کد خبر : ۱۵,۱۸۳
پرویز مظلومی در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از دربی 70 ، بازگشت مجتبی جباری به تمرینات این تیم و دیگر مسائل مختلف فوتبال صحبت‌های را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

* شرایط استقلال در آغاز سال جدید و قبل از بازی با پرسپولیس چطور است؟
شرایط بسیار خوبی داریم و بازیکنان من هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ روانی بسیار با انگیزه هستند، البته دربی شرایط خاص خودش را دارد و نتیجه آن قابل پیش بینی نیست و جایگاه تیم‌ها در جدول در این بازی تاثیر گذار نخواهد بود و امیدوارم هر دو تیم فوتبالی زیبا را ارائه کنند و در نهایت با پیروزی استقلال تمام شود. تمام بازیکنان استقلال مصمم هستند شکست پرسپولیس در دور قبل را به این تیم تحمیل کرده و دوباره آن نتیجه را تکرار کنیم.

* یعنی هواداران دو تیم منتظر یک فوتبال زیبا باشند؟
از تماشاگران هر 2 تیم می‌خواهم مثل بازی رفت تیم خودشان را تا دقیقه 90 تشویق کنند و به هر 2 تیم فرصت دهند تا دقایق پایانی کارهای تاکتیکی را در زمین پیاده کنند. آنها نیز مطمئن باشند که شاهد یک بازی جذاب و دیدنی خواهند بود.

* از تیم پرسپولیس چقدر شناخت دارید؟
آنها تیم بزرگ و قابل احترامی هستند و همانطور که اشاره کردم جایگاه تیم‌ها در جدول در این مسابقه تاثیر گذار نیست. این دیدار حیثیتی است و هر تیمی که بر احساساتش غلبه کند قطعا برنده از زمینه خارج خواهد شد. بازیکنان من نیز روحیه لازم را دارند و من اصلا دوست ندارم نتیجه بازی مساوی شود.

* یعنی برای هر 3 امتیاز به زمین می‌روید؟
شک نکنید که تیم ما به یک امتیاز فکر نمی‌کند و با وجود احترام زیادی که برای پرسپولیس قائل هستم فقط به قصد شکست این تیم وارد زمین خواهیم شد.

* غیبت حوار در تمرینات استقلال به چه دلیل است؟
این بازیکنان برای همراهی تیم ملی عراق به کشورش رفته و دیروز باید در تمرینات ما شرکت می‌کرد که این اتفاق نیفتاد. البته او به جمع ما اضافه خواهد شد و مشکلی از این بابت نخواهیم داشت.

* به نظر می‌رسد شب سختی را برای انتخاب 11 نفر اصلی مقابل پرسپولیس خواهید داشت؟
از همین حالا برای انتخاب ترکیب اصلی استرس دارم. استقلال 20 میلیون هوادار دارد که هر کدام آنها یک ترکیب را می‌پسندند. شاید باور نکنید اما برخی از هواداران پیامک می‌زنند و برایم ترکیب استقلال را می‌فرستند. در تمرینات نیز ملاک ما آمادگی بازیکنان است و اگر بازیکنی در ترکیب اصلی جای نگیرد دلیل بر ضعف او نیست و به مسائل تاکتیکی برمی‌گردد. ما یک گروه هستیم که تصمیم می‌گیریم و امیدوارم برای مسابقه با پرسپولیس تصمیم خوبی بگیریم.

* این روزها شایعات زیادی در مورد ناراحتی پور حیدری از جباری شنیده می‌شود و گفته می‌شود سرپرست تیم استقلال اعتراض‌های داشته است؟
ما ظهر دیروز به همراه آقای پور حیدری در باشگاه جلسه داشتیم و با هم صحبت کردیم. ایشان از حرف‌های جباری ناراحت است و این مسئله طبیعی است. حتی هنوز هم همه ما از صحبت‌های جباری ناراحت هستیم. اما کمیته انضباطی در خصوص این بازیکن تصمیم گرفت و او را جریمه کرد و اجازه حضور این بازیکنان را در تمرینات داد. قبلا هم گفته بودم به تصمیم باشگاه احترام می‌گذارم که حق باشگاه است در خصوص این بازیکن تصمیم بگیرد. حالا سهم باشگاه تمام شده و نوبت ما است که چگونه برخورد کنیم. فعلا هم این بازیکن هم در اختیار بدنساز تیم است و مشغول بدنسازی است.

* یعنی قصد ندارید از این بازیکن استفاده کنید؟
فعلا هیچ تصمیمی در خصوص بازی کردن جباری ندارم.

* یعنی این بازیکن در دربی غایب خواهد بود؟
همانطور که گفتم فعلا تصمیمی ندارم شاید تا روز آخر تصمیم عوض شود.

* و به عنوان سؤال آخر گزینه مورد علاقه شما یعنی کارلوس کرش دوباره به نیمکت تیم ملی نزدیک شده است. در این خصوص چه صحبتی دارید؟
تمام تمرکز من این روزها به استقلال است اما امیدوارم در سال جدید که ما برای همه آرزوی موفقیت می‌کنیم تیم ملی با انتخاب سرمربی جان دوباره‌ای بگیرد و روزهای خوبی را پیش رو داشته باشد.

۸ فروردین ۱۳۹۰ ۱۷:۰۶

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید