کد خبر : ۱۵,۶۳۱
على دایى در خصوص تساوى بدون گل پرسپولیس برابر مس کرمان عنوان کرد: در دیدار با مس زیاد خوب نبودیم و در نیمه دوم نتوانستیم نمایش خوب و قابل قبولى ارائه کنیم. هر چند نیمه اول موقعیت خوب گلزنى داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم و درنیمه دوم تیم مس عملکرد بهترى داشت.
سرمربى پرسپولیس گفت: بازیکنان در نیمه دوم بازى با مس ۱۰ درصد از خواسته هاى مرا هم اجرایى نکردند.
وى افزود: در نیمه دوم به هیچ عنوان از بازیکنانم راضى نیستم. هر چند از نیمه اول هم رضایت کافى را ندارم اما در ۴۵ دقیقه ابتدایى بهتر از مس بودیم و موقعیت هایى را روى دروازه حریف خلق کردیم.
سرمربى پرسپولیس در مورد بى دقتى مهاجمانش اظهار داشت: در نیمه اول چندین موقعیت به دست آوردیم که بازیکنان نتوانستند از آن استفاده کنند. فوتبال است و چنین اتفاقاتى رخ مى دهد. ما از موقعیت هاى به دست آمده به خوبى استفاده نکردیم.
دایى در مورد شکستگى دنده سپهر حیدرى و عدم حضوى وى در بازى هاى آینده تاکید کرد: متاسفانه ما امسال چندین بار چنین مصدومیت هایى را تجربه کرده ایم که در فوتبال زیاد اتفاق نمى افتد بازیکن به این راحتى مصدوم شود. ما شکورى را در تمرین از دست دادیم. محمد نورى دستش شکست و این بار سپهر حیدرى را در اختیار نخواهیم داشت. سپهر همواره بازیکنى است که با جون و دل براى ما کار کرده و دست راست من بوده و امیدوارم هر چه زودتر بتواند به تیم بازگردد.
وى درباره کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: دو بازى دیگر در لیگ برتر داریم و هنوز شانس گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد. در این فصل خداوند پنج شش بار فرصت صعود به رده هاى بالاتر را به ما داد اما نتوانستیم استفاده کنیم. روز گذشته فرصت طلایى دست مان بود اما بازیکنان از لحاظ بدنى در شرایط خوبى نبودند و نتوانستیم از این موقعیت استفاده کنیم.
وى در خصوص تشویق هواداران پس از تساوى برابر با مس گفت: وظیفه هواداران حمایت از تیم محبوب شان است. تماشاگران باید تیم را تشویق کنند و تحت تاثیر چند نفر از بیرون قرار نگیرند. ما مدیون هواداران واقعى تیم هستیم و تمام تلاش خود را انجام مى دهیم تا بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.
دایى یادآور شد: فشردگى بازى ها باعث شد بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم از لحاظ بدنى افت کنند و نتوانند عملکرد خوبى داشته باشند. شاید بازیکنان پرسپولیس ۱۰ درصد از خواسته هاى مرا در نیمه دوم اجرایى نکردند.
دایى درباره دیدار روز سه شنبه با الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا و در پاسخ به این سوال که این دیدار براى فوتبال ایران حیثیتى خواهد بود، خاطرنشان کرد: با تمام توان در این دیدار حاضر خواهیم شد تا بتوانیم هر ۳ امتیاز را در زمین خود کسب کنیم
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۰۹:۰۰

فتو فرهادی - طرح بلایند - 1200-800   تبلیغات رادکام

اظهار نظر خوانندگان

  • خواهشمند است نظر خود را تا حد ممکن به زبان فارسی بنویسید .
  • نظرات توهین آمیز ، تکراری و غیر مرتبط منتشر نخواهد شد .
  • نظرات ارسالی بعد از تایید منتشر خواهد شد.
  • مسئولیت محتوای نظرات به عهده اظهار نظر کننده و قابل تعقیب می باشد . 

تعداد کاراکتر باقیمانده: 2000
نظر خود را وارد کنید