کد خبر : ۱۵,۵۷۶

تا دقیقه آخر انگیزه ام را برای قهرمانی حفظ می‌کنم؛
سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است که اگر تیمش همپای تیم سپاهان در مسابقات پیشروی کند و عملکرد قابل قبولی ارائه کند؛ هیچ حریفی نمی‌تواند اعضای این تیم را متوقف کند.

پرویز مظلومی،سرمربی تیم فوتبال استقلال درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: شرایط تیم ایده آل است،اما حاشیه های اطراف همواره وجود دارد و این مسئله مرا آزاد می‌دهد و نمی‌توانم بگویم که این حاشیه ها بصورت کامل ازبین می‌رود.

وی افزود:تا دقیقه آخر انگیزه ام را برای قهرمانی حفظ می‌کنم و ناامید نمی‌شوم؛حتی اگر سپاهان تمام بازی هایش را با پیروزی پشت سر بگذارد و تا روز آخر موفق پیش رود.

مظلومی تصریح کرد:استقلال با برد نفت به مقام دوم جدول رسید و این شرایط برای ما عالی بود؛زیرا در این بازی 6 گل به ثمر رساندیم و روحیه مان افزایش یافت.

*استقلال به این برد نیاز داشت

سرمربی آبی ها اظهار داشت:نمی‌توانم بگویم که کاری به ذوب آهن و سپاهان ندارم؛اما آنچه که برای من اهمیت دارد،استقلال است و به مسائل دیگر هیچ توجهی ندارم.این تیمها بی کار و بدون تلاش نمی‌نشینند تا استقلال پیشروی کند،به همین علت کار هر سه تیم سخت است.

سرمربی آبی ها با اشاره به حضور امیرقلعه نوعی درتیم رقیب استقلال گفت:درمورد سرمربی تیم رقیب،حرفی برای گفتن ندارم.وی یک استقلالی است،اما هم اکنون سرمربی سپاهان است.برای وی و تیمش آرزوی موفقیت دارم،اما استقلال امسال اهدافی دارد که قصد دارد به آنها دست یابد و امیدوارم که امیر قلعه نوعی نیز با شرایط خوبی در تیم خود مواجه شود.

مظلومی در پایان اظهاراتش ادامه داد:قهرمانی در لیگ،جز اهداف اصلی ما نبود؛اما با شرایطی که هم اکنون با آن روبرو هستیم،نمی‌خواهیم از قهرمانی به راحتی عبور کنیم.ما تیم دوم جدول هستیم و می‌توانیم به مقام نخست دست یابیم.در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و در روزهای پایانی اتفاقات عجیب و غریب بسیاری رخ می‌دهد،اما آنچه که اهمیت دارد،این است که تیمها باید از فرصت های کوچک،بزرگترین بهره را ببرند

۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۰۸:۵۲

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید