کد خبر : ۱۵,۱۸۱
گفته می‌شود دسوزا برزیلی اعلام کرده است تا زمانی که پول او پرداخت نشود وی حاضر نیست در تمرینات استقلال حاضر شود

انگار قرار نیست باشگاه استقلال تهران در آستانه دربی حساس پایتخت رنگ آرامش را به خود ببیند،پس از جنگ و جدل سرپرست و مسوولان باشگاه استقلال با علی فتح الله زاده بر سر بخشش جباری،حالا قهر فیلیپ دسوزا برای مظلومی دردسری جدید درست کرده تا او در آستانه این بازی حساس با مشکلی جدید رو به رو شود.

فیلیپ دسوزا که در این فصل بارها با بدقولی مدیران باشگاه استقلال رو به رو شده بود، در آستانه دربی هفتادم به دلیل پرداخت نشدن رقم قراردادش از سوی علی فتح الله زاده با حالت قهر تمرینات تیم فوتبال استقلال را ترک کرد تا مظلومی در آستانه بازی حساس مقابل پرسپولیس یک بار دیگر دچار چالش شود.

گفته می‌شود دسوزا برزیلی اعلام کرده است تا زمانی که پول او پرداخت نشود وی حاضر نیست در تمرینات استقلال حاضر شود اما با این که این بازیکن برزیلی مدیران آبی‍پوشان پایتخت را تهدید کرده شنیده می‌شود مدیران استقلال در تلاشند از طریق مدیر برنامه این بازیکن که از نزدیکان پرویز مظلومی به حساب می‌آید را متقاعد کنند تا زمینه بازگشت دسوزا را فراهم آورند تا استقلال از غیبت او متحمل خسارت نشود.

حال باید دید که آیا مدیران استقلال می‌توانند دسوزا را به تمرینات بازگردانند یا این که مجبورند سر کیسه را شل کنند و پول او را پرداخت کنند تا بازیکن برزیلی در تمرینات استقلال آفتابی شود.

۸ فروردین ۱۳۹۰ ۰۸:۰۳

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید