کد خبر : ۱۵,۱۶۵

با بخشش محرومیت این مربی پرتغالی از سوی دادگاه بین المللی ورزش این امیدواری برای مسئولان فدراسیون فوتبال ایران ایجاد شد که بتوانند با جدی تر کردن مذاکرات در نهایت کارلوس کرش را روی نیمکت تیم ملی بنشانند و رسیدن به جام جهانی 2014 را به وی بسپارند.

در شرایطی که عباس ترابیان سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال از نهایی شدن دو گزینه برای هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان خبر می دهد و البته علی کفاشیان رئیس فدراسیون نیز این دو گزینه را تایید می کند، برخی منابع از قطعی شدن حضور کارلوس کرش در تهران خبر می دهند.

فدراسیون فوتبال برای سپردن هدایت تیم ملی به سرمربی جدید و جانشین افشین قطبی با گزینه های زیادی مذاکره کرد اما در نهایت کارلوس کرش و یک گزینه ترک به عنوان دو مرد نهایی مورد نظر فدراسیون انتخاب شدند که البته به نظر می رسد با توجه به اختلاف نظرهایی که مسئولان فدراسیون برای انتخاب سرمربی ترک دارند، شانس کرش بسیار بالاتر از گزینه ترک باشد.



براساس آخرین اخبار کسب شده خبرنگار مهر "کارلوس کرش" گزینه نهایی هدایت تیم ملی فوتبال ایران در چند سال آینده خواهد بود و گزینه ترک از شانس بسیار کمی برای حضور در ایران برخوردار است. گفته می شود کرش روز 12 فروردین ماه به تهران وارد خواهد شد و در مراسمی رسمی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران معرفی خواهد شد.

فدراسیون فوتبال مذاکرات نهایی را با این مربی ترک انجام داده و در تلاش است بهترین شرایط را برای این مربی فراهم کند تا وی بتواند تیم ملی ایران را به جام جهانی 2014 برساند. قرار است سرمربی جدید تیم ملی نظارت بر کلیه تیم های رده های مختلف را هم برعهده داشته باشد.

کارلوس کرش قبل از این با سفر به تهران یکبار تا پای عقد و امضا قرارداد با فوتبال کشورمان پیش رفته بود، در اقدامی غافلگیرکننده و با ارسال پیامی به علی کفاشیان رئیس فدراسیون اعلام کرد از حضور در ایران منصرف شده است اما ادامه مذاکرات و توافقاتی که حاصل شده او را دوباره به نیمکت تیم ملی ایران نزدیک کرده است.

۶ فروردین ۱۳۹۰ ۱۶:۳۸

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید