کد خبر : ۱۵,۵۹۲
هافبک تیم فوتبال استقلال پس از حضور ثابت مجتبی جباری در ترکیب نیمکت نشین شده است؛ هم اکنون وی به ترکیب اصلی استقلال بازگشته و در کنار این بازیکن ترکیب خط میانی آبی ها را تشکیل داده است.

ایمان مبعلی هافبک تیم فوتبال استقلال در گفتگو یی گفت: هیچ وقت علیه جباری حرف نزده و نمی زنم ما در کنار هم بازی می کنیم و از این اتفاق راضی هستیم و در خط میانی به هم کمک کرده و برای مهاجمان موقعیت ایجاد می کنیم اما در این میان برخی قصد دارند عنوان کنند که ما رابطه خوبی نداریم.

وی افزود: بارها گفتم که اگر بازی می کنم به جای جباری نیست و اگر روی نیمکت هستم دلیل نمی شود که وی جای مرا پر کرده است هر بازیکن براساس توانایی های خود در ترکیب استقلال قرار می گیرد و باقی مسائل اهمیت ندارد.

مبعلی تصریح کرد: اگر مهاجمان استقلال گلزنی می کنند هافبک و دیگر بازیکنان برای آن ها موقعیت ایجاد می کنند این روند به کل تیم کمک می کند. من از آمادگی فعلی جباری خوشحال هستم و امیدوارم روز به روز بهتر از قبل باشد.

هافبک آبی ها اظهارداشت: هنوز فکری برای فصل آینده ندارم نمی دانم که شرایط چطور پیش می رود و فصل آینده در استقلال هستم یا نه، درحقیقت هیچ کس نمی داند چه اتفاقی برایش پیش می آید زیرا در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست

۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۷:۰۴

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید