کد خبر : ۱۴,۸۳۴
سرمربى استقلال ادامه داد: ما با سه مهاجم بازى مى کردیم و از آنجایى که مدافعین کنارى سپاهان بسیار با کیفیت هستند به مهاجمین چپ و راست مان برنامه داده بودیم تا با آنها بازى کنند، از همین رو فشار زیادى به مهاجمین کنارى ما وارد شد

پرویز مظلومى بعد از بازى با سپاهان در جمع خبرنگاران با خوب توصیف کردن این بازى گفت: از هر ۲ تیم انتظار ارائه بازى تماشاگرپسند مى رفت. خوشبختانه شاهد بازى خوبى از جانب هر ۲ تیم بودیم. مى دانستیم سپاهان روى ضربات ایستگاهى بسیار خطرناک است و به همین دلیل به بازیکنانم گفته بودم به حریف ضربه ایستگاهى ندهند. در نیمه نخست تیم سپاهان روى اشتباه خودمان توانست دروازه مان را باز کند اما در نیمه دوم با تغییراتى که اعمال کردیم کنترل بازى را در اختیار گرفتیم و بى محابا حمله مى کردیم. ما براى برد به اصفهان آمده بودیم چرا که براى هموار کردن راه قهرمانى به هر ۳ امتیاز مسابقه نیاز داشتیم. خدا را شکر مى کنم که توانستیم حداقل با کسب تساوى اصفهان را ترک کنیم چرا که با این نتیجه فاصله ما با سپاهان تغییرى نکرد.وى افزود: باید مشکلات را براى بازیهاى آینده حل کنیم. متاسفانه کمى در پاس هایمان بى دقت بودیم، مخصوصا در نیمه نخست خیلى توپ را لو مى دادیم، سپاهان هم خوب بازى کرد و این نتیجه به نظرم عادلانه بود.
سرمربى استقلال ادامه داد: ما با سه مهاجم بازى مى کردیم و از آنجایى که مدافعین کنارى سپاهان بسیار با کیفیت هستند به مهاجمین چپ و راست مان برنامه داده بودیم تا با آنها بازى کنند، از همین رو فشار زیادى به مهاجمین کنارى ما وارد شد. وزش شدید باد نیز در کیفیت بازى تاثیرگذاشته بود. سپاهانیها پس از این که گل را به ثمر رساندند براى حفظ نتیجه مخصوصا در نیمه دوم دفاعى بازى کردند. آنها در مواقع حمله ما با ۱۱ نفر دفاع مى کردند و حتى مهاجمینى روى خط میانه میدان قرار نمى دادند. مظلومى پیرامون وضعیت آرش برهانى ادامه داد: تصمیم گرفتیم در این بازى به آرش برهانى بازى ندهیم و باید تاکید کنم مصاحبه هاى وى در طول هفته تاثیرى در این تصمیم ما نداشت. نیازى نبود از وى مقابل سپاهان استفاده کنیم، شکورى نیز یکى از بازیکنان بزرگ ما محسوب مى شود اما وى را نیز یک دقیقه بازى دادیم. سرمربى استقلال در پاسخ به این سوال که چرا در میان تیمهاى بالاى جدول تعداد گلهاى دریافتى تان زیاد است، خاطر نشان کرد: اکثر گلهایى که ما دریافت کردیم کاملا اتفاقى بودند، به عنوان مثال در بازى با سپاهان نیز روى یک حادثه دروازه ما باز شد و سپاهان روى یک توپ بادآورده موفق به گلزنى شد. تمام تلاشمان این است که این نقیصه را برطرف کنیم تا در بازیهاى آینده گلهاى کمترى دریافت کنیم. وى ادامه داد: به قلعه نویى تبریک مى گویم. وى تیم بسیارى خوبى را کنارهم جمع کرده است، بدون شک تیم سپاهان یکى از مدعیان کسب عنوان قهرمانى این فصل است، مطمئنا در بالاى جدول براى کسب این عنوان بسیار نزدیک خواهد بود و ما منتظر لغزش رقبا هستیم تا خود را به صدر جدول برسانیم.

۷ اسفند ۱۳۸۹ ۰۸:۱۵

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید