کد خبر : ۱۴,۸۱۵

محمدرضا ساکت مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در آستانه دیدار مهم تیمش برابر استقلال مى گوید مطمئن هستم بازیکنان ما همه اندیشه هاى فنى آقاى قلعه نویى را به خوبى در زمین اجرا مى کنند و با اجراى این دستورات موفق خواهند شد.
وى درباره بازى ۲ تیم سپاهان و استقلال در اصفهان گفت: سپاهان و استقلال دو تیمى هستند که از قطب هاى فوتبال کشور به حساب مى آیند و هر کدام شان مجموعه اى قدرتمند و پرطرفدار هستند و همیشه بازى هاى این دو تیم جذاب بوده است. خوشبختانه هر دو تیم از کادر فنى با توان و بازیکنان شایسته اى برخوردار هستند. البته در این بازى باید از فرصت میزبانى خودمان استفاده کنیم. چون دیگر حق اشتباه نداریم. مطمئن هستم که بازیکنان ما همه اندیشه هاى فنى آقاى قلعه نویى را به خوبى در زمین اجرا مى کنند و با اجراى این دستورات موفق خواهند شد.
وى درباره حق پخش صدا و سیما به تیمهاى لیگ برترى براى پخش بازى ها آنها گفت: یک معادله اى وجود دارد و آن اینکه بهترین روش براى موفقیت ورزش هر کشور، باشگاه دارى خصوصى است. درآمد با ثبات و تامین منابع مالى مستمر اصل اساسى باشگاه دارى خصوصى است. حق پخش تلویزیونى یکى از راه هایى است که مى تواند درآمد مستمر و با ثباتى را براى باشگاه ها به وجود بیاورد. به همین دلیل سالهاست که روى این موضوع کار مى کنیم. در واقع باشگاه سپاهان مدعى است که بیشترین مصاحبه ها را در این مورد انجام داده است. در واقع ادعاى طرح این موضوع را داریم و از حدود پنج سال پیش روى آن کارکردیم.
وى افزود: خوشبختانه امروز یک باور عمومى و یک تفاهم جمعى بین خانواده فوتبال درباره این موضوع به وجود آمده است و همه به این نقطه رسیده اند که اصل اساسى ایجاد باشگاه دارى خصوصى ایجاد درآمد با ثبات است. یکى از راه هاى اساسى آنکه بالاى ۶۰-۷۰ درصد را به خودش اختصاص مى دهد، حق پخش تلویزیونى است. به همین دلیل معتقدیم که در مقطع کنونى به خصوص براى سال جدید این حق براى باشگاه ها عملى شود.ساکت با اشاره به ایجاد راه کارهاى قانونى براى عملى شدن پرداخت حق پخش گفت: در راستاى اجراى این طرح باید راه کارهاى قانونى ایجاد شود. البته تاکید مى کنم که متولى این موضوع فقط صدا و سیما نیست اما باید در بودجه صدا و سیما هم حق پخش دیده شود. وى افزود: در حال حاضر پس از پنج سال به حقمان نرسیدیم. به نظر مى رسد که باید یک سرى راهبردها و راهکارهاى اجرایى را عملیاتى بکنیم. خوشختانه مجمع به این نتیجه رسیده است که اگر سال آینده حق پخش مورد درخواست باشگاه ها تامین نشود از ضبط و پخش بازى ها جلوگیرى کند. من هم پیشنهاد دادم که حداقل براى نمونه امسال یک هفته را به عنوان «فوتبال بدون سیما» تعریف بکنیم تا مراجع ذى ربط مسئولان صدا و سیما و کسانى که در مجلس و جاهاى دیگر درباره بودجه صدا و سیما تصمیم گیرى مى کنند و خصوصى سازى را نهادینه مى کنند، بدانند براى اینکه بتوانیم یک باشگاه خوب داشته باشیم و باشگاه ها خصوصى شوند راهش تامین منابع باشگاه هاست. یکى از راه هاى تامین منابع حق پخش تلویزیونى است.
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان با اشاره به تاکید AFC و فیفا برروى موضوع حق پخش تلویزیونى عنوان کرد: امروز AFC این موضوع را از ما مى خواهد و جزو الزامات AFC است. همچنین به سهمیه ما در باشگاه هاى آسیا ربط پیدا مى کند. تمام اینها منوط است به این که بتوانیم یک درآمد پایدار را براى باشگاه ها ایجاد کنیم.

۵ اسفند ۱۳۸۹ ۰۹:۰۷

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید