کد خبر : ۱۵,۶۲۱
دیدار تیم های شاهین بوشهر و استقلال از ساعت 18 پنجشنبه در ورزشگاه شهید بهشتی در حضور نزدیک به 17 هزار تماشاگر برگزار شد.

دیدار تیم های شاهین بوشهر و استقلال از ساعت 18 پنجشنبه در ورزشگاه شهید بهشتی در حضور نزدیک به 17 هزار تماشاگر برگزار شد.
در نیمه اول این دیدار استقلال در دقایق ابتدایی به گل رسید اما ممبینی گل صادقی را مردود اعلام کرد. در ادامه شاهین یکی دو موقعیت روی دروازه استقلال ایجاد کرد اما به گل نرسید تا این نیمه با نتیجه بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم شاهین بازی را در دست گرفت و حتی در دقایق پایانی روی ضربات نوری و محسن حمیدی موقعیت های خطرناکی برای گلزنی داشت اما این توپ ها گل نشد تا بازی به تساوی بینجامد. با این تساوی، استقلال به سود سپاهان از قهرمانی دور شد.

قضاوت این بازی بر عهده هدایت الله ممبینی بود. وی به محمد محمدی، امیر حسین صادقی و هادی شکوری از استقلال، ایوان پتروویچ و عماد رضا از شاهین کارت زرد نشان داد.
تیم شاهین با این نتیجه 35 امتیازی شد و استقلال نیز با 32 بازی صاحب 59 امتیاز شد.

بازیکنان شاهین:
مجید غلامی،احمد آل نعمه،محسن ایران ن‍ژاد،لک چیرا،محسن حمیدی،عبدالله کرمی( 74 مهدی نوری)،امجد شکوه مقام(3+90 مهدی کیانی)،عباس پورخسروانی،ایوان پتروویچ(88 مسعود نظر زاده)،ستار زارع و عماد محمد رضا
سرمربی:اکبر میثاقیان

بازیکنان استقلال:
محمد محمدی،امیر حسین صادقی،مهدی امیر آبادی،هادی شکوری، پژمان منتظری،فرزاد آشوبی،ایمان مبعلی،مجتبی جباری،اسماعیل شریفات(75فردین عابدینی)،سید مهدی سید صالحی و آرش برهانی(2+90 کیانوش رحمتی)
سرمربی:پرویز مظلومی

۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۰۸:۴۹

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید