کد خبر : ۱۵,۱۶۰
پرویز مظلومی مسوول فنی تیم است و شاید به خاطر حساسیت داربی به جباری احتیاج دارد که با این عجله و شتاب او را برگردانده است

بازگشت مجتبی جباری به ترکیب استقلال باعث دلخوری منصور پورحیدری مدیر فنی آبی‌ها شده است.

او که به بهانه سرماخوردگی در تمرینات شرکت نمی‌کند، در مصاحبه‌ای تازه چنین گفت، من قبلا هم گفته‌ام که مخالفم بازیکنی ناگهان به ترکیب بازگردد. حتی به خاطر حساسیت بازی داربی... ما بی‌خود داربی را حساس می‌کنیم چون داربی هم مثل تمام بازی‌هاست و نظم و دیسیپلین مهم‌ترین اصل تیم‌داری است که من همیشه روی آن تاکید داشته‌ام و باید رعایت شود.

او البته شرایط خاص تیم‌اش را قبل از داربی می‌داند و بنابراین با آرامش حرف می‌زند و می‌گوید: اختلاف نظر همیشه در تمام تیم‌ها و در استقلال و پرسپولیس وجود دارد. بله، من سر تمرین نرفتم اما باور کنید اگر سرما نخورده بودم ظرف همین دو،سه روز که تمرینات شروع شده می‌رفتم و این مساله را حل می‌کردم تا این شایعات هم به وجود نیاید.

پورحیدری ادامه داد: درباره بازگشت مجتبی جباری به ترکیب باید بگویم پرویز مظلومی مسوول فنی تیم است و شاید به خاطر حساسیت داربی به جباری احتیاج دارد که با این عجله و شتاب او را برگردانده است. من حق را به مظلومی می‌دهم چون او مسوولیت اصلی تیم را دارد.

۵ فروردین ۱۳۹۰ ۲۲:۲۰
کلیدواژه ها: به سایت گل 

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید