کد خبر : ۱۵,۲۰۴

علی دایی در نشست خبری قبل از دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال با تبریک سال نو به همه مردم ایران سخنانش را با تسلیت به حمید استیلی آغاز کرد و گفت: به خانواده حمید استیلی به خاطر درگذشت جانگداز بردارش مسعود که بازیکن بسیار با اخلاق و یکی از بهترین‌های فوتبال ما از تمام جهات بود؛ تسلیت می‌گویم. واقعا حیف بود که مسعود از جمع ما جدا شد.

وی در مورد شناخت‌اش از این بازیکن ادامه داد: چندین سال با وی بازی کرده و او را از نزدیک می‌شناختم. باز هم به حمید استیلی تسلیت می‌گویم و امیدوارم خداوند به وی صبر بدهد.

دایی در مورد شرایط بازی فردا گفت: از روز سوم عید تمریناتمان را آغاز کردیم و ما هم مانند تیم استقلال، همانطور که پرویز مظلومی گفت، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. البته جا دارد این موضوع را بگویم که به شاگردی پرویز مظلومی افتخار می‌کنم. سال اول در زمان بازیگری‌ام در تاکسیرانی و بعدها در تیم صبا شاگرد مظلومی بودم و درست نیست زیاد مقابل این مربی صحبت کنم و نظر بدهم.


وی افزود: تمرینات منظمی را انجام داده و بازیکنان بسیار با انگیزه هستند. حساسیت دربی بالاست و طرفدار دو تیم نگاه ویژه‌ای به این بازی همیشه داشته‌اند و حساب جداگانه‌ای روی این دیدار باز می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: شاید با توجه به نتایج دو تیم برخی‌ها فکر می‌کنند بازی فردا حساس نیست و نمی‌تواند در مسابقات لیگ تأثیری ایجاد کند اما به هیچ وجه این طور نیست و از نظر فنی این دیدار در سطح بالا برگزار می‌شود و حتی امیدوارم از بازی قبلی نیز بهتر شود.

وی یادآور شد: در تمریناتی که برگزار کردیم بازیکنان را از هر لحاظ آماده کرده و از هواداران می‌خواهم با حضور در ورزشگاه آزادی تنها تیم خود را تشویق کرده و به مسائل حاشیه‌ای کاری نداشته باشند.

دایی افزود: فوتبال 90 دقیقه به اضافه وقت‌های اضافه است و هواداران باید تیم را تشویق کنند. صبر و حوصله خوب است و اگر حمایت خوبی از ما شود بازیکنان از لحاظ فنی می‌توانند چیزهایی که از آنها خواسته‌ایم، در میدان پیاده کنند.

دایی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که همواره با وی مشکل داشته است مبنی بر اینکه برای بعد از دربی چه برنامه‌هایی دارد گفت: با احترام به همه کسانی که در جلسه هستند و منتظر پاسخ من، باید بگویم در پاسخ به این سؤال هیچ صحبتی ندارم.

وی در خصوص بازی رفت دو تیم عنوان کرد: این دیدار تمام شد اما با اینکه استحقاق باخت را نداشتیم، بازی را واگذار کرده و سه امتیاز را از دست دادیم. با این حال آن مسابقه را فراموش کرده و فردا با یک بازی بهتر از دربی قبل فقط به سه امتیاز فکر می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه تا چه زمان می‌خواهد با بازیکنان پرسپولیس نتایج را از دست دهد و این موضوع که آیا اگر بازی فردا را هم واگذار کند باز هم از بازیکنان پرسپولیس حمایت خواهد کرد گفت: من پاسخگوی همه اتفاقات این باشگاه هستم چرا که بازیکنان تمام سعی و تلاش خود را می‌کنند اما برخی اوقات نمی‌توانند موفق باشند آنها مطمئنا اگر 100 درصد تلاششان را نکنند، 95 درصد با تمام وجود به میدان رفته و با تلاش و با وجدان کار می‌کنند. فوتبال پستی و بلندی زیادی دارد. یک زمان بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برد و امکان دارد همان بازیکن در زمان دیگری در شرایط افت قرار داشته باشد، باز هم می‌گویم مسئول فنی من هستم و همه اتفاقات را به گردن می‌گیرم.

دایی تصریح کرد: تا به حال یک مصاحبه از زمانی که سرمربی سایپا، تیم ملی و پرسپولیس بوده‌ام از من ندیدید که بخواهم اتفاقات را به گردن بازیکنان تیمم بیندازم چرا که همه آنها با غیرت و وجدان کار کرده و به آنها افتخار می‌کنم.
وی در مورد تاکتیک پرسپولیس در فردا یادآور شد: بهتر است تا قبل از این مسابقه صبر کرده تا ببینید تاکتیک تیم در خطوط مختلف و بخصوص خط حمله چگونه است.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا نگران داور دربی نیست گفت: در مورد محسن ترکی نظری ندارم که می‌گویید نگران باشم. برای این داور آرزوی موفقیت می‌کنم.
دایی در مورد اینکه ایرانی‌های خارج از کشور نیز این دیدار را تماشا می‌کنند و چه صحبتی با آنها دارد گفت: با بازیکنانم صحبت کرده و از آنها خواسته‌ام به تیم داوری و حواشی کاری نداشته باشند. مطمئن باشید بازی فردا قشنگ‌تر از دربی قبلی شده و ما هم اگر در کنار زمین اعتراضات را کم کنیم بازی بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان نگران بازی نیستم. می‌دانم یکسری نگاه‌ها وجود دارد که دوست دارد من موفق نشوم. سالم کار می‌کنم و نگران نیستم و تا زمانی که در این فوتبال هستم نیز با تمام قدرت کارم را می‌کنم. باز هم تأکید می‌کنم که خیلی‌ها دوست ندارند من موفق شوم. در آن سو نیز بسیاری منتظر موفقیت علی دایی هستند.

دایی خاطرنشان کرد: کاری به این صحبت‌ها ندارم و با تمام تلاش و وجدان راحت کار می‌کنم. خوب تمرین کردیم و می‌گویم با کمک خدا تمام کارهایی را که باید برای دربی انجام می‌دادیم را انجام دادیم. به این سه امتیاز احتیاج داریم اما امیدوارم هر تیمی حقش است به آن برسد.

سرمربی سابق تیم ملی در مورد اینکه این مربی از ایام عید خاطره تلخی همراه با این تیم داشته است گفت: هیچ زمانی با احتمالات زندگی نمی‌کنم. فوتبال برد و باخت دارد و من هم عاشق و مدیون مردم همیشه هستم. لطف خدا همیشه شامل حالم بوده و به دنبال یک بازی خوب و سه امتیاز بازی فردا هستم و امیدوارم با رسیدن به آن دل هواداران را شاد کنم

۹ فروردین ۱۳۹۰ ۱۷:۵۹

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید