کد خبر : ۱۵,۱۷۱

دیدار معوقه تیم‌های سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان که قرار بود از ساعت 17 آغاز شود 3 دقیقه زودتر شروع شد.

*امیر قلعه‌نویی نسبت به قضاوت داور معترض بود و پس از پایان نیمه اول به سمت علیرضا فغانی رفت تا با او صحبت کند. خبرنگار دوربین 90 نیز از این حرکت سرمربی سپاهان فیلم‌‌برداری کرد که این امر باعث شد مجید بصیرت، سرپرست سپاهان به او اعتراض کند. پس از درگیری کادر فنی تیم اصفهانی با خبرنگار دوربین 90، ناظر مسابقه دستور داد تا نیروی انتظامی خبرنگار را از زمین مسابقه بیرون ببرند.

*قبل از آغاز این دیدار سیدمهدی رحمتی، سیدجلال حسینی، احسان حاج‌صفی، احمد جمشیدیان و محرم نویدکیا به سمت نیکمت تیم صنعت نفت رفتند و برای غلام‌حسین پیروانی دست گل بردند. همچنین رسول نویدکیا، هدایت شهریاری و حسن هوری به سمت قلعه‌نویی رفتند و از وی رخصت گرفتند.

*بلندگوی ورزشگاه فولادشهر از رسول نویدکیا و غلام‌حسین پیروانی تقدیر و تشکر کرد.

*سعید آذری، مدیرعامل سابق ذوب‌آهن در ورزشگاه حاضر است و این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کند.

*در اواخر نیمه اول 2 بازیکن تیم آبادانی در محوطه جریمه به زمین افتاده بودند، اما سپاهانی‌ها بازی را ادامه دادند و همین امر باعث شد تا دروازه‌بان و کادر فنی نفتی‌ها اعتراض شدیدی به بازیکنان حریف انجام دهند.

خبرنگار برنامه 90 در بین دو نیمه با مجید بصیرت، سرپرست تیم فوتبال سپاهان درگیر شده و توسط ناظر مسابقه از زمین اخراج شد و پس از پایان بازی نیز هواداران سپاهان‌ نسبت به اقدام وی معترض بودند و علیه او شعار دادند.
خبرنگار 90 مجبور شد با اسکورت ماموران نیروی انتظامی ورزشگاه فولادشهر را ترک کند.

*علیرضا فغانی، داور مسابقه در دقیقه 65 به سمت نیمکت تیم سپاهان رفت تا به امیر قلعه‌نویی که نسبت به قضاوتش معرتض بود تذکر دهد. پس از حضور فغانی در کنار زمین اعضای کادر فنی سپاهان نیز به سمت داور رفتند تا با وی به صحبت کنند. فغانی در پایان تصمیم گرفت ناصر ملارضایی، مسئول تدارکات تیم سپاهان را از روی نیمکت اخراج کند.
ملارضایی پس از پایان بازی در توضیح اخراج خود گفت: نمی‌دانم داور چرا مرا اخراج کرد. من روی نیمکت نشسته بودم و هیچ اعتراضی به داور مسابقه نکردم.

۶ فروردین ۱۳۹۰ ۲۳:۱۴

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید