کد خبر : ۱۴,۵۱۲
شنبه شد هوار نیامد، یکشنبه شد هوار نیامد، دوشنبه هم شد هوار نیامد! سه‌شنبه هم می‌شود

شنبه شد هوار نیامد، یکشنبه شد هوار نیامد، دوشنبه هم شد هوار نیامد! سه‌شنبه هم می‌شود و باز هم هوار نمی‌آید چون این عراقی‌ همان شنبه‌ای که وعده داده بود به استقلال می‌آید و به قول خودش از آنکارا به تهران عزیمت می‌کند از آنجا راهی قبرس شد تا مقدمات حضورش در تیم IML قبرس که اکنون در رده ششم جدول قرار دارد را فراهم کند. کاشف به عمل آمده که هوار در جریان بازی‌های جام ملت‌های آسیا در قطر با نماینده تام‌الاختیار این باشگاه به توافق رسیده است و به آنها قول داده پس از پایان جام ملت‌های آسیا خود را به کشور قبرس برساند. در همین اثنا باشگاه استقلال منتظر حضور هوار در تمرین‌ها بود اما هرگز چنین اتفاقی نیفتاد. نظری جویباری که پیگیر کارهای این بازیکن است 2 روز پیش با مدیر برنامه‌هایش تماس گرفت و موقعیت این بازیکن را جویا شد که مدیر برنامه‌های هوار به قائم مقام باشگاه استقلال گفت: «هوار مخفیانه با یک تیم قبرسی به نام IML قرارداد بسته و در صحبت‌هایی که با وی داشتم گفته دیگر حاضر نیست به استقلال بیاید!»

درخواست ITC باشگاه قبرسی از فدراسیون فوتبال
به دنبال حضور هوار ملامحمد در این تیم قبرسی نامه‌ای از طرف آنها به فدراسیون فوتبال ارسال می‌شود که در آن این باشگاه درخواست رضایتنامه یا همان صدور ITC کرده است. متن این نامه به دفتر امور بین‌المللی فدراسیون فوتبال رسید و آنها باشگاه استقلال را در جریان ماجرا قرار دادند. پس از این درخواست نظری جویباری بار دیگر با مدیر برنامه‌های هوار تماس می‌گیرد و از وی پیرامون درخواست باشگاه قبرسی سوال می‌پرسد که مدیر برنامه‌های هوار عقد قرارداد داخلی هوار با این تیم را تأیید می‌کند البته در این ماجرا مدیر برنامه‌های هوار جانب باشگاه استقلال را می‌گیرد و از نظری جویباری می‌خواهد در ازای دریافت 100 هزار دلار رضایتنامه هوار را صادر کنند اما آیا باشگاه استقلال حاضر خواهد شد در ازای دریافت 100 هزار دلار غرامت بازیکن عراقی خود را از دست بدهد؟ مسوولان باشگاه استقلال هنوز پیرامون این موضوع اظهار نظر نکرده‌اند و خیلی بعید به نظر می‌رسد آنها حاضر باشند در ازای دریافت این مبلغ هوار را از دست بدهند.
پیش‌بینی مدیر برنامه‌های هوار: او برمی‌گردد!
اما پیش‌بینی مدیر برنامه‌های هوار جالب است. او که طی این روزها مکاتبات گسترده‌ای با ملامحمد داشته و خواستار حضور وی در استقلال بوده معتقد است این بازیکن با وجود آنکه با تیم اروپایی IML قبرس قرارداد داخلی امضا کرده اما موظف به حضور در استقلال است چرا که نام هوار همراه با لیست آسیایی استقلال به AFC ارسال شده است و این بازیکن با توجه به اینکه بازیکن رسمی باشگاه استقلال محسوب می‌شود نمی‌تواند جایی غیر از استقلال بازی کند البته این ادعایی است که مدیر برنامه‌های هوار داشته و بعید است این عراقی که تا امروز استقلالی‌ها را حسابی کلافه کرده است پای حرف خود بایستد و با استقلال وارد مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان بشود. به هر حال باید منتظر ماند... شاید طی روزهای آتی همان طور بشود که مدیر برنامه‌های هوار می‌گوید شاید هم نه؟!

۱۲ بهمن ۱۳۸۹ ۱۷:۴۷

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید