفظ شود. بازیکن باید تابع تصمیمات باشگاه باشد. در این قضیه موضع‌گیری‌هایی شده و اتهاماتی زده شده که باید هر چه زودتر تمام شود. آنها با هم قهر نیستند.

مظلومی درباره عدم حضور هوارملا محمد در استقلال گفت: در این زمینه باشگاه پیگیر عدم حضور اوست. قرار بوده شنبه بیاید. فتح‌الله زاده به عنوان سرپرست باشگاه مسئول پیگیری این موضوع نیست. در شأن او نیست که بخواهد چنین چیزی را پیگیری کند اما نظری جویباری مدام در حال پیگیری این موضوع است.

۱۱ بهمن ۱۳۸۹ ۱۷:۱۳

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید