کد خبر : ۱۵,۱۹۴

منصور پورحیدری مدیرفنی استقلال هر گونه جروبحث و دلخوری را با مجتبی جباری بازیکن تیم استقلال تکذیب کرد و  گفت:«‌آنچه که در این‌باره درج شده است به هیچ عنوان حقیقت ندارد.»

پورحیدری  گفت:« این خبر که من با جباری رودررو شدم و او به من سلام نکرده و من از این موضوع ناراحت شدم و گفتم که کاری به جباری ندارم کاملا اشتباه است. من بعد از بازگشت از عربستان در تمرینات استقلال حضور پیدا نکردم و به هیچ وجه جباری را هم ندیده‌ام که بخواهیم با هم برخوردی داشته باشیم.»‌

پورحیدری ادامه داد:«‌ باشگاه تصمیم گرفته جباری در تمرینات حاضر باشد و این اتفاق با توجه به نیاز تیم رخ داده است. البته من همان وقت که جباری مصاحبه کرده بود موضع‌ام را اعلام کردم و گفتم کاش جباری اگر دلش به حال باشگاه می‌سوخت این حرف‌ها را به صورت خصوصی مطرح می‌کرد. به هر حال حالا تشخیص این مسأله در حیطه آقای مظلومی است و ایشان تشخیص می‌دهند که جباری بازی کند یا نه. فعلا جباری با بدنساز تیم تمرین می‌کند و با توجه به اینکه از تمرین دور بوده باید خود را به شرایط بازی بگرداند. حالا اگر آقای مظلومی تشخیص بدهد این اتفاق رخ خواهد داد و او بازی می‌کند اگر هم غیر از این باشد باز هم در حوزه تشخیص اوست.»

پورحیدری که تجربه سال‌ها هدایت استقلال را در داربی‌های مختلف مقابل پرسپولیس دارد در پاسخ به سوالی درباره پیش‌بینی خود از بازی می‌گوید:« دربی به هیچ‌وجه قابل پیش‌بینی نیست اما در نهایت امیدوارم که بازی به سود استقلال به پایان برسد.»

۸ فروردین ۱۳۹۰ ۱۷:۴۷
کلیدواژه ها: به سایت گل 

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید