کد خبر : ۱۴,۸۸۵
در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از دیدار مقابل السد قطر گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و برای دیدار مقابل نماینده قطر آماده هستیم.

در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از دیدار مقابل السد قطر گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و برای دیدار مقابل نماینده قطر آماده هستیم.
وی افزود: اتفاقی که از دیروز تا به حال ناراحتم‌ کرده بزرگ نمایی یک مسئله کوچک بود که باعث شد اندکی تمرکزم به هم بریزد. در حالی که در تمام تیم‌های بزرگ دنیا اتفاقات مختلفی روی می‌دهد و مسئله این گونه بزرگ نمی‌شود اما متاسفانه شاهد هستیم که به خاطر یک تکل عملکرد فنی ما زیر سؤال می‌رود و همه چیز به فراموشی سپرده می‌شود.
وی ادامه داد: در جریان تمرین دیروز یکی از دوستانم تکلی زد و من از آقای گده خواستم که در این مواقع بازی را متوقف کند. هیچ درگیری رخ نداد که آن گونه نوشته‌اند و مسئله را بزرگ کردند.
هافبک تیم استقلال گفت: وقتی در آستانه بازی سنگینی در لیگ قهرمانان آسیا هستیم طبیعی است که بازیکنان با جدیت تمرین کنند و خود را به مربی نشان دهند. ممکن است این تکل زدن‌ها در همه تیم‌های دنیا اتفاق بیفتد ولی هیچ گاه اینقدر بزرگ نمی‌شود. امروز با گده صحبت کردم و او نیز از اتفاقات دیروز متعجب شده بود. حتی در حضور سایر بازیکنان و سرمربی تیم استقلال از ایشان سؤال کردم که آیا از من ناراحت است و مربی من اعلام کرد که چنین مسئله‌ای نیست و مشکلی وجود ندارد، شاید به عنوان یک بازیکن دیروز حتی نباید به آقای گده می‌گفتم که از بازیکنان بخواهند آرام‌تر بازی کنند.
هافبک تیم استقلال در پایان گفت: امیدوارم با ارائه یک بازی زیبا در دیدار فردا بتوانیم حریف خود را در اولین گام لیگ قهرمانان آسیا شکست دهیم.

۹ اسفند ۱۳۸۹ ۱۹:۵۷

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید