کد خبر : ۱۵,۲۱۰

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت، برای این که از کورس قهرمانی عقب نمانیم، باید 3 امتیاز این بازی را بگیریم.

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیم استقلال پیش از شهرآورد 70 اظهار کرد: شرایط تیم خوب است و بازیکنان هم خوب هستند. از سوم فروردین تمرین ها را آغاز و خوب هم تمرین کردند.

وی افزود: 3 امتیاز این بازی هم برای استقلال و هم برای پرسپولیس مهم است. به همین دلیل می‌تواند بازی جذابی باشد. بازیکنان ما نیز روی 3 امتیاز این بازی حساب کرده‌اند. همه آنها خوب، سلامت و آماده‌اند. کادر فنی هم برنامه ریزی‌ خوبی را انجام داده است و روی برنامه‌های تاکتیکی کار کرده‌اند. آنچه مسلم است برای این که استقلال از کورس قهرمانی عقب نماند، باید 3 امتیاز را بگیرد. کادر فنی هم با توجه به این موضوع برنامه ریزی کرده است.

سرپرست تیم استقلال در مورد وضعیت جباری برای این بازی عنوان کرد: اسم جباری در بین نفراتی که مظلومی داده است وجود ندارد چون او هنوز آماده نیست.

پورحیدری با رد این شایعه که به علت بازگشت جباری در تمرین های استقلال حاضر نمی‌شود، بیان کرد: نه این طور نیست. از وقتی که از عربستان برگشتم، مریض شدم و در حال حاضر هم مریض هستم. به این دلیل در تمرین ها حاضر نشدم.

وی افزود: آنچه مسلم است، سرمربی در مورد بازیکن تصمیم می‌گیرد و او تشخیص می‌دهد که چه کسی باشد و چه کسی نباشد. مظلومی تشخیص داد که او بر گردد و جباری تمرین هایش را از سوم فروردین شروع کرده است. اما برای این بازی آماده نیست.

منصور پورحیدری با اشاره به شرایط بیژن کوشکی گفت: کوشکی نیز از دیروز تمرین های خود را آغاز کرده است. کمیته انضباطی برای او تشکیل شده مسلما جریمه نقدی برای او در نظر گرفته شده و پس از آن به تمرین ها بازگشت.


۹ فروردین ۱۳۹۰ ۱۸:۲۴

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید