کد خبر : ۱۵,۲۰۲

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از شهرآورد هفتادم تهران که بعدازظهر امروز سه شنبه برگزار شد گفت: تعجب می کنم که چرا در مورد حواشی تیم استقلال صحبت می شود، چرا که در تیم ما مسائل این چنینی وجود ندارد!

وی در ادامه افزود: در تیم ما بازیکنانی چون وحید طالب لو، مهدی امیرآبادی، امیرحسین صادقی و ... حضور دارند که هر کدام از آنها 9 تا 10 بار حضور در شهرآورد تهران را تجربه کرده‌اند. با حضور آنها وظیفه من سبک‌تر می شود و راحت تر می توانم تیم را در بازی روز چهارشنبه همراهی کنم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال وجود همدلی را در این تیم برای خود جالب توجه خواند و افزود: از تماشاگران و علاقمندان تیم استقلال می خواهم که در بازی روز چهارشنبه فقط تیم خود را تشویق کنند و در عین حال امیدوارم تماشاگران دو تیم یک بازی جذاب و تماشایی را شاهد باشند.

مجیدی در واکنش به تیتر مصاحبه‌ای که از او در یکی از نشریات پیرامون شهرآوردهای اخیر تهران درج شده بود، گفت: من از این نشریه شکایت کرده‌ام. برایم خیلی جالب است این نشریه چطور در شرایطی که با خبرنگارش با من هیچ گفتگویی نداشته است، سه صفحه مصاحبه چاپ کرده است!

سپهرحیدری، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس نیز با اشاره به رقابت تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: تیم‌های استقلال و پرسپولیس هواداران با شخصیتی دارند که از درک و شعور بالایی برخوردارند. با توجه به اینکه در شهرآوردهای اخیر کمترین تنشی وجود داشته است، امیدوارم دیدار روز چهارشنبه ما هم با کمترین مشکل برگزار شود.

وی در ادامه با دفاع از عملکرد مدافعان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فوتبال سرشار از فراز و نشیب است. در هشت هفته اخیر تیم ما تنها پنج گل دریافت کرده است که این نشان می دهد، تیم ما از نظر تدافعی عملکرد خوبی داشته است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما در این مدت سعی کردیم خیلی خوب بازی کنیم، در عین حال اشتباه هم جزیی از فوتبال است و پیش می آید.

وی تاکید کرد: من هم مانند دیگر بازیکنان پرسپولیس سعی می کنم با جان و دل بازی کنم. در روزهای گذشته نیز از ناحیه همسترینگ پا دچار مصدومیت شده بودم که اگر تلاش‌های دکتر زرینه نبود، قطعا به بازی نمی رسیدم.

حیدری در خاتمه با تعریف از محسن ترکی در واکنش به این موضوع که ترکی دیدارهای پرسپولیس و استقلال را مساوی تمام می کند، گفت: اگر دیدارهای قبلی استقلال و پرسپولیس مساوی تمام شده مقصرش محسن ترکی نیست، اگر تقصیری در ثبت این نتیجه ها بوده، مقصرش ما هستیم. ترکی از داوران خوب فوتبال ایران است و این قابلیت را دارد که دیدارهایی بزرگتر از این را در ایران و آسیا قضاوت کند.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و هشتم دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ساعت 17 روز چهارشنبه - 10 فروردین - به قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد

۹ فروردین ۱۳۹۰ ۱۷:۵۲

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید